Prima geholpen bij een onderhandeling

Han heeft een ingewikkelde onderhandeling rechtgetrokken met een prima schadebedrag als gevolg.

• Betrokkenheid N.v.t.

Dik tevreden!

Goede begeleiding, komt afspraken na. Tussendoor goed op de hoogte gehouden. Laat je je eigen keus maken. Geduldig.

• Betrokkenheid

Professioneel, menselijk en snel kunnen schakelen.

Zeer deskundig geholpen waarbij realiteit niet uit het oog werd verloren.

• Betrokkenheid

Snel, hart voor de cliënt, rechtvaardig

Ik heb Han Venema als een zeer prettige letselschadeadvocaat ervaren. Hij neemt alles uit handen, denkt aan aspecten waar jezelf geen weet van hebt en er zijn niet veel woorden nodig voor om de zaak helder te hebben. Wij hebben veel aan hem gehad en zullen hem ook zeker bij anderen aanraden. Dank Han!

• Betrokkenheid

We zijn super geholpen , snelle reactie's op vragen. Spontane en vriendelijke benadering.

• Betrokkenheid

Geeft nooit op. Hoewel dit soms wel eens beter kan zijn.

• Betrokkenheid

No nonsens, kundig en prettig in de omgang.

Wij doen al jaren zaken met Punt. Zijn altijd voorzien van goed advies en goede begeleiding.Betrokken mensen . Resultaten positief. Gewoon 100% tevreden!

• Betrokkenheid

Buiten gewoon goed bijgestaan!

De heer Venema nam mijn schade zaak over en heeft mij tijdens de afgelopen maanden op persoonlijke wijze bijgestaan. Alle dingen werden goed doorgesproken en niets aan het toeval overgelaten. Ook had hij oog voor detail en dacht goed met mij mee. Mede dankzij de bijdrage van de heer Venema werd mijn zaak heel goed en ook in goede verstandhouding met de verzekeraar afgerond.

• Betrokkenheid

Altijd snel en goed contact

Een fijne positieve ervaring. Heeft het maximale er uit gehaald en heb er altijd terecht gekund. Prettig contact met altijd een snelle reactie op vragen, mededelingen of opmerkingen. Neemt alle tijd voor je en legt geeft uitleg daar waar nodig. Voelde mij gezien en gehoord.

• Betrokkenheid

Snelle en heldere juridische adviezen!

Als een situatie juridisch beladen raakt, is het ontzettend prettig om snel over een solide juridisch advies te beschikken. Ik kan Han Venema van Punt advocatuur van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Goede ondersteuning en top communicatie!

Han heeft mij erg goed ondersteund en geadviseerd!

• Betrokkenheid

Oplossingsgericht in combinatie met fijn, laagdrempelig contact

Han heeft mij erg goed bijgestaan wat uiteindelijk voor een goede afhandeling heeft gezorgd.

Uitstekende Advocaat

Goed ingelezen en verwoord

fijne communicatie

Goed vakkundig advies, goede communicatie En een goede begeleiding. En zeer vriendelijk.

Prettig en duidelijke samenwerking

• Betrokkenheid

Adequaat en oplossingsgericht samen gewerkt.

Heeft mij goed, duidelijk en snel geholpen. Zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

• Betrokkenheid

Han voelde mij altijd goed aan

Han reageerde altijd positief op elke situatie, hij weet precies wat ik nodig heb om mij te steunen in de moeilijke situaties waar ik af en toe in verkeerde. tot slot heeft hij mij goed geholpen met de afhandeling, op de wensen die ik graag wilde.

• Betrokkenheid

Altijd snelle reactie, fijne communicatie!

Fijn om zaken mee te doen, goede vlotte communicatie tijdens de gehele procedure. Voor ons ook nog met een positieve uitkomst! Zeker aan te bevelen.

Uitstekend afgehandeld

Behulpzaam en goed geïnformeerd over de gang van zaken en snel afgehandeld.

• Betrokkenheid

Ik heb een goede ervaring met punt advocaten. Ze hebben mij altijd goed geholpen en kreeg snel een antwoord terug.

Duidelijke communicatie, goed advies

Han weet waar hij over praat, reageert snel op zaken, is betrokken en geeft duidelijk en goed advies. Ik kan hem zeker aanbevelen als advocaat!

• Betrokkenheid

Wij zijn zeer tevreden hoe alles in behandeling is genomen.

De zaak werd goed opgepakt en afgehandeld.

Een geweldig advocatenkantoor!!!

Deze advocaten zijn echte toppers: reageren erg snel, hebben een goed inlevingsvermogen, zijn zeer betrokken, accuraat en doen alles in goed overleg. Een aanrader!

• Betrokkenheid

Een super goede ervaring!

Heel toegankelijk, en fijne interactie! Zeer tevreden over de samenwerking!

• Betrokkenheid

Ik heb in 2019 een auto ongeluk gehad, en Toen werd mij deze Advocaat aangewezen ! Ontzettend blij mee!! Goed vakkundig advies, goede communicatie En een waanzinnige begeleiding, en betrokkenheid. Al met al Top!!!

Hoenderkamp 20 A

7812 VZ Emmen