Prima garage, goede service

Prima garage. 1 Jaar geleden occasion gekocht bij een fijne verkoper. 2 garantie gevalletjes in tussentijd netjes verholpen. Afgelopen week 1e onderhoudsbeurt, deze is keurig uitgevoerd. Wel een stuk prijziger dan de garage (suzuki dealer) waar ik voorheen kwam.

prima service

Vriendelijke mensen . Behulpzaam en denken met je mee.

Gewoon heel goed.

Snelle vriendelijke service

Conform afspraak werd het probleem binnen de afgesproken tijd opgelost

Goed is goed

Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

Beurt prima

Wat onduidelijk wat ik zonder bijzonderheden voor de beurt moest betalen. Afstandsbediening voor auto open/dicht te maken werkt wat minder ( tot nu toe, vaker drukken om auto open/dicht te maken)

Vakmensen

De ontvangst en uitleg aan de servicebalie is bijzonder goed. Heel goed dat ze zeer ervaren monteurs hebben. Ik heb daarom een zeer tevreden gevoel.

Fijne mensen goede hulp

Fijner filiaal dan Eindhoven, denken mee en zijn hulpvaardig.

Maar die telefoon ?

Meer dan 10 minuten wachten voordat de telefoon wordt opgenomen is een “beetje” te lang en dan ook nog niet doorverbonden te kunnen worden dan breekt mijn klomp , Ter plaatse geïnformeerd maar het enige antwoord was ja we hebben een ziekte geval dus onderbezet , Dus even in de rondte gekeken en moeilijk te zien wie verkoper was of klant in ieder geval ze stonden allemaal bij elkaar . Trouwens 740,00 euro voor een service beurt bij 48,000 km is bepaald niet goedkoop . Gewoon het standaard riedeltje uitgevoerd zoals alles nalopen olie ververst etc maar geen onderdelen vervangen zoals remblokken etc ,was misschien ook niet nodig . De auto is meer dan prima helaas wordt deze niet meer met een 1.6 liter 180 pk geleverd . Gr Rob van der Torre

Super garage

Ik kom er al 30 jaar dus dat spreekt voor zich

kon op korte termijn een afspraak maken om een storing op te lossen. Dat is gelukt.

Prima service en zeer klantvriendelijke benadering

Optimaal geholpen en uitstekende uitleg wat er gedaan is

Optimaal geholpen en uitstekende uitleg wat er gedaan is

Keurig netjes geholpen en idd de auto weer in top conditie

Zeer prettig en vakkundig

De kwaliteit van de service is goed maar de wachttijden zijn lang

Goed maar lange wachttijden

Vlot en correct afgewerkt

Kleine storing, maar snel verholpen

Snel, vriendelijk, behulpzaam, denken lekker mee gewoon heel goed dus

Gewoon heel goed

Altijd deskundig advies en behulpzaam

Ik heb vertrouwen in hetgeen geadviseerd wordt Als klant voel ik me wel gewaardeerd Jammer genoeg was het een dure reparatie ( er was alleen een knop van de handrem kapot)

Altijd correcte en vriendelijke afhandeling

Ik ben zeer tevreden hoe ik altijd geholpen ben.

Goed en vriendelijk geholpen.

Zeer klantvriendelijk

Auto wordt na de onderhoudsbeurt gewassen afgeleverd. Onderhoud volgens planning uitgevoerd in de daarvoor gereserveerde tijd.

Gewoon zoals hethoort

Goed ontvangst en leenfiets stond klaar. Netjes gebeld voor een aangegeven gebrek. Mooi op tijd klaar en dit ook aangegeven. Goed service en heel klantvriendelijk.

Uitstekend, fijne garage

Goed werk.

Conform afspraak op tijd en snelle afhandeling

Conform afspraak snelle en correcte afhandeling werkzaamheden

Ben zeer tevreden en goede service en vriendelijk personeel.

Ben zeer tevreden, goede service en vriendelijk personeel.