Goede kwaliteit en netjes geleverd

Er is netjes gecommuniceerd over de lever datum en op de dag zelf kon je precies volgen wanneer de chauffeur komt. Keuken netjes op plaats gezet. Hele degelijke kwaliteit en netjes afgewerkt. Als ik dan 1 verbetering kan noemen is dat hij bij levering niet net schoon en zaagsel vrij was.

Een week of 6 geleden besteld en gelijk de leverdatum van 8 april doorgekregen. En.... op die dag is de keuken keurig door de vervoerder afgeleverd. Keuken ziet er prima afgewerkt uit. En vervolgens kregen we de volgende dag onverwacht een aanvullend pakketje geleverd met een presentje. Erg leuk. Kortom een cijfer 10.

Mooie keuken en bar geleverd

leuk concept; slechte afwerking

Het bovenblad kiert dusdanig dat ik het moet vervangen. Dat is te wijten aan kromgetrokken planken en slechte verbindingen (geen zwaluwstaarten of ijzeren verstevigingen). Verder lag het zaagsel van het boren van de gaten nog in de kastjes.

Mooie producten en goede communicatie

Buitenkeuken besteld en een dag eerder geleverd dan gepland. Netjes contact onderhouden via whassap en e-mail. Mooi product ontvangen keurig bezorgd. Fijn bedrijf.

Prima ervaring van bestelling, communicatie tot levering en zelfs daarna. Levertijd gehaald. Dropdown stopcontact was weliswaar niet gemonteerd maar snel zelf te doen. Vond ik zelf dan ook niet zo erg aangezien ik toch het eea moest aanpassen. Na de levering zelfs nog een kortingsbon en een fles wijn ontvangen. Dat is toch echt een prima service! Zo houd je klanten tevreden!

Perfecte service

Zeker aan te raden

Volgens afspraak

Buitenkeuken besteld via bol.com. Levering veel later (3w) dan bol.com had aangegeven. Buitenkeukendeal communiceerde van in begin een latere, maar correcte datum. Levering was precies op tijd. Buitenkeuken was zoals verwacht: mooi gemaakt, maar afwerking is beperkt, wat wij ook hadden verwacht. We hebben zelf nog wat extra geschuurd en het hout gekleurd. Mooi resultaat.

Keurig bedrijf

Buitenkeuken keurig bezorgt. Kon de chauffeur volgen via een link. Je hoeft dus niet de hele dag te zitten wachten. Keuken ziet er prima uit. Mooi afgewerkt en nette apparatuur. Een minpuntje. Er zat geen opening voor de stekker in de keuken. We moesten zelf een gat boren. Verder alles prima. En kregen een lekkere fles wijn als bedankje

Super service

Erg tevreden met de keuken

Mooie keuken

Mooie keuken en het systeen van leveren waarbij je de chauffeur kan volgen is ook prima. Met hulp van de chauffeur zelfs keuken op de plek gezet. Top. Aandachtspunt dat de ladekast beter voorzien moet worden van geleiders zodat ze beter zitten.

Goed contact en super blij met de keuken

Al mijn vragen werden goed beantwoord. Ze dachten goed met mij mee en zo zijn we tot een super eindresultaat gekomen. Super blij met het eindresultaat. Bezorging was ook perfect. Goed te volgen op de dag zelf.

Had wel een hogere kwaliteit afwerking verwacht.

Minpunten Grof afgewerkt, veel zaag splinter. Zelf hele meubel moeten opschuren. Weinig schroeven in achterwand gebruikt. Waardoor het meubel niet stevig was. Kraan zat los omdat het bovenblad te dun was. Verder is de keuken grof in elkaar gezet. Waardoor en grote kieren tussen planken zitten. Pluspunten, Snelle levertiid. Goeie communicatie. Mogelijk om contant te betalen aan de chauffeur. Leuk extra doosje met branding. (wel doet de kwaliteit van de keuken afbreuk aan de totaal indruk) Hoop dat jullie iets met de tips kunnen doen.

