helemaal tevreden

mijn ervaring met uw bedrijf is goed en ik ben helemaal tevreden.

Het is goed verlopen, alleen maak ik me zorgen over het schaven dat de auto nog steeds doet. Misschien moet er toch nog eens naar gekeken worden. Gr. Marian v Wordragen

vriendelijk en snel geholpen

Ik kwam zonder afspraak binnen i.v.m acuut probleem. Er werd snel gekeken. Onderdeel moest worden besteld, men vroeg zelfs of ik naar huis gebracht wilde worden. Top geregeld!

Super tevreden

In alle opzichten vriendelijk en transparant geholpen

In alle opzichten vriendelijk en transparant geholpen

Snelle afhandeling en werken volgens afspraak.

Contact plezierig en laagdrempelig

Had behoefte aan een kleine aanpassing van onze afspraak, dat was geen probleem. Vriendelijk ontvangen!

Uitstekend!

Het is fijn als er wordt gedaan wat is afgesproken. De baliemedewerkers waren zeer correct en vriendelijk. De uitleg over de nota was volledig en goed. Conclusie: Uitstekend!

Ondanks een misverstand....werd ik vriendelijk ; vlug gerholpenen

Als vaste klant...mijn fijne Complimenten.. Tip aan jullie: Ps ik heb gemerkt dat er in de toekomst meer Digitaal verkocht wordt... vind ik geen fijne gedachte. Liever directe klanten Contact...en is voelt vertrouwelijk met neven spraken..... ; )

Netjes, Op tijd, vriendelijk en goede service

Ik was er voor een bandenwissel. Ik was er op tijd en binnen ongeveer een half uurtje kon ik weer weg. Snelle en goede service en de koffie is ook goed!

Prima.

Duidelijke communicatie.

Prima ontvangst, snelle service

Werkzaamheden zijn deze keer snel uitgevoerd. Het was een bandenwissel, maar er zat wel een verschil in bandenspanning (0,2-0,25 bar tussen laagste en hoogste). Verder prima

Vriendelijk personeel met goede voorstellen zorg en service.

Correct

Goede communicatie, correct en efficiënt !

Prima !

Goed behandeld Zeer tevreden

Geen enkele opmerking

Het geheel voelt gewoon goed en vertrouwd!

goede service

goede service

Vlotte en deskundige aanpak. Prima service.

Prettige contacten en goede uitleg van onderhoud

alles correct afgewerkt, meer is niet nodig, minder ook niet

Zie boven

Altijd goede, vriendelijke hulp!

ze staan altijd voor je klaar, heb daar nog nooit een onvriendelijk gezicht gezien. In de huidige maatschappij is dat best wel een klein wondertje!! Je wordt goed ontvangen, men kijkt samen met jou naar de beste oplossing, ook al is dat niet altijd het goedkoopst. Kan een bezoek aan Nefkens Oirschot zeer zeker aanbevelen.

Ik heb goede ervaringen ondervonden

Ik ben goed ontvangen en mijn vragen zijn heel goed beantwoord. Alles is volgens afspraak behandeld en na afloop kan ik tevreden zijn over de uitgevoerde werkzaamheden.

Klantbeleving

De auto zag er bij de oplevering er meer dan prima uit.

top geholpen

Grote beurt en vervangen remblokken.

Vriendelijk geholpen

Fijn dat tijdens de APK ik even weggebracht werd naar familie in Oirschot