Filters

8

Je voelt een warm deken als je binnen komt

Ik ben erg blij dat ik bij jullie terecht ben gekomenen. Het voelt zo vertrouwd.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

De aflevering van mijn auto is een groot feest

Nog niet eerder ben ik zo netjes behandeld bij een autobedrijf. De aflevering was een feest, voor de uitleg van de bedieningsorganen werd ruimschoots de tijd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuk opgezet.

Het was goed georganiseerd en alles stond klaar. De manier van presenteren is zeer leuk ontvangen door mij en mijn gezin.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom heel goed en fijn geholpen

mijn nieuwe auto mogen ophalen, fijne service en erg vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
1

They didn`t except fixing my car problem.

I had a problem about my car. I arranged an appointment for it.(they didn`t inform about how I need to bring the car to service. I needed to turn back myself to home) After appointment the guy said the damage(there is no damage actually) because of the user, I`m not gonna fix it. I don`t understand and I asked why is. He just said `I`1m not gonna do this.` I asked the price and he just said expensive and he said again I`m not gonna do this and he left. He has to help my problem but he didn`t. I`m customer and he didn`t listen to me also. He was really rude and I will not go Mazda Mulder Noord anymore. I will tell it my all follower on my Youtube channel and my Instagram page. I will tell to my friends also. Nobody will not go there. I went Zuid after my problem and they were really kind and they fixed my problem. It was not hard to help to customer... I will object to Mazda Europe also. You can`t fix a problem that`s possible but you can`t say `I`m not gonna do this`

  • Aanbevelen? Nee
9

Gewaardeerd

Het is al bij de receptie waar het voelt als thuiskomen Het verkoop team doet zijn beste om het naar je zin te maken En de aflevering is leuk ,een feestje

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende

Zeer sumiere uitleg , ik had al eerder Mazda gereden dus de auto zelf was bekend , maar hij stond op winterbanden waarvan niets verteld was en de trekhaak lag achterin zonder enige uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt goede communicatie en service rondom de aflevering.

Dit is de eerste keer dat ik ervaar dat een dealer zn best doet om de aflevering echt goed te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service!

Vorige week mijn auto mogen ophalen bij Mulder-Mazda. Super goede service, leuk feestje en duidelijke uitleg van de auto. Super blij met mijn nieuwe auto en hij rijdt heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

heerlijke rijervaring

Bij de aflevering waren wij verrast door het feestelijk onthaal en de presentatie in de showroom. Afgelopen weekend een langere rit gemaakt en deze overtrof onze verwachting.Hulde

  • Aanbevelen? Ja
8

Rijdt fantastisch

We rijden nog niet zolang en zijn nog dingen in de wagen aan het uitzoeken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een dealer met nog echte service.

Inmiddels de tweede auto hier afgenomen en dik tevreden met de behandeling en de service. Aardige en bekwame verkoper en vriendelijk personeel. Een dealer met nog echte service die ik iedereen aan kan bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk geholpen en goed geïnformeerd.

Zeer klantvriendelijk geholpen en goed geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het is even wennen. Andere auto. Opzicht wel goed

Mijn ervaring is goed, maar niet zeer goed. Hiervoor 5 jaar een cx5 gereden. Qua rijgedrag beter en zeker op hobbels enzo. Bij deze zijn de hobbels en drempels duidelijk aanwezig als je der over heen rijdt. Bij de cx 5 merk je weinig tot niets van de hobbels. Qua opbergruimte, valt ie ook tegen in vergelijking met de cx 5. Het is een nieuw model van Mazda met wat kinderziektes. Op elektrisch rijden is de accu snel leeg. Echter is ie wel zuiniger dan de cx 5, qua benzinekosten. Het bedienen van de audio is aan het stuur niet echt handig. Als je een nummer via Apple play draait en je wilt naar het volgende nummer; druk makkelijk op het knopje source, terwijl je wil doorspoelen. Met als gevolg dat je overgaat op de radio. Een aandachtspunt voor Mazda. Toch al om al nog tevreden. Misschien moet ik een betere toelichting krijgen , hoe de hybride werkt in deze auto. Het blijft voor het oog een super mooie auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Goede service, vriendelijkheid al het personeel. Voor informatie, afhandeling en presentatie zijn goed verzorgd. Kan geen mindere zaken aangeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Weer een nieuwe Mazda………en zeer goed geholpen door Robbert, wat een feest maken jullie ervan.En heel gastvrij. Ook via de app Op alle vragen kreeg ik snel antwoord.Dankzij Robbert heeft mijn hele gezin nu een Mazda! Robbert dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positief

Leuk geholpen en ik was er naar aanleiding van mijn zoon die een auto had gekocht. Toen ben ik zelf ook overstag gegaan. En ik hoor alleen maar positieve verhalen over Mulder Mazda.

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk en gemaakte afspraken worden perfect nagekomen

Bij uitvoering van de gratis winterinspectie werd desgevraagd een inruilvoorstel gemaakt voor een nieuwe Mazda CX-5 hybride. Uiteindelijk hebben we besloten het voorstel te accepteren. Precies een week later konden we de nieuwe auto ophalen. Alle benodigde documenten zoals vrijwaring, te naam stelling etc. werden door de medewerker vakkundig/feilloos afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk weer top!

De aanschaf van een nieuwe auto gaat, in mijn geval, gepaard met de uitgave van een grote som geld. De meeste mensen kunnen zich dat maar één keer in een bepaalde periode veroorloven. Daardoor gaat het bij mij niet alleen over de aankoop van een nieuwe auto, maar ook over hoe ik kennis, gastvrijheid, betrokkenheid en after sales ervaar. Deze zaken zijn helemaal top bij Mulder-Mazda Rotterdam-Noord! Daarom een nieuwe rode Mazdarati 3! Dank!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtige ontvangst met een klassiek foutje

We hebben met veel plezier de Mazda in ontvangst genomen. De muziek en de rookmachine maakte het helemaal af. De uitleg was helemaal in orde. De papieren gingen echter naar mijn man ter ondertekening, terwijl ik (de vrouw) de eigenaar van de lease - auto ben. Klassiek stereotyperend foutje.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig volgens afspraak !

Auto keurig volgens afspraak geleverd. In aanloop naar dag van levering een prima contact gehad en daar waar vragen / onduidelijkheden werd dit keurig opgelost. Zeer tevreden met de service, gewoon top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Boven verwachting!

Van eerste kennismaking t/m aflevering zeer prettig en klantvriendelijk behandeld. In het bijzonder Mike Blok die op fijne rustige en geduldige manier het klantcontact opbouwt, het eerlijke verhaal vertelt en je vooral niks opdringt maar goed achterhaalt waar de behoefte ligt van de klant. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
8

Leuk

Leuke aflevering, het vrijgeven van de auto was een verrassende, in plaats van de standaard bloemen en het wegnemen van het laken was er het muziek, mist en binnenrollen van de auto

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Martin Luther Kingweg 21

3069 EW Rotterdam

010 - 421 42 00

[email protected]

Over Mulder-Mazda Rotterdam-Noord

Wij maken het kopen van een Mazda een bijzondere gebeurtenis, de aflevering een feest en het bezit zorgeloos. Wij zijn Mulder-Mazda en doen altijd die onverwachte stap extra. Bij Mulder krijg je méér! Dat zie je aan alles. De hoogste prioriteit is dat onze klanten tevreden zijn. Bij Mulder-Mazda is dat geen loze kreet, we timmeren continu aan de weg om die belofte waar te blijven maken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.