ik voel me er niet prettig
Mijn gevoel bij Nefkens is wel héél anders in vergelijking met dat bij Driessen, die eerder Opel voerde. In negatieve zin. In 2 jaar tijd drie rare, nare ervaringen opgedaan bij Nefkens. Eerst met een verlengde garantiekwestie, daarna met het updaten van de navigatie. En, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan Opel Nederland; tot maart stond op my Opel-app dat de distributieriem ihkv een recall in aug. moest worden vervangen De melding stond een half jaar op de app. Begin mei was die plots verdwenen. Niemand weet hoe dat kan. Nefkens niet en Opel Ned. niet. Niemand is kennelijk in staat dat uit te zoeken. Na de beurt, vorige week kreeg ik de horen dat de riem in 2025 moet worden vervangen....
Ja! Hé...!
Misschien is 'Nefkens', met al die merken, zo groot, dat ze de individuele klant uit het oog verliezen. Dat voelt niet fijn!
En Opel? Ach; misschien heb ik gewoon pech. Na 95 kilometer moest onze gloednieuwe Crossland worden weggesleept. De motor viel stil. De ANWB kreeg 'm niet aan de praat. Indertijd heeft Driessen Opel ons overigens geweldig geholpen. Opel Nederland liet niets van zich horen...