Filters

8

Op een enkele administratieve onvolkomenheid was ik heel tevreden

Vriendelijke ontvangst, goede leenfiets, geen financiële opgave van de extra reparatie. De gevraagde Europadekking stond niet in de papieren, is op mijn verzoek aangepast. Verder heel behulpzaam , goed bandenadvies en de auto rijdt als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes afgewerkt

Goede uitleg en nette behandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne begeleiding

goede informatie gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk, meedenkend en duidelijk.

zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
8

lang moeten wachten maar goed opgelost

Ik heb de fout gemaakt door te wachten op een grote beurt van mijn auto. Verkeerde onderdelen werden geleverd, en daarna nog een keer, waardoor ik bijna een hele dag heb zitten wachten. Aan het einde van de dag kon de auto nog niet klaargemaakt worden waardoor ik een leenauto meekreeg. De volgende dag kreeg ik een SMS dat de auto klaar was. Les geleerd, de volgende keer zorg ik voor vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
1

Kies voor de ANWB niet voor Nefkens VIP

Bij mijn laatste grote beurt bij Nefkens heb ik een Nefkens VIP abonnement afgesloten, zodat ik altijd goed voorbereid zou zijn in het geval ik met pech zou komen te staan. Gisteren rond 15:00 ging er een rood lampje branden op het dashboard. Dit hield in dat ik de wagen direct aan de kant moest zetten vanwege kans op motorschade. Ik heb de Nefkens pechdienst gebeld. Ik legde uit dat ik op een gevaarlijke plek stond en dat ik zo snel mogelijk weg moest komen. Ze verzekerde mij dat er binnen 30-45 min hulp langs zou komen. Ik heb vervolgens meer dan een uur gewacht. Alvorens ik besloot opnieuw te bellen. De medewerker kon zien dan mijn melding was verwerkt maar dat er geen hulpdienst naar mij toe was gestuurd. Er werd opnieuw een hulpdienst naar mij toegestuurd. Ik heb uiteindelijk meer dan 2 uur moeten wachten op de verjaardag van mijn vriendin. Zij en onze zoon zijn uiteindelijk zonder mij uit eten gegaan. Toen de hulpdienst eindelijk kwam, bleek dit geen hulpdienst maar een bergingsbedrijf. Er werd dus niet eens de moeite genomen om te kijken of de wagen viel te repareren. De bergingsdienst bracht mijn wagen naar het bergingsbedrijf omdat de garage ondertussen was gesloten (wat niet het geval was geweest wanneer men in eerste instantie direct de pechhulp had gestuurd). Vervolgens had ik recht op een vervangende auto voor 3 dagen. Maar omdat de vervangende auto niet op zondag of op zaterdag kan worden ingeleverd, zou ik deze de volgende dag weer moeten inleveren. Ik heb vriendelijk bedankt omdat ik anders de vervangende auto alleen maar op en neer aan het rijden zou zijn geweest. Ik heb vandaag gebeld met Nefkens, maar zij weten mij vervolgens niets te vertellen over wanneer de wagen bij hen aankomt of wanneer deze wordt gerepareerd. Nu hebben ze als reparatie datum 18 oktober staan! 18 oktober!!! Wat is dat voor een pechhulp, wanneer je meer dan 2 uur moet wachten om hulp, die je niet komt helpen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik ben zeer tevreden

Alles is volgens afspraak verlopen vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Meteen dezelfde dag prettig geholpen!!! Super!!!

Complimenten!!! Super geholpen. Auto startte niet meer. Na gebruik startkabels wel weer. Vermoeden, de accu. Na fijn telefonisch te hebben overlegd konden we direct komen en is de accu eerst doorgemeten en toen deze slecht bleek te zijn, meteen vervangen. Prima service!!!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Het warme dealergevoel is verdwenen.

