Niet tevreden over reparatie en gang van zaken.
Afspraak gemaakt. Moest 14 dagen wachten met een ernstige reparatie. Dashboard was geheel zwart. Er branden geen lampjes meer of alles maar dan ook alles ging aan. Auto gebracht,moest eerst ANWB bellen om hem te starten en vanuit Waalre naar de autowijk te rijden. Sleutel af gegeven. En ik 10km terug gefietst. Toen ik thuis was moest ik maar mijn mail in de gaten houden om toestemming te geven voor de reparatie. Maar ik moest nog wel de 2e sleutel brengen. Ik weer 10km fietsen naar de autowijk. (Die hadden ze wel even kunnen komen halen) Dus ik zei kan ik er nu op wachten. Dan wacht ik wel n uur of wat. Maar toen alles donker begon te worden ging ik eens vragen hoe het ervoor stond? O ze hadden me niet gezien en waren me daarna vergeten? Ik ben 1keer naar het raam gelopen om te kijken of mijn auto wel binnen stond. Maar hij was niet klaar, ik moest maar weer op mijn mail letten? Kreeg laat in de middag te horen dat alles volgens afspraak gedaan was. Ik weer 10km fietsen. Fiets ingeleverd en betaald .
Mijn instrumenten werkten weer zoals afgesproken. Maar toen deed ik mijn navigatie aan . Die was toen de weg kwijt. Voor de reparatie werkte hij goed. Dus de volgende dag belde ik weer naar de vestiging . Ik kon niet langskomen hiervoor? Moest maar n nieuwe afspraak maken voor 6 januari? Ik zeg,en dan zeker weer n start tarief betalen. Ik vind dit zeker geen goede service. En dat voor n auto met 22.000km(tweeëntwintig duizend) nu zonder navigatie die voorheen het nog goed deed. En ik vind het ook raar dat jullie geen auto ambulance of regeling hebben om n auto op te halen. Misschien n idee voor betere algehele service. Ik beveel de garage toch aan,vriendelijk personeel en goede monteurs. Alleen de organisatie eromheen kan beter. Ff auto testen op alles.
Met vriendelijke groeten
L de Greef