teleurgesteld
Ten eerste wil ik voorop stellen dat mijn partner correct en netjes is benaderd en aangesproken is door uw medewerkers, helemaal niets mis mee. Ik had opgegeven een servicebeurt en nakijken binnen verlichting omdat die het niet deed. Bij de intake afgelopen woensdag kreeg hij te horen dat ten eerste er een ander onderhoudsplan was dan vorig jaar, terwijl de auto evenveel kilometers het afgelopen jaar had gereden. Ipv van vorig jaar nog € 100,00 werkplaats tarief nu ineens € 241,90, de verwachting was gezien de gestegen loonkosten rond de € 110,00.Remvloeistof verversen € 174,20 hebben jullie andere remvloeistof als een andere Fiat dealer waar dit maar € 59,00 kost?Onderzoekskosten binnenverlichting was ruim € 120,00, toen mijn partner daar een opmerking over maakte werd dat bedrag voor ondertekening al teruggebracht voor de helft.De kentekenplaathouder was niet vervangen stond in het rapport geen akkoord klant, was niet gevraagd maar is natuurlijk onzin of jullie moeten het willen om reclame te maken. De auto is "gratis" gewassen wat natuurlijk in het werkplaatstarief zit want de medewerker zal betaald moeten worden. Auto wordt keurig bijgehouden en is een dag vtm netjes nog gewassen om die netjes aan te bieden. Alles bij elkaar dus zeer teleurstellend omdat jullie net zo veel tijd nodig hadden als vorig jaar bij Nefkens in Den Bosch, en dan is de rekening ruim vier keer zo hoog
m. vr. gr.
Brenda Uijting-Jansen