Klantgericht en meedenkend in oplossingen

Na jarenlange vervelende ervaringen met een grote dealer in de omgeving van Tilburg eindelijk een Opel-dealer gevonden die nog wel klantvriendelijk is en meedenkt met de klant. Ik rijd graag een stukje verder om goed en betrouwbaar onderhoud te laten uitvoeren!

De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd.

De wachttijd was langer dan normaal, want er bleek een klein probleem te zijn. Jammer dat dit niet werd gedeeld tijdens het wachten. Normaal wordt na een beurt ook de auto gewassen, maar dit is blijkbaar vergeten. Ook zaten er veel blaadjes onder de motorkap bij de ruitewissers, en het was netjes geweest als die waren verwijderd. Voor de rest was het prima.

geweldige medewerking gehad ivm overlijden.

Er werd meegedacht en een oplossing gevonden, zeer klantvriendelijke behandeling, zoals ik gewend was bij Vullings.

Goede communicatie, prima service

Ik ga al jaren hierheen. Duidelijk, goede communicatie en goede service..

Uitstekend volgens afspraak afgehandeld.

Online afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt en APK keuring van mijn Opel Astra. ik ben keurig thuis gebracht en binnen de afgesproken tijd weer opghaald. Onderhoudsbeurt was volgens afspraak uitgevoerd en ik heb een uitleg over de factuur gekregen. Hoogte van de rekening viel wel een beetje tegen.

Top en snel

Errder begonnen maar heelgoed afgewerkt en behandeld.

Snel gegaan

Niet goed moet weer terug naar de garage

Snel en goede service

U

Viel een beetje tegen.

*Vond het heel vervelend dat er geen vervangend vervoer was met hoge instap. De corsa die ik meekreeg was echt te laag voor mij. *ik schrok ervan dat ik een mail kreeg over het inspectierapport voor wat er vernieuwd moet worden, Vind dit erg onpersoonlijk, ik word liever gebeld zodat er overlegd kan worden. * Vervelend dat er geen tijd werd afgesproken waarop mijn auto weer klaar was. *Personeel was vriendelijk. *Hopelijk volgend jaar een betere ervaring.

Nefkens doet wat je verwacht

ik voel me er thuis

Hopelijk tijdelijk zeer moeilijk telefonisch bereikbaar.

Als je iemand aan de lijn krijgt, wordt je correct en behulpzaam te woord gestaan. Door oorzaken die ik niet ken, werd er niet teruggebeld . Het euvel aan de auto is zoals ik nu ervaar opgelost.

Ben betere service gewend

Had doorgegeven wat er aan mankeerde maar is niks meegedaan. Ben ik niet gewend van jullie.

Mensen achter de balie denken mee.

Positief

Professioneel en vriendelijk.

Super ervaring

Snel geholpen beter dan Nefkens Eindhoven.

Snelle en goede hulp

Ik kon wachten op mijn APK keuring. Was snel en goed afgewerkt.

Nijs op aan te merken

Alles goed geregeld

Goed geholpen. Fiets meegekregen. Want ik.moest tot max. 1600 uur wachten.

prettig, correct en goed

Een van de medewerkers, Marc, staat altijd voor me klaar, met dank!

Vriendelijke benadering en duidelijk

Prima geholpen.

Kom al bijna 40 jaar bij de Opel service punten. Altijd mee gegaan met de veranderingen.

Een goed en vlotte garage ,je wordt er snel geholpen .

deskundig

no nonsens