Prachtige keuken!

Buitenkeuken besteld en deze is een paar weken later geleverd. Buitenkeuken ziet er mooi en goed afgewerkt uit. Hij staat op wieltjes waardoor deze makkelijk te verplaatsen is. Dubbele koelkast is ook ontzettend handig. We krijgen later per post nog een leuke keukenschort, een certificaat en een lekker wijntje!

Goeie service

Via de chat heel goed geholpen bij vragen!

Top service en kwaliteit

Top service en kwaliteit

Snel, mooi en goede prijs

Goede communicatie, snelle service, mooie keukens. Super tevreden met mijn bestelling!

uitstekende service!

snelle levering en uitstekende service na levering!

Mooie keuken en snelle service!

Goede service, mooie keuken! Goed mailcontact.

Super service!

Een buitenkeuken besteld. En helemaal naar onze wens aangepast. ( wij wilde de keuken wat minder diep) De nalevering van een extra leisteen. Verliep ook zonder problemen! Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan!

Prachtige keuken! Mooie apparatuur er in verwerkt, wij zijn er heel erg blij mee!