Altijd perfect persoonlijke hulpverlening

Als modern Amsterdams yuppen gezin hebben we zelf geen auto. Ik huur vaak last-minute “van de straat” met apps zoals Sixt of Sharenow. Maar zodra ik een trip van te voren kan plannen, bel of mail ik net Huurmij Amsterdam. Mijn contact Ian regelt altijd alles voor mij met veel plezier en erg persoonlijke benadering. Ik voel me dan écht ontzorgt en ben erg blij met de hulp die ik krijg. Door mensen zoals Ian hebben jullie klanten!

Hele fijne ervaring

De communicatie verloopt uitstekend, en er wordt snel gereageerd op e-mails. De gehuurde auto's waren schoon en erg prettig om mee te rijden. Eén suggestie: het zou handig zijn om in geval van nood, een ongeluk, enzovoort, een duidelijk noodnummer of iets vergelijkbaars te verstrekken. Maar over het algemeen ben ik erg tevreden en zal ik zeker blijven terugkomen.

Geweldige voordelige auto met vriendelijk personeel op kantoor.

Snel gehuurd. Snel afgehandeld prettig personeel.

Prima auto en service

Alleen slecht bereikbaar

Heel tevreden!

Erg klantvriendelijk, snelle service, fijne auto's.

Altijd heel prettig geholpen voor een goede prijs!

Altijd heel prettig geholpen voor een goede prijs!

vriendelijk

Fijne service al jaren lang met prima auto's! Kortom wat wil je meer. gr toon

Zeer soepele samenwerking en fijn contact

In een tijd van on-line reserveren en automatische reply is het verfrissend om gewoon te bellen en persoonlijk geholpen te worden door vriendelijke mensen die met je meelopen en meedenken. En het gaat nog sneller ook!

Very good and friendly.

Will rent from you guys again. Thanks.

Uitmuntende service!

Vriendelijk en snel. Topdeal

The best rental car in Dam

The staff is always super nice and helpful, if you call to ask something they are always available to help. The car price are the best, we paid 29€ per 1 day which is the best I have found ever. The cars are always in perfect conditions, and also if you return it in the evening/night with the key box and their own parking is perfect. I always rent with them.

• Would you recommend us? Yes

Beste service van Amsterdam!

Fijne, persoonlijke service en goede prijzen. Transparant in tegenstelling tot vele andere autoverhuurders. Nog nooit zo vriendelijk en attent te woord gestaan aan een balie en ook nog eens lekkere koffie. Een enorme aanrader!

Voordelig en vriendelijk

Altijd een gunstige prijs met een ruime keuze van voertuigen. Heel vriendelijk klantenservice en medewerkers. Ze reageren heel snel op allerlei aanvragen en het inleveren van voertuigen buiten openingstijden is heel eenvoudig. De voertuigen zijn altijd in goede, schone stand geleverd en al bestaande kleine schade is altijd heel duidelijke gemeld. Een echte aanrader!

Ik heb nog nooit een “nee” gehoord!

Het contact voelt alsof ik zaken doe met vrienden, heerlijk! De service uitmuntend, bussen schoon en de mogelijkheid tot bezorgen geweldig.

Super service en vriendelijk!

Al jaren boeken wij onze auto’s via INQcar. De service is altijd goed. Er werken vriendelijke mensen en ze denken altijd mee. Wij blijven terugkomen.

Beste huurauto's van Amsterdam

Alleen maar goede ervaringen, de auto's zijn goed en de busjes zijn prettig. Vooral de medewerker Stijn heeft me altijd goed geholpen!

Waarom een auto aanschaffen als je ook bij Ronald en Stijn kan huren?

Ik ben al jaren klant bij Nedcars. Geweldige service, uitstekende auto's, altijd behulpzaam!

Aanrader

Vriendelijk, denken mee en reageren altijd snel.

Aanrader

Een fijn kleinschalig verhuurbedrijf waar ik altijd een auto huur als ik die nodig heb. Aardige medewerkers, prima wagenpark met voor elk wat wils. Verhuur wordt altijd snel en netjes afgehandeld.

Voor het eerst een auto gehuurd om met de familie naar Brugge te rijden voor het weekend. Goeie bus voor een scherpe prijs met winterbanden. Fijne en duidelijke service en een schone auto. Zeer tevreden!

Karel Doormanstraat 105e

1055 VD Amsterdam