Klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk en denken goed mee.

Prima hoor

Prima hoor.

Je wordt netjes behandeld en gebeld als er iets is wat nodig is om te bespreken

Alles is perfect gerealiseerd. Mijn hartelijke dank. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groeten,

Alles is perfect gerealiseerd.

Netjes en correct geholpen

Snel geholpen, ga zeker terug voor beurten, keuringen of storingen

Zeer tevreden.

Goede afspraken. Fijn dat er ook een haal en breng service is. Ontvangst ook zeer tevreden.

Helaas niet efficiënt

Jarenlang tevreden klant geweest. Maar dit keer helaas meerdere keren terug gemoeten met hetzelfde probleem. Het leek alsof er tussen medewerkers niet goed werd gecommuniceerd (over wat er nodig was) en dit ook telkens niet goed is vastgelegd in het systeem (of deze is door de medewerkers niet geraadpleegd). Ook ging men er vanuit te weten wat de oplossing was, en te denken dat het was opgelost, zonder het uit te testen (het was dus niet opgelost (inmiddels wel)). Erg vervelend omdat je je auto een aantal keer lang kwijt bent, terwijl er (met o.a. betere communicatie) in 1 keer iets aan gedaan had kunnen zijn.

Vlot geholpen, probleemloos

Volgens afspraak gewerkt!

Duidelijke informatie wat er aan de auto moest gebeuren en de kosten die hier bij horen.Klantvriendelijke benadering!

Correct en vriendelijke

Correct en vriendelijk en mee denkend

Gewoon GOED

Zeer vriendelijke ontvangst en uitleg. Dit noem ik geweldige service.!!!

Correct en klantvriendelijk

Tijdje gewacht tot de grote beurt gedaan was maar uiteindelijk een vervolgafspraak geregeld ,netjes en klantvriendelijk te woord gestaan.

Ervaren vriendelijke mensen!

Alles naar wens!

Alles naar wens

Nvt

Ik ben goed en meteen geholpen en mijn probleem was snel opgelost

Snelle en goede service

Top dat jullie overleggen welk onderhoud uitgevoerd mag worden.

Geen verassingen. Goede service. Wel spijtig dat rekeningen direct betaald moeten worden. Bij hoge kosten zou het prettiger zijn om bv in delen te betalen.

Ook na 40 je nog steeds goed

Contact, overleg en terugkoppeling van service prettig

meedenkende mensen hebben ze daar

Van afspraak tot ophalen meer dan prima, echter misschien een beetje zeuren, ben gewend dat de auto gestofzuigd is na een onderhoudsbeurt.

Helaas kreeg ik het advies ruitenwissers voor en achter te vervangen

Dat doe ik altijd zelf. Voor deden ze het nog prima en achter heb ik een maand geleden vervangen.

Altijd erg goede service

Goede service fijne fiets kunnen gebruiken.lekkere koffie alles tip top in orde. Vriendelijk personeel.

Duidelijke communicatie over reparaties en prijzen

Duidelijke communicatie over reparaties en prijzen

Goeie service!

Goeie service.

Alles was prima in orde en ook de leen e-bike en gepoetste auto.

Goed bedrijf denkt met je mee

Omdat ik weinig kilometers per jaar rijdt overlegen we meestal wat belangrijk is en dan doen we vaak een tussenbeurt ipv een grote dat noem ik meedenken

Zeer prettig en vriendelijk contact en alles goed geregeld volgens afspraak

Prettig, vriendelijk en alles volgens afspraak