Vlot en vriendelijk geholpen

Band moest worden vervangen. Band snel geleverd en gemonteerd..

Uitstekende ervaring gehad

Uitstekend.

Vriendelijke ontvangst en vlotte afhandeling.

vlot en goed werk gedaan en het punten systeem afgewerkt

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en alles op tijd. Vriendelijk personeel.

Prima geholpen

Mijn ervaring is dat ik een auto nog geen jaar heb en al veel reparaties heb moeten laten doen of een miskoop of pech ?

Ok

Ok

klantvriendelijk en servicegericht

Jammer, dat auto toch niet gereed was op de door mij aangegeven tijd. Verder dik tevreden en het rijden in de elektrische leenauto was een hele mooie ervaring, maar helaas buiten mijn budget.

Kleinschalige garage met persoonlijke aandacht.

Al vele jaren uiterst tevreden

Goeie service er wordt met je meegedacht zeker als je weinig kilometers.maakt zoals ik. Afspraak maken lukt altijd en er wordt vlot en netjes gewerkt. Chapeau

Keurig ontvangst. Goede uitleg reparaties

Tevreden

Rondom de airco was er enige onduidelijkheid aangezien ik oorspronkelijk als extra opgegeven had: Aircoreiniging en Aircocheck, alsmede Mulltiriem controle. Volgens de Factuur is er alleen een Aircoreiniger uitgevoerd en van de Multiriem is verder geen melding gemaakt. Gratis digitaal inspectierapport is niet verstuurd.

Prima geholpen

Xxxxxx

Afspraken zijn nagekomen.

Prijsopgave klopte precies. Oplevering ruim voor de afgesproken tijd. Helaas kreeg ik geen electrische leenfiets mee, dat zou een tien betekend hebben,!!

Vriendelijk en goed werk

Vriendelijke mensen aan de balie en auto netjes weer ontvangen

Degelijk

Ik vindt het een bijzonder mooien goed bedrijf. Ik word er heel hoed behandeld en krijg deskundig uitleg. Ik denk ook dat ik dat ook best wel kan beoordelen. Ik heb bij DAF sp gewerkt 46 jaar voor defensie en dan moet je zeer je best doen om alles goed te laten verlopen. Zodoende na mijn evaring bij Nefkens oirschot voel ik me bijzonder op me gemak. Omdat ik weet dat daar de klant heel hoog in het vaandel staat. En dat is de enige manier om overeind te blijven en dat weet ik heel zeker. Bij ons DAF Sp kwam alles van defensie naar ons, vanwege de openheid en de vakkundige mensen. En dat weet ik ook heel zeker dat dat bij Nefkens in oirschot ook zo is. Rn per slot, geef de manager zijn ruimte. Ik heb vaak mee gemaakt dat het daar verkeerd gaat. En hier in Oirschot is dat zegt in orde. Kijk maar eens over een paar jaar wat hij voor elkaar kan krijgen. Hier in o OIRSCHOT is het een super goed team. En ga hem nu hier niet weg halen om daar ergens anders ook zo te laten doen. Laat ze maar naar hier komen geloof me svp. Als er nog vragen zijn waarom ik dit Zo vertel, dan wil ik dit gratis uitleggen en kan dit wel 1000 keer het zelfde zeggen zonder het te hoeven op te schrijven. Gr. Toon Menke.

snel, efficient en heel goed

Zij gingen meteen aan de slag en na eventjes hebben gewacht mocht ik de auto gerepareerd weer mee naar huis nemen. Medewerkers waren heel vriendelijk.

Prima service en vriendelijk personeel

Keurig exact op geplande tijd geholpen na online afspraak.

Klantvriendelijk

Wij komen uit Eindhoven en wilden met 2 auto’s gaan maar de tweede auto wilde niet starten. Wij waren 8:30 uur bij Nefkens met de Peugeot die in de middag klaar zou zijn. Wij kregen 2 leenfietsen mee die wij niet hadden gereserveerd. Echt Klasse. Wel jammer dat 1 leenfiets problemen gaf met de 3e versnelling die niet goed werkt. Wij zijn gebeld in de middag dat de auto klaar was en toen terug op de fiets naar Nefkens, waar we ook het schakelprobleem hebben gemeld. De fiets is gelijk terug gehouden voor uitleen. Wij kijken terug op n goede service!

Netjes geholpen , ben helemaal tevreden , Top !

Geweldige servies en vriendelijk personeel

Ik wil geen andere garage het zijn TOPPERS

Nette service