Prettig geholpen, al werkte het systeem even niet
Paar jaar geleden kwam ik regelmatig bij dit verhuurbedrijf met de verwarrende namen "HuurMij/Nedcars/Thirifty/INQAR/Herz" ;-), omdat ik verhuisd ben, was ik er een tijdje niet geweest.
Was altijd zeer tevreden, dus ik was benieuwd hoe het nu zou zijn.
De voor mij bekende personen (Stijn en Ronald) zaten er niet meer, maar door Alyssa ben ik nu prima geholpen, ondanks dat het computersysteem even haperde.
Ook Julia had mij via de e-mail goed uitgelegd hoe het e.e.a. zit met het huren van bussen.
De bus zag er netjes uit en alle schade was genoteerd.
Ben dus nog steeds tevreden.
Ik zie verder dat ik moet aanvinken of ik zou aanbevelen. Ik beveel niet zo snel dingen aan of ik moet echt expert zijn op dat gebied. Ik weet dat dit tegenwoordig een standaard vraag is, maar vragen naar welke verschillende onderdelen ik goed/niet goed vind, lijkt mij veel nuttiger. Wel of niet iets aanbevelen zegt dus op zich weinig over het product of de diensten. Ik zet dus een "nee", maar ben wel tevreden :-)