Filters

10

Prima

Vriendelijk/ geïnteresseerde medewerker aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
4

Het had in 1 keer goed moeten zijn.

Ik breng mijn auto voor de eerste keer bij Nefkens voor een grote beurt en een APK keuring. Bij binnenkomst moet ik een formulier tekenen dat ik akkoord ga met deze grote beurt, kosten ong 440 euro. In de middag wordt ik gebeld met de mededeling dat ze vergeten zijn om het olie verversen op de bon te zetten….extra kosten 135 euro. Echt onvoorstelbaar. Dit hoort standaard in een grote beurt te zitten. Smiddags haal ik de auto op (geen gebreken) en bijna thuis sta ik stil voor de stoplichten. Ik zet hem op de handrem ivm helling. Ik wil wegrijden maar dit wil de auto niet… foutmeldingen op het dashboard. Lang verhaal kort; de volgende dag terug, alles uitgelezen en getest. De auto is weer in orde. Nog geen 2 weken later hetzelfde euvel, echter ben ik in Leiden. Via Nefkens VIP service, de FIAT assistance en de ANWB kon ik uiteindelijk veilig thuis naar huis rijden. Auto weer naar Nefkens gebracht. Nu heeft er een Fiat expert naar gekeken aldus de monteur die ik aan de lijn had. Wellicht was vorige keer de storing uitgelezen maar niet verholpen. Nu wel. Ik houd m’n vingers gekruist. De medewerkers aan de balie zijn vriendelijk en een leenauto is geen probleem. Het zou fijn zijn als de medewerkers in de werkplaats wat beter hun werk uitvoeren/controleren.. èn dat de klant tekent voor een all-in prijs en niet dat je achteraf nog verrast wordt. Vandaar mijn 2 sterren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettige service

Prima fiets mee en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ze zorgen goed voor de auto en rijder.

De apk was snel gedaan en na een uurtje was ik weer weg.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring

Auto gebracht voor een beurt en distributieriem vervanging en krijg de auto terug zonder zelf na te checken. Schroeven zaten los en maakte gekke geluid tijdens het rijden. Volgende dag teruggegaan en hebben ze het wel opgelost en excuses gemaakt en een video gemaakt van de losse onderdelen voor de automonteur. Gelukkig niks gebeurd onderweg.

  • Aanbevelen? Nee
4

ik voel me er niet prettig

Mijn gevoel bij Nefkens is wel héél anders in vergelijking met dat bij Driessen, die eerder Opel voerde. In negatieve zin. In 2 jaar tijd drie rare, nare ervaringen opgedaan bij Nefkens. Eerst met een verlengde garantiekwestie, daarna met het updaten van de navigatie. En, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan Opel Nederland; tot maart stond op my Opel-app dat de distributieriem ihkv een recall in aug. moest worden vervangen De melding stond een half jaar op de app.  Begin mei was die plots verdwenen. Niemand weet hoe dat kan. Nefkens niet en Opel Ned. niet. Niemand is kennelijk in staat dat uit te zoeken. Na de beurt, vorige week kreeg ik de horen dat de riem in 2025 moet worden vervangen.... Ja! Hé...! Misschien is 'Nefkens', met al die merken, zo groot, dat ze de individuele klant uit het oog verliezen. Dat voelt niet fijn! En Opel? Ach; misschien heb ik gewoon pech. Na 95 kilometer moest onze gloednieuwe Crossland worden weggesleept. De motor viel stil. De ANWB kreeg 'm niet aan de praat. Indertijd heeft Driessen Opel ons overigens geweldig geholpen. Opel Nederland liet niets van zich horen...

  • Aanbevelen? Nee
8

Snel geholpen

Fijn en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en communicatie

Geen op of aanmerkingen. Service en kwaliteit goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte behandeling

Van het eerste tot laatste contact goed gevoel gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Communicatie is perfect en vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Naar zover als ik het kan inschatten zijn de werkzaamheden naar behoren uitgevoerd. Waar ik minder blij mee was, is dat ik wilde bellen hoe ver ze waren met de auto zodat ik terug kon lopen om de auto weer op te halen. Tot mijn verbazing kan ik geen rechtstreeks contact krijgen met de vestiging, en ook niet degene die ik aan de lijn had. Met als gevolg dat ik maar op goed geluk ben aangelopen, zonder dat ik wist hoelang het nog ging duren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijke mensen en accuraat

  • Aanbevelen? Ja
10

Spijker in band, super snel geholpen

Melding van bandenspanning bleef branden. Zonder afspraak bezoek gebracht aan Nefkens en direct geholpen. Zeer vriendelijk en beleefd personeel. Bedankt voor de snelle hulp.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Duidelijk uitgelegd wat het probleem was

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Ging je voor een 10,dan krijg je van mij een 10.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snelle service

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijk oplossings gericht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles conform verwachting

Vriendelijk personeel receptie. Alles heel duidelijk en transparant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle afwikkeling. Reparatie motorkapslot in 1/2 uir gefixt van mijn Chevrolet Spark

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed.

De eerste kennismaking met deze garage was heel goed. De verkoper van Fiat was ons zeer behulpzaam en heeft veel moeite gedaan om het probleem ( nieuwe navigatiesysteem Fiat Tipo van 2019) op te lossen, wat jammer genoeg niet gelukt was. Hij heeft ons door gestuurd naar de baliemedewerkster, zij heeft ons mede met een garagemedewerker aangehoord. Er is een afspraak gemaakt om het probleem op te lossen. Het heeft uiteindelijk veel moeite gekost om het systeem te downloaden wat tenslotte HIER wel gelukt is! Al met al zijn we zeer goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Te weinig terugkoppeling over extra kosten onderhoud

Zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne mensen die top service bieden

Sochtends mijn auto gebracht en ze belde netjes wanneer de auto klaar was en opgehaald mocht worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zo.

Op alle onderdelen van de service prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.