Prima, snelle reactie en goed onderbouwd!

Prima, snelle reactie

Betrokken

Fijne samenwerking gehad en nog steeds. Zowel Han als Dio luisteren goed naar je verhaal. Werken zeer zorgvuldig en zijn goed bereikbaar. Al met al Top kantoor

Snelheid met resultaat

Han verstaat de kunst complexe vraagstukken in relatief eenvoudige brokken terug te brengen.

No nonsens rechtshulp

Helder, duidelijk en concreet.

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking, goed en realistisch advies

Naast de prettige samenwerking omtrent juridische vraagstukken in mijn bedrijf ook jaarlijks een accountbezoek om de banden even weer op te halen. Dat alles no nonsens, dus erg prettig om mee samen te werken.

• Betrokkenheid

Hele prettige ervaring en zeer toegankelijk, heel goed contact

De heer Venema liet me heel duidelijk inzien wat ik het beste kon doen. Maar ook war verstandig was te doen. Dankzij dit advies is alles goed verlopen.

Kundig, snel, betrokken en adequaat

Kundig, snel, betrokken en adequaat

mooie samenwerking!

Met Han is het goed samenwerken. Korte lijnen, flexibel en dus goed bereikbaar en altijd puntjes op de i!

• Betrokkenheid

Zins ik wordt vertegenwoordigd door de heer Venema is mijn zaak in goede orde verlopen. Kon altijd bellen om advies en vragen stellen. Werd netjes op de hoogte gehouden. Een organisatie waar je op kunt vertrouwen.

• Betrokkenheid

Scherp, efficiënt, doeltreffend en oplossingsgericht

Gezeik, gedoe, troubles! Altijd uit onverwachte hoek op een ongepast moment. Je ontkomt er niet aan bij het runnen van een bedrijf Wat ontzettend fijn om dan te mogen samenwerken met een probleemoplosser, een sterke jerke. De strateeg, kalm en alles onder controle. Zo omschrijf ik mr. H Venema van Punt OA het beste. Punt OA raad ik iedereen aan. Al is het slechts voor een goed gesprek of een luisterend oor Ik hoop deze samenwerking nog jaren te mogen voortzetten

• Betrokkenheid

recht op het doel af, duidelijke taal

direct het probleem doorgronden en met een mogelijke oplossing komen

Persoonlijk en deskundig

Aan alles is te merken dat Han Venema een ervaren en deskundige advocaat is. Geen hijgerige jurist met een rechtstreekse koers naar de rechtbank, maar een rustige adviseur die helpt zoeken naar een passende oplossing.

Hoenderkamp 20 A

7812 VZ Emmen