Goede service na een onverwacht probleem

Na de komst van Opel-service (Wegenwacht) kon ik doorrijden naar Nefkens Oirschot. Ik had al telefonisch contact gehad over het motorische probleem en zij adviseerden Opel Service, waar ik zelf niet aan gedacht had. Na komst werd ik netjes geholpen, de auto werd gecontroleerd, een raming gemaakt van de komende kosten en hoe lang de reparatie zou duren. En ik werd heel netjes thuis gebracht. De volgende dag was de auto al klaar, terwijl ze veel mankracht mistten door ziekte. Al met al dus goed geholpen!

Goed geholpen Vind hetxwel jammer dat evt reparatie vis de mail moet Persoonlijker is even te bellen

correct en vriendelijk!!

Zeer goede ervaring

Zeer behulpzaam zelfs mijn auto op gehaald voor een beurt top

Top geregeld, dank jullie wel.

Top geregeld! Dank jullie wel.

flexibiliteit

APK afgesproken. Lampje ververs olie brandt. Kan niets aan gedaan worden, is geen tijd voor. Heb ik weinig begrip voor.

afspraak

Normaal kom ik elk jaar in de eerste helft van de maand januari voor een beurt en apk naar de garage. Nu had ik blijkbaar alleen voor apk ingetekend. Ik had ook een beurt verwacht. Jammer, nu moet ik daarvoor nog terugkomen. Dat had de receptie moeten opvallen. Voor mij duurder en ik moet terugkomen. Slecht

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

Goede service vriendelijk personeel

Alleen dat je een auto moet huren voor de terug roep actie Van Opel

Ik word er blij van.

Klanttevredenheid kan niet beter!

gewoon goed

Gewoon goed als altijd!

Smorgens gebeld dat de bandenspanning in de achterband 140 aan gaf. Kan dezelfde dag terecht, had iets in me band zitten. Probleem opgelost

Te hoge offerteprijs gekregen

Mijn auto vorige week donderdag naar Nefkens laten verslepen. Op vrijdag hebben zij gekeken en hun conclusie was voor verdere diagnose kosten €700,-. Dan was ie nog niet gerepareerd. De auto daar weggehaald naar een andere garage gebracht. Bij een kort onderzoek bleek het een lekkende cilinder te zijn. Dus voor veel minder kosten dan de €700,- die Nefkens rekent voor hun onderzoek.

Heelgoed

Niets over te zeggen gewoon goed

Een TOP - garage.

Alles wat je van een garage verwacht: prima onderhoud, erg vriendelijk personeel.

Prima en snel geholpen.

Fijne mensen, vriendelijk, duidelijke afspraken. Goede communicatie.

Nooit geen problemen

Kom al ongeveer 25 jaar bij de garage en veel auto's gekocht .

Kundig en vriendelijk

Tijdens wachten is er iets te drinken en mag je tussen de tentoongestelde auto’s je favorieten opsnuiven

Vriendelijk personeel

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg.!

Dikke prima

Jammer dat hij pas na het weekend klaar was omdat er een onderdeel niet was. Maar ja, dat kan gebeuren.

Prima sfeer.

Had de apk/onderhouds afspraak gemaakt om op te wachten. Dit ging prima met de lekker koffie.

gezellige ruimte, prettige medewerkers

Er wordt voldoende tijd gemaakt om de klanten zo goed mogelijk te helpen. Vriendelijke medewerkers en niet te vergeten de aangeboden koffie !