Prima service weer zoals altijd,ik heb alleen 4 sterren gegeven in plaats van vijf omdat toen ik weer thuis was bleek dat mijn Opel pechhulpdienst alleen basis-nl was ingevuld terwijl ik altijd plus-Europa heb.Overigens lag de fout ook bij mij als ik de rekening beter had gecontroleerd had ik gezien dat er ook geen extra bedrag was vermeld vooor dekking plus-Europa.

Fijn dat we snel en vakkundig geholpen zijn !

Goed en duidelijk contact !

Ben vanaf mijn klacht i.v.m. een lekke achterband goed ter woord gestaan . Verder ben ik duidelijk geïnformeerd over de vervaning. E.e.a is goed afgewerkt.

Professionele garage met een "dorps" karakter

In dit soort garages wordt de klant nog als koning behandelt. Door overnames via van Asten Beekman (Valkenswaard) naar Driessen bij Nefkens (Oirschot) terechtgekomen. TOP.

Too, vriendelijke mensen die behulpzaam zijn

Goed meegedacht in oplossingen. Helaas werkt de app zelfstandig langs de medewerkers af: afspraak die verzet was bleef als reminder komen. Kan het personeel natuurlijk niets aan doen.

Super vriendelijk

Goed bereikbaar, goede service en heel erg vriendelijk!

Alles is prima geregeld.

Duidelijke prijsopgave en een goed voorstel wat betreft de veiligheid(remmen achter)

Goede service en duidelijkheid

Vooraf werd me medegedeeld wat de onderhoudsbeurt zou gaan kosten. Als er extra kosten bij zouden komen, wordt er contact opgenomen voor toestemming. Ook de door de baliemedewerker ingeschatte wachttijd was juist. Dus een bezoek zonder verrassingen.

Naar mijn smaak iets te formeel geworden

Ik had bij Opel Oirschot nog het garage-op-de-hoek gevoel, met medewerkers die op een prettige, informele, manier service verleenden. Na de overgang naar Nefkens komt het bedrijf mij nu over als formeel, strak en onpersoonlijk. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke beleving, het kan best zo zijn dat de meeste klanten de ingeslagen weg als prettig ervaren. Met de toegenomen zakelijkheid zijn de bedragen die gevraagd worden voor reparaties (opnieuw: in mijn beleving) flink opgelopen. Ik heb er daarom voor gekozen om enkele noodzakelijke reparaties aan mijn auto uit te laten voeren door de garage waar we onze andere auto al jaren in onderhoud hebben. Inderdaad, een garage waar alles wat losser en prettiger toegaat, en waar de kosten voor deze reparatie een stuk lager uitkwamen. Uit respect voor het verleden kom ik tot een beoordeling van 3 sterren.

Zonder meer goed

Zonder meer goed

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, ook de meedenkende vriendelijke telefoniste.

Vlotte, vriendelijke en vakkundige medewerkers

Deskundig persoonlijk contact

zeer goed

zeer klantvriendelijk

klantvriendelijk, uitmuntende service en komen na wat beloofd is.

Na grote beurt van de auto stond deze tot mijn verrassing gewassen en geheel uitgezogen gereed om weer naar huis te gaan.

Prima eerste ervaring bij Nefkens in Oirschot

Ik werk keurig te woord gestaan en de wachttijd viel ook mee.

duidelijke communicatie

duidelijke communicatie

!

Misverstand

Ik had op dinsdag 09.30u een ruim op tijd geplande afspraak. Ik was er op tijd, en leverde mijn sleutels in. Omdat mijnpartner naar Limburg moest, heeft ze mij om plm. half 1 weer terug gebracht. Ik rekende erop, dat mijn auto dan wel klaar zou zijn. Toen bleek dat er nog niet eens aan begonnen was ! Het werd dus ruim half 4. Dat kostte mij bijna de hele dag ! Ik vertrouw erop dat dit niet meer gebeurt, en zolang wachten niet meer voorkomt. Met vriendelijke groeten, L.M.J.Steens

Goed geregeld

Netjes geholpen, auto gehaald en gebracht en ook attent gemaakt op terugroep aktie van Importeur

Ik ben al heel veel jaren klant en ben tot nu toe zeer tevreden.

Prima service, vriendelijk personeel

Helemaal goed

Geheel volgens verwachting.

Goed.

En netjes gewassen !!!

prima werk, prima service

alleen maar plussen!

Perfect!

Zoals gebruikelijk was alles weer perfect!