De balie legt altijd als eerste contact; dat moet goed zijn
De afspraak voor een beurt is goed nagekomen. Zoals ik verwachtte: geen ernstige problemen (nog geen 30.000 km gereden).
Vooraf had ik twee zaken aangegeven:
1 de nul-stand is moeilijk op nul te zetten nadat ik weer getankt heb. Of ze daar naar gekeken hebben/of het opgelost is, weet ik pas de volgende keer wanneer ik moet tanken.
2 Er zijn drie letters van de achterklep van 'Crossland' los geraakt en deze heb ik gegeven om ze weer vast te plakken. Dat gaat blijkbaar niet zo goed. Dat neem ik dan maar aan, maar vond het wel enigszins eigenaardig.
Iets anders:
De auto komt, volgens het beurtenboekje, uit Hongarije. Bij mijn aankoop in augustus 2022 had ik de verkoper gevraagd, en hij heeft dat toegezegd, dat ik bij de volgende beurt, dus afgelopen vrijdag, een Nederlands beurtboekje zou krijgen. Dat was niet voorradig. Dat moest blijkbaar besteld worden. Dat Nederlands talig boekje stel ik wel op prijs; Hongaars begrijp ik niet!