Geweldige servies en vriendelijk personeel

Ik wil geen andere garage het zijn TOPPERS

Nette service

Zeer positief en vriendelijk behandelt.

Zeer positieve ervaringen met vriendelijke behandeling.

Fijne mensen, goede service! Eerlijkheid en klantvriendelijkheid staan hier voorop!

Geweldig, zoals altijd. Top service!!

Geweldige haal- en brengservice door Guus Welte!! Zeer tevreden.

Goede service!

Auto in de ochtend ingeleverd, leenauto meegekregen die hartstikke lekker reed. Vervolgens 's middags de leenauto ingeleverd en de eigen auto weer opgehaald.

Goede en snelle service

Ik kon even langskomen om een defecte koplamp te laten vervangen. Zelf kreeg ik de nieuwe lamp met geen mogelijkheid op zijn plaats. Werd tussendoor goed geholpen, waarvoor dank.

Dealer met verstand van zaken

1e keer, zeer goed geholpen.

Is goed netjes ingelicht

Niet op jullie locatie geweest

Na aankoop van auto in Oirschot de afspraak gemaakt om bij problemen Nefkens in Tilburg te bezoeken. Dit blijkt een loze afspraak, want Tilburg heeft geen Opel computersysteem. Dan nog een mail over hoe het bezoek aan Nefkens Oirschot is geweest......dat is heel raar als dit niet eens bezocht is. Te bijzonder

Het gaat altijd prima .

De service is altijd goed geweest. Ik kom al bij vullings toen ze in Boxtel zaten. Je wordt altijd goed behandelt wat je ook vraagt.

Werk gedaan volgens afspraak

Ik kwam er op de terugweg achter dat enkele computerinstellingen gewijzigd zijn. En zo werkt nu cruise control niet meer. Moeten we zelf even nu nog uitzoeken hoe weer te herstellen.

Grandioos

Alles perfect

Snel en doeltreffend geholpen.

Zie bovenstaande.

Alles super goed en fijn verlopen

super fijn geholpen en alles is prima en netjes hersteld!!

tevreden

tevreden en vriendelijk personeel

Tevreden na eerste werkplaatsbezoek...

Na minder positieve ervaringen met andere Opel dealer in de regio Noord-Brabant mijn Opel Astra voor onderhoud en reparatie aangeboden aan Opel Nefkes in Oirschot. Bij mijn eerste bezoek viel mij op dat het bij Nefkes niet (alleen) om Opel gaat, gelet op het aantal "vreemde" merken die ik aantrof. Echter wel begrijpelijk dat ook Nefkes niet alleen van Opel leven kan. Daarnaast is Opel natuurlijk alweer een aantal jaren onderdeel is van het Stellantis concern waartoe onder andere ook Peugeot, Fiat, Citroën en Jeep behoren. Of dit van invloed is op de expertice van werknemers zoals monteurs als het gaat om mijn Opel Astra laat ik maar in het midden...aangezien ik geen inzicht heb hoe men bij Nefkes de kwaliteitsbevordering van haar personeel heeft georganiseerd. Maar voorzover Nefkes als autobedrijf. Aangezien het mijn eerste contact was met Nefkes beschikte men niet over mijn persoonlijke gegevens, nog over die van mijn auto. Aangezien ik naast onderhoud ook een reparatie aanvraag deed nam het maken van een afspraak wel enige tijd in beslag. Laat ik het maar houden op het zorgvuldig (willen) werken binnen Nefkes. Aangezien ik gelijktijdig met het onderhoud een reapratie aan het koelsysteem wilde laten uitvoeren, ik niet in de directe omgeving van Nefkes Oirschot woon en er zorg voor wilde dragen dat de juiste onderdelen voor de reparatie beschikbaar zouden zijn, stelde ik voor om voorafgaande aan de onelderhousbeurt langs te komen op het moment dat ik in de buurt zou zijn. Hierop werd aangegeven dat het (waarschijnlijk) niet mogelijk zou zijn om op dat moment de situatie door een monteur te laten beoordelen en het verstandig zou zijn hiervoor een afspraak in te plannen. Dus extra hiervoor naar Nefkes te rijden....niet gedaan dus maar op de bonnefooi toch langsgereden. Werd vriendelijk geholpen, mijn Opel Astra werd binnen gereden en er werd serieus gekeken welk onderdeel lekkage veroorzaakte en deze werden besteld. Tijdens het uitvoeren van de onderhoudsbeurt ble

Goed gemaakte. Correcte afspraak. Goede e-bike mee gekregen. Keurig gewassen terug Alles werkt poer

Goede afspraak. Alles werkt weer perfect. Keurig gewassen terug. Fijne e-Bike als vervoer.

Vlot geholpen door vriendelijk personeel

Vlot geholpen. Vriendelijk en kundig personeel.

Vriendelijke ontvangst; behulpzaam

Het is nog erg kort na de beurt, maar het voelt weer goed in de auto Eén ding is blijkbaar moeilijk te 'maken': Wanneer ik getankt heb, duurt het soms wel 10 minuten en langer vooradat de dagtellerstand weer op '0' staat. Of ik nu kort druk, iets meer naar het midden druk, 2 à 3 keer achter elkaar druk, of lang druk, of de motor uitzet, standby zet of draaiend houd, de nul-stand komt een zeer enkele keer na 10 seconden, maar veel vaker na minuten erop gedrukt te hebben. Misschien eens een keer contact opnemen met de fabriek?

Goede. Service vriendelijk personeel

Prima. Garage

perfect service with cost efficient mindset

very clear explanation to my auto situation, the final reparation is very cost efficient. They definitely put customer's interest into the top priority! Zeer duidelijke uitleg van mijn autosituatie, de uiteindelijke reparatie is zeer kostenefficiënt. Ze hebben het belang van de klant absoluut op de eerste plaats gezet!

Duidelijk afspraak, die nagekomen wordt.

In verband met de vervanging van de distributieriem is een duidelijke afspraak gemaakt en op korte termijn vervangen.

goed!

Prima!

Netjes en goed geholpen.

Vakkundigheid monteur en desbetreffende servicemanager (Stefan) top. Ben netjes te woord gestaan en geholpen. Aanbeveling