Aardige mannen, snelle service en duidelijke uitleg

Zeer vriendelijk, deskundig en zeer snel geholpen

Zeer vriendelijk, deskundig en zeer snel geholpen

Zeer goede service!!

Vriendelijk personeel. Auto werd bij het vervangen van de ruit ook nog eens gestofzuigd.

• Kwaliteit ruitherstel

Netjes, op tijd en snel werk geleverd.

Op de afgesproken tijd stond de monteur al te wachten. Is direct aan de slag gegaan. Netjes gewerkt, montage van de voorruit binnen anderhalf uur gedaan. Prima service geleverd.

Zeer prettige ontvangst.

Deskundig en snel gerepareerd.

Perfect volgens afspraak

Afspraak was snel gemaakt. Auto s'ochtends af gegeven en 2 uur laten kunnen ophalen. Top Service!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Prima geregeld, levertijd was langer dan verwacht

Prima tijdelijke oplossing, de levertijd van de nieuwe ruit was lang maar buiten de schuld van 123 autoruit. Service was perfect!!!

Geweldig!!

De mannen waren corrrect, vriendelijk, snel en behulpzaam. Ik kon ter plekke mijn werk doen. Enige minpunt is dat er een verkeerde koffiemachine staat maar dat is niet geheel subjectief omdat ikzelf koffieleverancier ben☺ Mocht er interseen zijn voor echte koffie dan stel ik voor contact op te nemen met Selecta Netherlands BV. 078-6544544.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Goede service. perfecte afspraak na gekomen

Goede service, werkt goed op tijd. Vriendelijk en nette afhandeling. Een echte aanrader.

Snel en vakkundig

Een gans tegen mijn voorruit, enorme als gevolg. Twee dagen voor onze vakantie. Na overleg kon de ruit vervangen worden binnen een dag. De jongens waren bereid om door te werken in hun vrije tijd. Kortom hulde voor dit bedrijf

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen en vriendelijk personeel.

Prima geholpen en vriendelijk personeel.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Supersnel en topservice

Achter zijruit werd ingetikt nieuwe ruit werd besteld en kwam binnen 2-3 dagen binnen. Dezelfde middag snel gemonteerd! Aanrader voor iedereen

Prima en snel geholpen

Voorruit vervangen van onze bedrijfsbus, prima en snel geholpen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Goeie mannen met ervaring.

Prima geholpen,na 15 km weer sterretje terug geweest kon niet gerepareerd dus weer een nieuwe ruit besteld deze word binnen kort weer geplaatst.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, aardig personeel. Geen klagen.

snelle service en netjes gerepareerd

snelle service en netjes gerepareerd

Prima en snelle service

Geen wachttijd, snelle reparatie

Snel en goed gewerkt

Ik kon snel terecht voor mijn voorruit en is snel en netjes gemaakt

• Kwaliteit ruitherstel

Wat mij tegen stond,dat de monteur op de dorpels ging staan zonder af te dekken.

Wat mij tegen stond,dat de monteur op de dorpels ging staan zonder het af te dekken.

snel en adequaat geholpen

Sterretje in de voorruit snel en op de afgesproken tijd gerepareerd.

Deskundige behandeling.

Makkelijk afspraak maken. Direct geholpen. Prima resultaat.

Goed en snel geholpen

Snel ingepland, goede wachtruimte met koffie thee en opladers. Reparatie was binnen een uurtje gedaan en kon gelijk wegrijden. Top bedrijf!

Zeer professioneel

Professioneel en deskundig en servicegericht

• Kwaliteit ruitherstel

prima, zeker die extra service

Ik werd uitgenodigd om op de dichts bij zijnde vestigingsplaats te komen. Daar ik rugpatient ben en niet bij machte ben deze afstand zelf te rijden/te wachten/en terug te rijden, zou ik iemand anders moeten regelen die voor mij daarheen zou gaan. De uitvoerder wilde daarom wel bij mij thuis komen om de schade te herstellen. Heel fijn dat dan ook thuis is gedaan! een prima - extra- service De melding bij het centrale telefoonnummer liep niet zoals het hoort. Ik gaf mijn huistelefoonnummer op, werd op gereageerd met "welkom in de moderne wereld" , alleen al de schamperheid waarmee dit gezegd werd is gewoon ongehoord!! Blijkbaar wordt een gewoon telefoonnummer niet meer als "vol" aangezien. Voor mij is ons huisnummer gewoon het best bereikbaarste nummer. Daar moet een meldingsdienst niet zulk een onwaardig oordeel over vellen! Alleen de manier al waarop was schandalig

• Kwaliteit ruitherstel

vriendelijk ontvangst, uitstekende service.

In een woord! TOP!

Parabool 102