Precies wat je mag verwachten van een onderhoudsbeurt.

Klantvriendelijk

Zeer snel afgewerkt en conform de afspraak. Goede service

Zie boven

Snel geholpen

Meedenkende personen die mij een goede service hebben gegeven.

Alles volgens afspraak verlopen

Alles volgens afspraak verlopen

Onderhoudsbeurt prima geregeld.

Alles verliep zoals afgesproken en ik werd vriendelijk geholpen.

Goed, prima ontvangen en nette services

geweldig

alles is gedaan naar mijn wensen Het is een geweldige garage heel klantvriendelijk het zijn toppers

Keigoed!

Niks aan toe te voegen!

Niets op aan te merken

Goed bezig!

Goede deskundige service

uitstekend geholpen, en op korte termijn reparatie verzorgd

Om 7.00 uur met pech langs de A2, door Opel Pechhulp op weg geholpen en om 10.00 uur bij Nefkens gearriveerd. Door de Desk-medewerker goed en vriendelijk te woord gestaan. Ondanks drukte toch gelegenheid gevonden om mij te helpen. De volgende dag was de reparatie (kapotte thermostaatbehuizing van het koelsysteem) gerepareerd. Snelle en goede service.

goed verlopen

op tijd gekeurd ondanks ik te laat was.

Beide serviceadviseurs helemaal top!!

Goed advies en er wordt echt meegedacht!

Prima en snel geholpen.

Snel geholpen terwijl ik een kopje koffie dronk.

werkzaamheden prima

Jammer dat er onduidelijkheid was tav de afspraken die ik telefonisch had gemaakt. Auto op maandag ingeleverd voor vervanging van ACcu en onderhoudsbeurt. Telefonisch werd medegedeeld dat ik auto dan op woensdagmiddag kon ophalen Hier heb ik mijn werkzaamheden op aangepast (ik werk in Venlo en Valkenburg en blijf dan ook vaak overnachten in Zuid Limburg) Maar uiteindelijk bleken dat de werkzaamheden op dinsdag klaar waren Vervangend vervoer moest op de dinsdag worden ingeleverd omdat er anders geen vervangend vervoer meer was voor anderen de dag erna. Dat kon gezien mijn planning niet meer Ik zat dinsdag avond in Maastricht Dat leverde wel scheve gezichten op en volgens mij ook wel onbegrip bij monteur. Uiteindelijk heb ik op woensdagmiddag mijn auto kunnen ophalen

De balie legt altijd als eerste contact; dat moet goed zijn

De afspraak voor een beurt is goed nagekomen. Zoals ik verwachtte: geen ernstige problemen (nog geen 30.000 km gereden). Vooraf had ik twee zaken aangegeven: 1 de nul-stand is moeilijk op nul te zetten nadat ik weer getankt heb. Of ze daar naar gekeken hebben/of het opgelost is, weet ik pas de volgende keer wanneer ik moet tanken. 2 Er zijn drie letters van de achterklep van 'Crossland' los geraakt en deze heb ik gegeven om ze weer vast te plakken. Dat gaat blijkbaar niet zo goed. Dat neem ik dan maar aan, maar vond het wel enigszins eigenaardig. Iets anders: De auto komt, volgens het beurtenboekje, uit Hongarije. Bij mijn aankoop in augustus 2022 had ik de verkoper gevraagd, en hij heeft dat toegezegd, dat ik bij de volgende beurt, dus afgelopen vrijdag, een Nederlands beurtboekje zou krijgen. Dat was niet voorradig. Dat moest blijkbaar besteld worden. Dat Nederlands talig boekje stel ik wel op prijs; Hongaars begrijp ik niet!

Net geen 5 sterren omdat men toch vergeten was om "code 82" uit te zetten

Ik heb toch een kleine opmerking Onze auto is bijna jarig en wordt 6 jaar Ik was echt in dee veronderstelling dat de disributie riem pas na 100.000 km of na 10 jaar vervangen moest worden Nadat mijn auto klaar was kreeg ik te horen dat dat veranderd was niet 10 maar 6 jaar Nu moet er een nieuwe afspeaak gemaakt worden wat niet nodig was als mij dat meteen gezegd was In de computer kon die mijnheer zien dat deze reparatie ook nodig was Ik vind dat erg jammer

Je wordt netjes behandeld,er wordt uitleg gegeven als er iets aan de hand mocht zijn.

Zeer goed hebben mij weer op weg geholpen om op vakantie te gaan

Binnen half uur toch nog op tijd kunnen vertrekken. Band was totaal versleten door fout andere garage.

Service was goed. Op tijd gereed gebeld etc.

Algemeen gezien ben ik tevreden over de service van Opel Nefkens in Oirschot en Eindhoven. Maar, als eerder aangegeven voel ik mij bedonderd door Opel Nederland, omdat ik recht op een vergoeding had wat men onder de pet hield. Hierdoor ben ik bijna 1200 euro misgelopen. Rotstreek van Opel!!

Snel geholpen

top service

Goede service met vooraf prijsopgaaf en overleg met bijkomende kosten. Auto is na het bezoek netjes schoon weer opgehaald,Top!!!

Geweldige service

Receptionisten zijn super aardig en vriendelijk ook erg geïnteresseerd