Bandenwissel. Kon wachten.met kop koffie

zeer goede service en afhandeling kleine beurt top

Prima geholpen, wachttijd korter dan gepland.

Grote onderhoudsbeurt, 1e APK keuring, wielen/bandenwissel. (van zomer naar winterbanden)

Alles perfect geregeld en vriendelijk deskundig personeel.

Prima service en duidelijke uitleg op vragen die ik had.

Vriendelijk en prima geholpen

Terugroepactie en winterbanden

Is de eerste keer geweest

Ben er goed over tevreden

Goed en snel geholpen met het probleem

Goede service en uitleg.

correct behandeld en goede service

zie bovenstaand

Zeer snel geholpen.

Met een lekke band naar de garage gereden en binnen een uur was ik weer op weg.

geweldig en flexibel

Geschrokken van de hoogte van de rekening!!!

Geschrokken van de hoigte van de rekening!

Mag een iets comfortabelere ruimte zijn om een beetje te werken tijdens het wachten. Verder alles prima!

Snel en vriedelijk geholpen

Vriendelijk personeel

Vlot geholpen

Auto op leeftijd. Apk + kleine klachten opgelost

Lekker snel klaar

Grote beurt gedaan en keuring uitgevoerd. Afspraak was op vrijdag maar omdat de auto op donderdagmiddag was afgeleverd is men meteen begonnen en was de auto al op vrijdagmorgen klaar.

Gewoon goed

Gezellige koffiecorner waar je kunt wachten

Erg tevreden

Gingen de extra meter om me later terug te bellen om niet te duur uit te zijn! Auto gewassen en onderhoud en onderzoek + nieuwe banden was vrij vlot klaar.

Prima en vriendelijk

Keurig netjes alles afgehandeld.

Veel te duur

Prima gemotiveerde monteur. Echter 131€ arbeidsloon voor ongeveer 1 uur werk voor kleine beurt is te veel. Komt nog extra arbeidsloon bij (6,50€) voor achterruitenwisser te vervangen. Wordt ook goed betaald voor oliefilter , carterplug , en olie. Totale bedrag door mij af te rekenen bedraagt 268€.

Klantvriendelijk en snelle service

Ontevreden over communicatie.

Op afgesproken tijdstip kreeg de auto niet de Afgesproken beurt waarop wij zouden kunnen wachten. Waardoor een andere afspraak moest worden gemaakt. Dus onverrichter zake weer terug naar Eersel rijden.

Vriendelijke en klantvriendelijke behandeling.

Vriendelijke klantvriendelijke behandeling. Goed dat extra kosten gemeld worden ( in mijn geval ruitenwisser) Technisch lijkt alles ok.

Ik stapte in de auto in de ochtend en zag dat het olielampje brand. Toen ben ik naar de garage gereden om te vragen of het bijgevuld kon worden. Dat was geen probleem, 15 minuten later zat ik in de auto naar het werk met een tevreden gevoel.

Super fijn geholpen

Er werd meegedacht, naar oplossingen gezocht mbt vervangend vervoer en het tijdstip van het brengen van de auto. En helemaal fijn dat de auto meteen een grote beurt heeft gehad en de APK keuring was gedaan.