100% ok

Had een afspraak voor een Apk keuring. Daarbij werd geconstateerd dat er lekkage was van koelvloeistof uit het expansietankje. Na eerst met mij overlegd te hebben, kon dit meteen opgelost worden door een nieuw tankje te monteren, dat gelukkig in voorraad bleek. Met een uurtje extra wachten is dit prima opgelost. Mijn dank voor de uitstekende service.

Snel en vakkundig geholpen

Personeel deed alle moeite om ons weer op weg te helpen. Wij zijn zeer tevreden.

Prettige ontvangst en snelle verwerking.

Zie boven

goed nakomen van afspraken

gemaakte afspraken goed nagekomen

Behulpzaam en meedenkend

Zeer prettig

Goede service, vriendelijke mensen

Goed en snel geholpen

In de ochtend gebeld en dezelfde dag nog geholpen, ondanks dat er een reparatie plaats moest vinden, kon ik mijn auto aan het einde van de dag weer ophalen! Fijne en snelle service!

Betrouwbaar en goed adres voor je auto

Goede service.

De service is goed. Mijn beurt was wel duurder als bij mijn vorige auto. Daar was de pech hulp Europa gratis en hier kost dat 75 euro. Maar verder ben ik helemaal tevreden, want ik weet dat alle bedrijven hun prijzen hebben verhoogd.

Fijn personeel dat meedenkt en snel met een oplossing komt.

Fijn personeel dat meedenkt en snel met een oplossing komt. Onverwachts moesten er nieuwe banden op. In overleg Demo-banden gekozen. Na wat telefoontjes van jullie kant waren er toch nog 4 en konden die binnen enkele dagen vervangen worden.

Klantvriendelijkheid en service is prima.

Zoals ik hierboven heb omschreven.

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Vriendelijk baliepersoneel en een belletje toen auto klaar was. Werd auto en fiets aangeboden maar heb hiervan geen gebruik gemaakt.

Altijd goed kom er al vele jaren,geen klachten

Altijd goede afspraken en goede service

Uitstekend geholpen

Makkelijk online afspraak maken . Bij aankomst ook meteen geholpen

Er wordt meegedacht, goed advies gegeven. Tijdig overlegd over mogelijkheden, en over de kosten. En het personeel is vriendelijk . Vriendelijk personeel is ook belangrijk

Duidelijke afspraak en snelle afhandeling.

Goed, netjes, zoals het hoort

Gerust naar Nefkens toe omdat je weet dat je goed geholpen wordt

Volgens mij goed

Zoals altijd

Prima service, duidelijk in wat er gedaan is met de onderhoudswerkzaamheden.

Goed en netjes

Er zijn site steps gemonteerd onder mijn Grand land en dat is goed en netjes gemonteerd

klantvriendelijk

deel uit valkenswaard zijn een oog appel

Zeer goed behandeld en geholpen

Professionele mensen op de juiste plaats.

Service was prima. nieuwe accu lijkt ook prima.

Helaas zal ik nooit meer 100% tevreden zijn over Opel. Een vergoeding heb ik namelijk gekregen vanaf 03 feb 2022 i.v.m. een accu die een verminderde actieradius had van 10 euro per dag, omdat ik daar door Arval op werd gewezen. De vergoeding heb ik niet met terugwerkende kracht gekregen. Omdat ik de vergoeding niet met terugwerkende kracht heb gekregen en alleen naar aangeven van Arval voel ik mij door Opel bedonderd. Groeten, Jan van Ewijk

Goed, vooraf opgegeven prijs bleek lager.

Vooraf prijsopgave. Bleek achteraf mee te vallen ondanks dat er nog nieuwe ruitewissers op moesten. In prijsopgave was niet meegenomen dat ik My Opellid was. Dit scheelde weer.

Goede ontvangst en lekker snel klaar

Door inzet extra monteur sneller klaar als verwacht