Gewoon goed

Onderhoud volgens plan en volgens verwachting.

Slecht

Mijn auto wordt hier onderhouden dus ik verwacht een beetje coulance Kost handen vol geld het onderhoud en beurten. Dus je zou verwachten dat ze je auto zonder problemen makkelijk een jaar of meer gerand voor staan. Maar nee meteen voor een storing aan het management een flinke rekening. Andere merken 7 jaar garantie. Mijn volgende wordt geen Opel.

Inderdaad uitstekend

Zoals altijd heel deskundig en plezierig geholpen.

Vakkennis en service.

Vakkennis en service.

Alles goed gedaan

Servicebeurt w a s goed, alleen de prijs mag goedkoper. Verder een dikke acht

Goede service, vriendelijk personeel, enkel de wachttijden zijn wat lang. Vaak moet ik 4 tot 6 weken wachten tot een beurt kan worden ingepland

Complete en uitstekende service.

Dankjewel voor de goede en snelle service. Voor een correcte en vriendelijke afwerking van mijn onderhoudsbeurt. Een dikke pluim voor het team van Nefkens Oirschot

Goeie service

Zeer behulpzaam en vriendelijk bij afhandelen vragen

Bij uitblijven van een officiële update van Opel voor mijn Zafira was de baliemedewerker uitermate behulpzaam bij het tonen van Auto-Navi op mijn Samsung telefoon. Blij mee. Verdere APK afhandeling keurig.

Prima geholpen

Ben netjes op tijd en keurig geholpen door de service desk medewerker.

Goed en accuraat geholpen.

Goede diagnose en snelle conclusie.

Klant vriendelijk Netjes geholpen

Zoals het hoort ... ! . 9

Snel en deskundig

Gewoon goed

Niks op aan te merken èn vertrouwd!

Service slechter geworden.

Tot nu toe heb ik altijd een auto meegekregen om op en neer te rijden naar Boxtel. Dan moest ik wat betalen voor de benzine. Nu moest ik 40 euro plus BTW betalen. Dit betekent 1.50 euro per km. Belachelijk veel. Een duidelijke verslechtering van de sevice.

Heel tevreden, klant vriendelijke receptionist.

Heel tevreden, alle afspraken zijn nagekomen.

Alles volgens afspraak verlopen

Alles perfect uitgevoerd.

Zeer tevreden over de onderhoudsbeurt.

Mijn ervaringen zijn prima

Ik hen al jaren lange ervaring en ik vind ze erg aardig en heb over de reparatie geen klachten een keer een klacht gehad maar deze was prima gecoriceerd

Probleem helaas niet opgelost

Na de derde keer terug geweest , met probleem met mijn elektrische raam aan de bestuurderskant, werking is niet goed, gaat niet of nauwelijks weer dicht als ik deze gebruik, zodat ik het niet meer aandurf deze te gebruiken, omdat het raam dat open blijft dit is vrij lastig omdat dit de meest gebruikte raam is. Bij het ophalen van de auto was de reden dat ze niet wisten om dit op te lossen ?…

Onvoldoende

Nadat mijn auto in onderhoud is geweest zie ik dat de gehele kofferbak overhoop is gehaald , zonder deze weet op te ruimen.

Prima in een keer en direct geholpen

Door uitval accu, via Opel assist, de auto aan de praat gekregen met het advies meteen door te rijden naar de garage om de accu te laten vervangen. Deze bleek inderdaad ( na 9 jaar) op te zijn. Binnen drie kwartier kon ik weer naar huis rijden!