Filters

10

Vriendelijk, goedoverleg en behulpzaam

Fantastisch geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn systeem

Mijn auto voor grote onderhoud langs gebracht. Via de mail kreeg ik een duidelijk overzicht van wat ze tegen waren gekomen en wat er vervangen moest worden. Je kunt zelf bepalen waar je toestemming voor geeft of waar niet. Ook is er de optie om je te laten bellen voor overleg. Ik ben telefonisch goed te woord gestaan. Omdat er hierna veel moest gebeuren aan mijn auto heb ik gevraagd of ze als back-up een leenauto klaar konden zetten in het geval dat mijn auto niet dezelfde dag klaar zou zijn. Dit hebben ze netjes geregeld, echter was het niet nodig want ik kon mijn eigen auto aan het einde van de dag gewoon weer ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Probleem met stoel niet opgelost, terwijl duidelijk die niet goed is qua ondersteuning van de zitvlakbekleding. Remblokken willen vervangen als deze nog 7500 km meegaan. En dit dan als noodzakelijk in rapport zetten ipv als advies.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geldklopperij en niet klantvriendelijk, zetten je voor het blok

Meerdere malen klachten ingediend, nefkens reageert nergens op. Je komt langs met je auto, er is namelijk iets aan de hand. Je laat monteurs ernaar kijken en zij gaan uitzoeken of je probleem nog binnen de garantie valt. Vervolgens bellen ze op: ja het valt in de garantie. Je komt langs met de intentie 'het valt in je garantie'. Na 1,5 uur wachten zeggen ze het gemaakt te hebben, maar het valt toch niet in de garantie. Bij het uitspreken van ongenoegen krijg je de informatie geld betalen of we halen het er kosteloos vanaf. 1: als het uiteindelijk niet valt in garantie ga je eerst in overleg met de klant alvorens je het maakt. 2. Jullie maken de fout het niet te overleggen dan is het toch logisch dat de klant niet nog 1,5 uur wil wachten om het eraf te laten halen. Ja kosteloos... maar je snapt toch wel dat de wachttijd van de klant ook niet kosteloos is. Zullen wij nu een rekening insturen van de wachttijd van de klant voor het feit dat er NIET overlegt wordt maar wel het logisch vinden dat je het kosteloos aanbied er weer vrolijk van af te halen zodat de klant na 3 uur wachten toch met de niet opgeloste kwaal de deur uit gaat? En dan nog logisch vinden.... ja we boden het aan om het kosteloos weer naar oude staat te brengen. Wij werden gewoon voor het blok gezet met een rekening die we moesten betalen, niet overleggen dat het toch niet binnen garantie valt en als aanbod zeggen ja we halen het er wel gratis voor je af? Dat zou nog logisch zijn ook als we het moesten betalen: eraf halen? Overigens ook onze vaste monteur de schuld geven van het kapot maken van een banden sensor, hoewel die al 5 maanden geleden de banden verwisseld had en dan had eigenlijk meteen onze sensor melding moeten maken als het kapot was. Dus de sensor is gewoon normaal kapot gegaan en niet door onze andere monteur die de banden wisselden. Wij kopen NOOIT meer een auto daar, hun garantie is niks waard

  • Aanbevelen? Nee
10

Superfijn en snel geholpen

Ik had een probleem met mijn band(en). Kon direct komen en het euvel werd snel en vakkundig verholpen. Zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam bij Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
6

Zeer slechte communicatie

Auto 2 weken bij jullie geweest. Wij hebben diverse keren moeten bellen om te vragen wat de status ervan was. Je moet eerst boos worden en dan bellen ze terug. Hou klanten op de hoogte wat de voortgang is is onze tip. Was eerder al bij jullie geweest voor onderzoek en was hetzelfde verhaal. Jammer dat het zo moet. Auto is verder wel weer ok, en ook leenauto gehad. Mcrgr, GM Verbeek

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!

Goede service, prima geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
4

Darius

My car have engine error after your visit + recall message from RDW still not removed

  • Aanbevelen? Nee
10

Tevreden

Onduidelijkheid over rekening jaarbeurs snel en tot volle tevredenheid opgelost. Vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

In één woord : uistekende ontvangst en buitengewoon vriendelijk!

Het was een hele fijne kennismaking met Nefkens en daar heeft de heer Martin Beekmans in grote mate aan bijgedragen. Het contact met de Werkplaats, Erik en Berry, verliep ook tot volle tevedenheid! De aflevering van de Alfa Romeo Junior was een feestje!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, goede uitleg, snelle afhandeling

Vriendelijk behulpzaam personeel (receptie) duidelijke uitleg over wat gaat gebeuren aan de auto. Wachttijd zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ontvangst en na de servicebeurt een wasbeurt na. Geweldig

betrokken medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen

Fijn geholpen, niets aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ondanks het feit dat wij daar de auto niet hebben gekocht zijn wij super fijn geholpen. Top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles volgens afspraak uitgevoerd en gewassen.

alles volgens afspraak uitgevoerd en gewassen. Tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Het zou een uurtje duren maar omdat ik niks hoorde ben ik maar zelf gaan vragen na 1,5.uur en de auto stond al klaar blijkbaar. Ik hoefde gelukkig niet op de administratie te wachten omdat het om een recall ging. De wachtruimte achterin is niet geschikt omdat deze te dichtbij het bureau van de verkoper staat en de inhoud van alle gesprekken luid en duidelijk te horen zijn. Ook met name de onzin die deze verkoper uitkraamt of het lompe van zijn reacties omdat hij blijkbaar onder een bepaalde druk staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

1. duidelijk uitgelegd wat verwachtingen zijn qua tijd.. Heel fijn 2. prima werkplek gefaciliteerd daar het best een tijdje zou duren 3 heerlijke koffie 4 uiterst vriendelijk geholpen 5 auto gewassen

  • Aanbevelen? Ja
2

geweldig

vriendelijk geholpen, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Vriendelijke

Afspraak gemaakt en er bij gezecht dat er ook banden gewisseld moesten worden . Onderhoud is uit gevoerd de bande wissel niet moet nu weer terug om dat te doe . Word af gedaan met een sorry en dat ik dat zelf had moeten kontroleren. Heb met opzet de afspraak gemaakt bij de balie om dit soort dingen te voorkomen. Is geen goede indruk als je voor de eerste keer bij deze garage komt

  • Aanbevelen? Nee
10

service en klantvriendelijkheid is TOP!

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

professioneel en vriendelijk

zie hierboven. Eingenlijk klopte alles. Afgezien van een feit dit ik wachtafspraak had gemaakt, kreeg ik toch een leenauto mee, zonder kosten berekend te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

alles werd goed uit gelegd.

Vriendelijk ontvangen. Alles goed voorbereid papieren lagen klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben heel tevreden over mijn bezoek.

Het was heel fijn dat ze de auto ook nog eens hadden laten wassen, want die was ook erg vuil. Verder alles goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.