Gewoonweg top!

Uit Limburg een occasion gevonden op de website en telefonisch contact opgenomen. Dat was heel open en plezierig. Paar dagen later met de trein naar Woerden, zonder dat te vragen werd ik door de verkoper opgehaald bij het station. Hele goede ontvangst, professioneel en ontspannen. Na proefritje auto gekocht en mee naar Limburg gereden. Paar puntjes ontdekt waar de verkoper heel coulant mee omging en nu (hopelijk laatste) kleinigheid ontdekt dat hier in Limburg mag worden hersteld onder garantie, zonder daarvoor naar Woerden te hoeven! Een goede ervaring met een betrouwbare, vriendelijke en deskundige verkoper/bedrijf. Nu weet ik weer waarom ik geen occasion bij een handelaar aanschaf, maar kies voor een dealerbedrijf. Ga vooral zo door!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de mooie review Peter. Wij wensen je heel veel mooie en veilige kilometers in je nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Barbara, Autocentrum Van Vliet

Zonder veel poespas

Wij hebben onze auto gekocht bij Dion Janssen. Dit ging heel relaxt, zonder de standaard salespraatjes, maar gewoon eerlijk en oprecht. Dat sprak ons erg aan.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Bedankt voor de mooie review Aniela. Wij wensen jullie heel veel mooie en veilige kilometers in de nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Barbara, Autocentrum Van Vliet

Super blij met mijn eerste auto!

Ik zag de auto voorbij komen op Autotrack. Zonder een afspraak te plannen zijn we langs geweest en konden we gewoon een proefrit maken, super fijn! Bij het ophalen van de auto was alles goed geregeld en verliep het soepel. Uiteindelijk weggereden met een goed gevoel, leuke auto, voorzien van een goede service met een bos bloemen. Heel erg bedankt!

Goed en snel afgehandeld

Tweede hands auto gevonden in filiaal woerden. Volgende dag binnen gelopen voor deze auto. Uitleg en proefrit geen probleem. Deze auto genomen en konden deze auto een paar dagen ophalen. Auto zag er prima uit en alles vlot afgehandeld.

Vakkundig

Op zoek naar informatie voor mijn volgende auto kwam ik terecht bij Peugeot Woerden daar hun modellen per generatie mooier worden. Geen opdringerige verkopers maar oprecht geïnteresseerd in jouw wensen. Enthousiast benaderd door Dion die alles duidelijk en begrijpelijk uitlegde ging ik met genoeg stof tot nadenken weg en later in de week informeerde hij of alles duidelijk was of misschien nog vragen had. Meteen een vervolg afspraak gemaakt en besloten om een bestelling te plaatsen. Prima bedrijf en zeer vakkundig geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Supeblij met mijn eerste auto, mede dankzij Ronald!

Ik heb afgelopen maand mijn allereerste auto gekocht. Via de overzichtelijke website zag ik een mooie optie bij PHG Van Vliet, waarna ik een verzoek stuurde voor een testrit. Ik stuurde op woensdag een mail en kon pas in het weekend langskomen, dus ik moest afwachten of de auto niet in de tussentijd verkocht werd. Op vrijdagochtend kreeg ik een mailtje van Ronald dat hij de auto voor mij had gereserveerd, zodat ik zaterdag een testrit kon maken en de keuze had om de auto te kopen. Super fijn! Op de dag van de restrit ben ik super geholpen en besloot ik de auto te kopen. Mijn auto kon binnen 4 dagen rijklaar gemaakt worden, zodat ik hem kon gebruiken op een belangrijke dag diezelfde week. Ook in de service zijn ze erg meedenkend geweest, al met al echt heel tevreden. Speciale dank aan Ronald!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen! Ik zal zeker mijn volgende auto daar weer kopen

Top service!! 10/10

Mijn ervaring bij Van Vliet PGH Woerden is in een woord top! Tijdens het ophalen van mijn eerste auto (Kia Picanto) erg verasst met een grote bos bloemen en een persoonlijk kaartje! Het was zelfs geen probleem m'n auto eerder op te halen, alles werd direct en goed geregeld. Specifiek gaat mijn dank uit naar Ronald, je hebt mij echt aan m'n droomauto geholpen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Proffesioneler verzorging van mijn auto

Wat een gastvrij en plezierige ontvangst en verzorging van mijn autootje Erg vriendelijk en proffesioneel !!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en fijne medewerkers

Na een aanvraag om een auto te bekijken kreeg ik meteen een reactie van Ronald en was de afspraak gemaakt. Na de aankoop bleek de apple carplay niet te werken en dit is netjes opgelost. Een betrouwbare garage die ik zeker kan aanraden.

P

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service, vriendelijk geholpen.

In de ochtend gebeld. Ivm in gesprek binnen 5 minuten teruggebeld en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Snel en vriendelijk geholpen. Advertentie komt overeen met de werkelijkheid.

Geweldig en betrouwbaar gevoel

Ik stapte in de showroom om een occasion te koop die zij in hun voorraad hadden. Toen ontmoete ik dhr Ronald Bomas hoofd afdeling verkoop, gelijk ontstond een klick en de auto was niet meer centraal zijn verwelkoming en de vriendelijke uitstraling gaf ons al het gevoel van veiligheid en betrouwbaarheid, ik voelde daar zo op mijn gemak dat ik niet eens over de prijs van de occasion wilde onderhandelen het was voor mij iedere cent waard die betrouwbaarheids gevoel straalde ook in de auto’s in de showroom en buiten de showroom en ze zijn ieder cent waard.j”uiteindelijk jij koopt wat zij adverteren en beloven. Op de dag van de aflevering kreeg ik nog onverwachts een bos bloemen voor mijn vriendin, ik was erg stil van hoe attent deze Peugeot dealer is met zijn klanten, ik zal zeker hun klant blijven voor al mijn onderhouden en het eventueel aanschaf van een nieuwe auto in de toekomst. van Vliet Pgh Woerden bedankt voor jullie service en betrouwbaarheid en de hele samenwerking van de hele team.

Kuipersweg 38

3449 JA Woerden

0348 748309

Over Autocentrum Van Vliet Woerden (Peugeot en Citroën)

Per 1 januari 2021 horen wij bij de Van Vliet Autogroep. Door onze krachten te bundelen kunnen wij u nog beter van dienst zijn. Wij streven ernaar een leuk autobedrijf te zijn waar u graag zaken mee doet. Wij hebben Peugeot en Citroën dealerschappen in Woerden, Waddinxveen en Alphen aan den Rijn. Ook hoort schadeherstel bedrijf Schadenet van Vliet in Harmelen bij onze groep.