Alles top geregeld

December 2023 onze auto ingeruild bij AutoFirst Busch Automotive in Alphen aan den Rijn. Vriendelijke verkoper en alles heel netjes geregeld! Auto voorzien van volledige historie en netjes onderhouden. Wij zijn zeer tevreden over het verloop van alles en zullen zeker de occasions bekijken bij deze garage mochten we over een aantal jaren weer een andere auto kopen. Team AutoFirst Busch Automotive bedankt!!

Fantastische service

We hebben een occasion gekocht, zijn er super blij mee, maar er waren nog een paar kleine mankementjes. Die zijn keurig opgelost. De werknemer van Busch Automotive zijn altijd super aardig en deskundig. Ik word elke keer heel fijn te woord gestaan èn.....ik ga elke keer heel tevreden weer naar huis!

Uitstekende service!

Via internet een auto gekocht zonder in het echt te zien omdat wij in het buitenland woonden. Bij aankomst stond de auto klaar en konden wij er direct mee rijden. We vertrouwden terecht op de kennis van Busch Automotive.

Curieweg 13

2408 BZ Alphen aan den Rijn