Vriendelijk en vlot geholpen

Meerdere keren mijn afspraak moeten verzetten. Gelukkig zonder problemen. Vriendelijk tewoordgestaan aan de telefoon. Auto voor een service beurt gestuurd en ruim binnen de verwachte tijd weer klaar.

Perfect geholpen

Perfect geholpen

Al tien tallen jaren klant altijd tevreden.

Reeds vele auto's gekocht en altijd uitstekend behandeld,tevens met het onderhoud

Ik ben heel tevreden!

Nette behandeling , buiten kunnen zitten terwijl de auto nagekeken werd.

Vlotte service

Je kunt goede afspraken maken zelfs over brengen en halen ook buiten kantoortijden.

goed werk ondanks de hitte van de dag

Wachttijd korter dan eerdere jaren, altijd vriendelijk personeel en koffie automaat zeer functioneel! Evenals de krant en overige tijdschriften.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Werk geleverd volgens afspraak.

Goede communicatie, Goed werk tot zover ik kan beoordelen.

Snelle service

Bij het eerste belletje kijken en overleggen ze al of je dezelfde dag kunt langskomen. Zodat ze de storing kunnen verhelpen, eenmaal aanwezig hoe je niet lang te wachten of de auto wordt al naar de werkplaats gereden.

Prima en netjes afgewerkt

Alle noodzakelijke onderdelen zijn vervangen. Niet meer dan nodig. Schoongewassen werd de auto thuis gebracht. 100% tevreden!

Altijd blij met mijn opel dealer (nu Nefkens)

al meer dan 35 jaar Opel!

Doeltreffend.

Reparatie en verdere afhandeling was heel goed en snel gebeurd. De koffie smaakte ook prima.

Afspraak is afspraak

De auto wordt schoon en weer goed afgeleverd in de tijd zoals afgesproken is. Onder genot van een bakje koffie en leesvoer gaat de tijd snel voorbij.

Uitstekend! Ook als je even met een vraag komt om te kijken of de rat die onder de motorkap zat iets heeft beschadigd. Niks is teveel, wij zijn er heel tevreden over.

Zeer tevreden over het geheel

De mensen aan de receptie zijn zeer behulpzaam en correct

Lamp snel vervangen.

Hoefde geen afspraak te maken voor een lamp te vervangen. Hoefde niet lang te wachten

Super fijn, deskundig en klantvriendelijke medewerkers.

Ondanks drukte en volle agenda van de garage toch geholpen. Flinke reparatie aan de auto werd dezelfde dag nog uitgevoerd. Ik ben goed op de hoogte gehouden door Ad van de receptie. Auto perfect gemaakt. Bedankt geweldige garage

Vriendelijk, correct en bekwaam

Vriendelijk, correct en bekwaam. Dit geeft mij het gevoel dat deze garage met zeer technisch bekwaam personeel mijn auto onderhoud!!

Goede service. Fijne contact.

Goede en vriendelijke medewerkers

Jammer dat grote bedragen niet in termijnen betaald kunnen worden.

We zijn weer goed geholpen

Goed service

Correcte en snelle service

Inschatting van twee uren onderhoud klopte / tussentijds werd ik op de hoogte gehouden vd voortgang.

Ze hebben het goed en snel gedaan.

Ze hebben het snel gedaan, niet te lang hoeven wachten. Maar voor een kleine onderhoud beurt wel duur ?

Ervaren Monteurs

Ik kom al 45 jaar bij Vullings en nu ook bij Nefkens. Er werken daar zeer ervaren monteurs die ik allang ken. Ik heb zelf 48 jaar bij DAF S.P gewerkt en daar heel veel vertrouwen bij Defensie verworven, door altijd een duidelijk verhaal en hen mee laten kijken waar ik mee bezig was. En dan uitleggen wat we gaan doen. En dat gevoel heb ik gelukkig ook nu nog bij Nefkens in Oirschot. Daar speelt de manager in mijn beleving ook een grote rol in. Hij moet ook op de ervaren mensen blind kunnen vertrouwen en er voor zorgen dat ieder die daar komt dat ook heeft. Ik weet als geen ander hoe moeilijk dat dat is. Ik hoop hier mee duidelijk te zijn dat hiermee de winst te behalen is en dat weet ik zeker, Daniel MOET hier een vrije en grote rol in spelen. I

waar ik voor kwam was eerder niet gebeurd

Ik zou de winterbanden eraf laten halen, echter deze zaten er niet op. Ik weet zeker dat ik deze erop heb laten doen voor de winter. En ik heb niet gecontroleerd of dit werkelijk gebeurd was na mijn bezoek media februari. Na mijn laatste bezoek, 2 dagen erna waren er 2 wieldoppen eraf gegaan. Kosten (100 €)waren voor ons dat heb ik niet gedaan. Dat geef ik liever aan een bijstand moeder ect. die onze stichting helpt. Enigste positieve is dat er een mankement in dashboard is opgelost. Jammer !!