De onderhoud kortingsregeling vanuit Driessen Opel van 10% voor auto's ouder dan 10-jaar is verdwenen. Remvloeistof controleren op viscositeit kost € 30,- ex BTW! (deed men er vroeger gewoon even bij). Dit terwijl het verversen van remvloeistof (gelukkig op tijd voor gekozen) slechts € 6,- ex BTW meer kost. De vanzelfsprekendheid waarmee 'toevoeging brandstofreiniger' en 'reinigen/verfrissen airco' bij een beurt wordt bij verkocht vind ik niet prettig. Het ademt allemaal de sfeer van pakketten slijten. Wel wordt er gebeld als er een deurvanger kraakt; "die kunnen we gelijk vervangen voor € 204,30"! Bellen daarvoor is prima, maar leef je dan ook in en besef dat het een auto is van 16 jaar oud. Dus gezegd nee dat hoeft niet, maar dan denk je dan zullen ze de deurvangers gelijk toch wel even smeren, maar dat zit er dan weer niet in. In 2008 mijn Opel nieuw gekocht, probeer die binnen reële kosten goed en verantwoord rijdend te houden, maar of dat bij deze dealer zo nog prettig te doen is vraag ik mij intussen wel af. Een kleine beurt met APK plus remvloeistof verversen plus VIP pas kost € 499,94. Dat is toch wel een serieus bedrag. Ik snap nu wel dat de KwikFit'en ook voor onderhoud populair geworden zijn, zeker voor een wat oudere auto.

  • Aanbevelen? Nee
8

goed

vriendelijk en netjes geholpen , tussendoor het rapport ontvangen online met aanbevelingen was handig, alleen het online doorgeven wat wel en eventueel niet kon gedaan worden , was niet duidelijk. Daartoe toch weer even de telefoon moeten nemen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Heb gevoel dat ik opgelicht ben, 487 euro voor een servicebeurt!!!

Helaas een nare ervaring, zoals aangegeven 487 euro voor een servicebeurt, een grote zoals men zegt (1xinterieufilter,1xlcuhtfilter,1xoliefolter,2xbougie). Vorige jaar was de kosten van de servicebeurt 178 euro, voor mij volledig onbegrijpelijk. Hierbij komt ook nog dat men 107 vraagt voor vervangen van de remvloeistof. Btw komt trouwens nog erbij Bovenop komt ook nog dat ik om 16 uur kreeg te horen dat de auto pas volgende dag gereed is, dus overhoop moest van alles regelen om volgende dag naar werk te kunnen. Nare ervaring en zal nooit meer hier komen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Super service

Uitstekende logistiek en uitgebreide info betreffende de verrichte arbeid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke service

Er werken bij Nefkens aan de Pietersbergweg veel aardige medewerkers die voor het grootste deel transparantie geven over het te verwachten kostenplaatje. De bejegening is van de meeste medewerkers klantvriendelijk en prettig. En het vakmanschap lijkt kundig. Verbeterpunt zou zijn om alles wat er wordt gedaan aan de auto eerst samen te doorlopen en te overleggen of dit echt nodig of gewenst is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle respons

Reactie snelheid zeer goed. Prettig contact. Reactie via website wordt niet bevestigd in document.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer positief

ben zeer tevreden over het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ontevreden

Vriendelijk personeel, echter na 2 jaar een versleten bestuurders stoel, bij 50000 km.en dan € 2000 moeten betalen vind ik ronduit schandalig.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet reageren op klacht - reparatie uitvoeren zonder toestemming

Vanaf juni 2024 probeer ik in contact te komen om een klacht te bespreken. Er wordt na diverse reminders niet gereageerd op mijn klacht. Nefkens heeft een reparatie uitgevoerd zonder mijn goedkeuring. Ik verwacht hier een reactie op (blijft uit) en een compensatie. Vaak excuses dat het te druk is en collega's op vakantie zijn. Ongelofelijk slechte service en zeker niet aan te bevelen. Ik ga op zoek naar een nieuwe betrouwbare dealer!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top Service

Altijd en Top Service en altijd zeer professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goede service

Super fijn geholpen en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed geholpen alleen veel te duur

Op de rekening staat rem schijven achter 470 euro Rem blokken 195 euro Als ik op internet kijk kosten ze veel minder Klop dit wel Factuur nr is 81436679

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service

Uitstekende snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen contact over gevonden gebreken mogelijk

Ik kreeg door wat er naast de afspraken eventueel nog meer gerepareerd moest worden, het aangeven in de mail. Lukte niet, telefonisch contact ook niet, het was te druk werd gezegd, waardoor ik bij het ophalen weer een nieuwe afspraak moest maken,

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekende garage

prima ontvangen, keurig de afspraak nagekomen, prima leenauto meegekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en een uitstekende service

Bij Nefkens werken gemotiveerde mensen met kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vriendelijk/ geïnteresseerde medewerker aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.