Ok

Netjes geholpen door de medewerkers

De communicatie kan nog wel aan gewerkt worden

De auto stond op 05-07 geplant en de afspraak was voor een beurt en ruitenwissers vervangen. Bij het ophalen van de auto was tot mijn verbazing alleen de ruitenwissers vervangen op de planning terwijl ik 5 weken eerder op de vestiging de afspraak duidelijk had gemaakt voor een beurt en ruitenwissers. Het wes echter wel dat ik vriendelijk werd geholpen en dat ze al snel met een oplossing kwamen door de auto die zelfde dag alsnog een beurt te geven en mij een leenauto mee te geven.

Auto is weer tip top in orde

Ik ben zeker tevreden met het onderhoud en de wasbeurt was ook een mooie toegift

Correct volgens afspraak

Net dat beetje extra aandacht voor de auto!

Professioneel

Uitstekend geregeld en snelle service.

Fijne kleine garage, goede sfeer Top.

Vriendelijke mensen aan de receptie en showroom, deze garage verdiend ‘n 10 . Komen afspraken na en alles op tijd klaar.

Prima geholpen

Prima service.

Goed contact over de kosten en de repararies.

Goed en net bedrijf!

Vriendelijke medewerkers

Goede serviceverlening

Mijn bezoek aan de garage was niet ingepland maar ik werd netjes geholpen bij een reparatie.

Gewoon goed

Gewoon goed netjes en beleefd Een opmerking niet van achter je bureau roepen ,(wat kan ik voor u betekenen )maar loop naar de balie

Correct volgens afspraak.

Mooi binnen tijdpad.

Snelle en correcte klantbehandeling

Zoals ik al ruim 40 jaar gewend was met de firma Vullings Zoals klantvriendelijkheid is nu ook onder de naam Nefkens aanwezig

Voor uitstekende service ben je welkom bij Nefkens Oirschot. Heren bedankt

een beurd

goed tewoordgestaan alles goed verlopen

professioneel en zeer flexibel!

Op het afgesproken tijdstip is de auto na kort overleg meteen in behandeling genomen. Duidelijke uitleg gekregen over wat er met de auto is gebeurd. Ik ben zeer tevreden met de inzet en professionaliteit van de aanwezige mensen.

Goede service en snel geholpen. Alleen de auto stond bij het ophalen in zijn vrij en op de handrem maar deze deed het niet want dat was net vertelt. Hierdoor had de auto weg kunnen rollen lijkt me niet heel handig.

Prima garagebedrijf !!

Vriendelijke ontvangst, vlotte afhandeling en zeer vakbekwaam personeel.

Prima geholpen

Prima geholpen tijdens de service beurt van onze Auto

Altijd goed geholpen.

Makkelijk online een afspraak maken. Ik kan in de koffiecorner wachten tot de auto klaar is. En de auto heeft zijn beurt gehad en staat gewassen op mij te wachten. Perfect.

Prima geholpen!

Prima service en vriendelijke mensen, duidelijke communicatie en auto netjes gewassen en uitgezogen. Wellicht achteraf nog iets meer uitleg over wat er precies onder de inspectie valt.

Alles was goed gecommuniceerd.

Alles is netjes gedaan zoals het hoord.

Alleen dat er geen personen zijn die je kan helpenals je problemen hebt met my opel

Redelijke garage, na overname!

Vind het te lang duren voordat een klant wordt geholpen, zitten alsmaar op het scherm te staren zonder dat verder iets gezegd wordt! Wel heel fijn dat auto is gewassen!