Goed maar nog puntjes op de I

De buitenkeuken zag er goed uit en ook de levering ging heel soepel en vlot. De puntjes op de I : Niet alle randen waren geschaafd en op verschillende plekken zater er hout splinters aan die makkelijk in de handen kunnen komen. Tevens lag het zaagsel van de gaten in de bodem nog in de kast. Buiten dat was de buiten keuken perfect. Een tip! Ik heb zelf een inbouw stopcontact gemaakt zo een zuiltje wat je uit kunt trekken. Die miste ik nog misschien een optie voor de toekomst?

Beetje teleurgesteld

Ladekast frontjes ontzettend lelijk afgewerkt. Vastgeschoten met spijkers. Hout daardoor gaan scheuren. 1 frontje deurtje hele lelijke noest. Hoop dat ze nog contact opnemen. Als alles opgelost word dan wel aan bevelen. Verder ziet het er mooi uit. En snelle levering Gelukkig nieuwe afspraak gemaakt om het op te lossen, we wachten af....

Super bedrijf levert kwaliteit, snelheid en is ook nog flexibel!

Wij hebben een buitenkeuken / bar besteld en zijn zeer tevreden de maatvoering moest op het laatste moment aangepast worden maar was geen probleem. Wij zijn heel blij met onze buitenbar!!

Super mooi en snel geleverd.

Super mooie keuken. Snel geleverd en hele aardige bezorger. Daarna ook nog een verrassing. Super gedaan en we gaan dit zeker aan vrienden en kennissen aanbevelen.

een mooie keukenblok en heel blij mee.

goed geholpen en een mooi keukenblok geleverd. waarvan we zeker veel van gaan genieten.

Tijdige en correcte levering volgens orderbevestiging

Buitenkeuken op.tijd geleverd volgens orderbevestiging. Goede kwaliteit en ziet er super uit. Levering van de buitenkeuken goed te volgen met track en trace waardoor je nier de hele dag thuis hoeft te zijn.

Fan tas tisch

Zelf is het mogelijk om via de website een keuken samen te stellen en te bestellen. Wij hadden nog wat vragen, binnen korte tijd een reactie en konden we gaan bestellen. Binnen 2 weken werd de keuken geleverd, we kregen een handige track en trace kink waarmee we ook de chaufeur konden volgen. De chauffeur was heel vriendelijk en kwam met een bus met laadklep waar de complete keuken zo uitgeladen werd. Binnen een paar mijuten stond dezs op de plek. De keuken is helemaal naar onze wens gemaakt, het hout is prachtig mooi glad geschaafd en de afwerking is top! Wij zijn ontzettend blij dat we voor buitenkeukendeal hebben gekozen!

Valt een beetje tegen

Ging niet helemaal goed. Maatvoering klopte niet.(Ze wilde het veranderen maar dan kan alles weer terug). De keuken die ik heb gekocht moest ik wel behoorlijk versterken met schroeven allemaal minimaal bevestiging.. Deurtje Zelf aangepast nu sluit die wel. Dus al met al bij deze keuken zaten nogal een aantal gebreken.

fantastisch

Prima volg systeem om te leveren. Prima aflevering en ook de nazorg uitstekend. Helemaal blij

Mooie keuken, afwerking laat iets te wensen over

De keuken is prachtig hoor, maar voor dit geld had hij wel iets beter afgewerkt mogen zijn. Het zwart geverfde hout had nog wel een tweede keer geverfd mogen worden, het zaagsel had uit de kastjes weggehaald mogen worden en ik heb zelf geholpen om de buitenkeuken op zijn plek neer te zetten. De keuken was erg zwaar, dus tillen is nagenoeg geen optie en dat is lastig als hij toch een stuk omhoog getild moet worden. Ik dacht dat er twee man zou komen om hem af te leveren, maar alleen de chauffeur was er. Het afleveren was daardoor rommelig en er is daardoor een beschadiging aan de keuken en ons gras is kapot gereden door de wielen en het enorme gewicht wat erop leunt.

Snelle levering en geleverd volgens afspraak

Vanaf eerste moment van offerte aanvraag tot en met levering perfect gegaan. Dank je wel Jesper voor het maken van de mooie keuken.

Prettig

Mooi meubel, goed contact. Prima prijs.