Snel, netjes en behulpzaam

Na het gesprek is er direct gekeken wat mogelijk was. Offerte was er binnen een week. Na akkoord konden ze al binnen 8 weken leveren. De monteurs denken mee en daardoor konden er nog wat extra panelen bij. Na de installatie is de helpdesk goed bereikbaar voor allerlei aanvullende vragen.

Er zijn nog aardige mensen die hun werk met passie en kennis doen ze werken bij Solar centrum

Door de oplossing vd mevrouw die bij ons kwam voor een eventuele offerte hebben wij duizenden euro’s kunnen besparen ;het was de bedoeling (de deal was zo goed als gemaakt bij de concurrent )dat de panelen zouden komen op het dak dit betekende voor ons dat het dak volledig zou moeten worden gerenoveerd omdat er asbest op zat . Zij kwam met het simpele maar genieuze idee om de panelen op ons (asbest vrije )aangebouwde platte dak te leggen Hadden wij dat zelf niet kunnen verzinnen ?soms denk je erg in een soort van tunnel visie of is ons geval soms denk je helemaal niet Oké Solar Centrum was iets duurder dan de vorige offerte maar wij vonden dat zo meedenken terwijl ze er bijna vanuit ging dat de opdracht niet naar hun zou gaan beloond moest worden Geen spijt van ;binnen 1maand geleverd,ondanks wat bij komende haken en ogen alles inventief opgelost en ze werken ! Wij zijn zo blij Solar centrum de zon in het vaak voor veel mensen zo donkere tijden

Top service!

Zeer tevreden van A tot Z. Voorwerk en meedenken ging top. Installateurs zeer vriendelijk en kundig. Blij mee!

Top team met veel ervaring en duidelijke uitleg.

Zeer vriendelijk en netjes. Alles netje en schoon achtergelaten. Alles netjes in overleg. Heel duidelijk in de uitleg. Ik kan niet anders zeggen dan top werk! De volgende klus is ook voor jullie. M.V.G. Patrick Wiggers

Professioneel advies & plaatsing van onze Zonnepanelen

Onlangs zijn door Solar Centrum Nederland 14 panelen op ons dak geplaatst, die nu al een fantastische opbrengst genereren. De panelen zijn aangeschaft via mijn zoon Bart Keijser, onderbouwd met een professionele offerte en een snelle levering. De panelen hebben een eigen omvormer, zijn vakkundig en super netjes geplaatst. Via de app geeft het systeem eenvoudig en actueel inzicht - vanaf de eerste dag. Wij zijn zeer tevreden!

Perfect gelegd en goede samenwerking

De lijnen bij Solarcentrum Nederland zijn kort. Ze reageren snel op vragen en ook de schouw ging erg prettig. Ze denken goed met je mee waaronder verkoper Bart. Heel erg blij met onze zonnepanelen, let it shine!

Fijne partij om zaken mee te doen, geen cowboys!

Via een gezamenlijke relatie zijn we met elkaar in contact gekomen. Na verschillende keren contact te hebben gehad en offertes te hebben gekregen, hebben we uiteindelijk gekozen voor 16 panelen. Binnen een dag was het leggen geregeld door Nick en z’n team. Het extra afgesproken electrapunt was ook binnen een week geregeld, waardoor we enthousiast zijn over Solarcentrum Nederland. Ga zo door!

Snel en deskundig

Na een zeer goede uitleg en advies ben ik akkoord gegaan met de offerte. Na 20 % aanbetaling werd er een afspraak gemaakt. Ik moest alleen een foto van de meterkast maken en verder werd de datum bepaald voor het plaatsen. Dit was binnen 2 maanden. Op de afgesproken dag om 8 uur kwamen 2 enthousiaste medewerkers, genaamd Jelco en Nick. Na een korte inspectie werd de stijger opgebouwd en gingen zij aan de slag. Om 18.00 uur was de gehele klus geklaard. Beide medewerkers waren erg correct en beleefd. Tot op heden werken de zonnepanelen alsmede de app perfect.

snelle en goede levering

Een bedrijf die weten waar ze het over hebben. Goede prijs tegen goede kwalitatieve zonnepanelen! Mooi zwart en het is netjes in en legplan op het dak geleverd. Er was een kleine storing op de Shine phone app. Toen is het bedrijf snel gekomen en hebben ze het in twee series gelegd. Goed en vakkundig opgelost. Dit bedrijf is absoluut een hele goede aanrader in de breedste zin van het woord.

Goede service en geïnstalleerd zoals afgesproken.

Er is een adviseur langs geweest die mij heeft voorzien van een goed advies. Met ons gezin hebben we maar 12 panelen nodig om quitte te spelen en in deze tijd met de huidige prijzen die overigens absurd zijn, is dat zeker de moeite waard. Bedankt voor de service Solar Centrum Nederland en ik zal jullie zeker aanraden in de omgeving.

Sales = Product Support = Customer Retention = SCN.

Nadat we de opdracht voor de installatie hadden verstrekt heeft Murphy’s LAW voor de installatie van ons systeem gegolden. Echter alle medewerkers van Solar Centrum Nederland en hun sub-contractors hebben ons niet in de kou laten staan. Het systeem werkt nu prima en daar krijg je energie van. Dus met gerust hart mijn buurman ook getipt.. NB: een 10 geven vindt ik nooit gepast.

Uitmuntent

geen poespas maar gelijk actie binnen 1 dag offerte binnen gekregen en binnen 2 weken gelegd! Super gedaan! Alleen jammer dat de jongeman(Bart) die mij hielp voor de verkeerde club uit Nederland is ;)

Thijs Boontjes

Goede info van te voren, ik wist precies waar ik aan toe was. snelle en deskundige montage.

Excellent

Vandaag zijn de panelen bij mij gelegd. Alles was duidelijk. Nick is bij mij langs gekomen en alles goed uitgelegd omdat ik zoveel offertes binnen kreeg, zag ik door de bomen het bos niet meer. Super en deskundig geregeld en monteurs waren binnen 4 uur klaar. Ze hebben zelfs de dozen van de panelen meegenomen en netjes alles aangeveegd. Kortom ; Super! Bedankt Nick & Solar Centrum Nederland!

Alles is geregeld als beloofd

Het personeel was echt vriendelijk, en ik kon ook zien dat ze wisten wat ze deden.

Ik werd goed geholpen door de adviseur van SolarCentrumNederland met een eerlijk advies. Vervolgens werd op de dag van oplevering de installatie netjes en goed gedaan door de installateurs. Vervolgens werd ik gelijk die middag door de nazorg gebeld met een uitleg welke stappen ik nog moest uitvoeren en hoe ik hen kon bereiken als er bijzonderheden waren. Ik kan SolarCentrumNederland zeker aanbevelen aan anderen.

Ronduit goede service

Als ondernemer word ik vaak lastig gevallen met telefoontjes voor mijn energie contract. Dacht dat het dit keer ook zo was, maar tot mijn verbazing ging het over zonnepanelen. Met een specialist telefonisch mogelijkheden besproken en een proef offerte gekregen. Schouwploeg kwam langs en wist mij te vertellen dat door het net iets anders plaatsen meer rendement zou krijgen. Offerte ondertekend en binnen 3 weken panelen op mijn dak! Rond uit goede service dankje wel Nick!

Keulenstraat 11 C

7418 ET Deventer

+31 6 53561337

Over Solar Centrum Nederland

Een eerlijk advies op maat en een montage uitgevoerd door vakkundige installateurs. Zo willen wij Nederland laten profiteren van duurzame energie.