Klantgericht met de klant meedenken. Duidelijke uitleg als ik het even niet begrijp Fijne samenwerking
Bedankt voor je vertrouwen en de mooie review, Joke! Fijn dat we je duidelijkheid konden geven als het even ingewikkeld werd – daar zijn we voor. Veel woonplezier gewenst in Puttershoek. Groet, Jorg
Super geholpen door Kim, bij vragen telefonisch en via whatsapp goed bereikbaar. Vragen en of opmerkingen werden direct opgepakt en besproken.
Bedankt voor je vertrouwen en mooie woorden, Tino! Fijn om te horen dat Kim altijd bereikbaar was en meteen met je vragen aan de slag ging. Snel schakelen en duidelijkheid – daar gaan we voor. Heel veel woonplezier gewenst in Beek en Donk! Groet, Jorg
Heel veel deskundige adviseurs. Wij hadden het gesprek met Peter, daarna samen met Thijs alle documenten bij elkaar gezocht waardoor de hypotheek erg snel rond was.
Bedankt voor je mooie review, Wendy! Fantastisch om te horen dat Peter en Thijs je zo goed hebben geholpen en alles snel hebben geregeld. 😊 We zijn blij dat we voor een zo'n soepel mogelijke ervaring hebben kunnen zorgen. Veel geluk met je nieuwe hypotheek. Groet, Jorg
Van begin proces van aanvraag tot heden alles perfect gelopen. Geen seconde spijt van dat we NBG ingeschakeld hebben. Jeroen en Karin hebben ons uitstekend geholpen. In goed Brabants: chapeau.
Wat een mooie review, Theo! En in goed Brabants: 'bedankt en houdoe!' 😊 Geweldig om te horen dat Jeroen en Karin het zo goed voor jullie hebben geregeld. We gaan de complimenten doorgeven. We wensen jullie alle geluk en staan altijd klaar voor de volgende stap! Fijne dag, Jorg
Angie Ebrahim heeft vliegensvlug en uitgebreid bijgestaan! Top!
Bedankt voor de mooie 9, Caspar! Geweldig om te horen dat Angie je zo snel en uitgebreid heeft kunnen helpen. Vliegensvlug, zoals het hoort! We gaan de complimenten doorgeven. Heb je nog vragen? We staan voor je klaar. Fijne dag, Jorg
Goed en duidelijk
Bedankt voor de 10, Bram! Fijn om te horen dat je de service als goed en duidelijk hebt ervaren—daar doen we het voor! Heb je nog vragen? Laat het ons dan weten. Groet, Jorg
de adviseur Arjen Sietsma heeft ons prima geadviseerd en geholpen met de de verhoging van de hypotheek
Bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat Arjen Sietsma jullie zo goed heeft kunnen adviseren en helpen met de hypotheekverhoging. Dat is precies wat we graag doen! We gaan de complimenten doorgeven Heb je nog vragen? We staan voor je klaar. Fijne dag, Jorg
Medewerker had ons inziens veel ervaring en gaf ons goed advies. Daarnaast beantwoorde hij snel onze vragen.
Bedankt voor de fantastische 10, Frans! Geweldig om te horen dat je zo goed bent geholpen en dat onze adviseur met ervaring en snel advies het verschil heeft gemaakt. Heb je nog iets nodig? Je weet ons te vinden! Groet, Jorg
We hebben met Sibren twee thuis gesprekken gevoerd. Een oriënterend gesprek waarin al vele mogelijkheden naar voren kwamen. Voor ons aanleiding om na de definitieve keuze voor ons nieuwe pand weer terug te gaan naar Sibren. Het uiteindelijke resultaat is naar onze wens en we zullen de komende jaren met een aangename lastenverhouding in ons pand wonen. Ondanks de vertraging die is opgelopen na de verkoop van ons eigen pand ( tweede hypotheek op twee panden) heeft Sibren dit razendsnel met alle betrokken partijen opgelost. Chapeau voor deze man.
Bedankt voor die fantastische 10, Otto en Jolanda! Geweldig om te horen dat Sibren jullie zo persoonlijk heeft geholpen en dat alles uiteindelijk perfect is geregeld. Mooi dat jullie nu met een fijne lastenverhouding in jullie nieuwe pand kunnen wonen. We geven de complimenten zeker door aan Sibren. Mocht je nog vragen hebben, je weet ons te vinden! Jorg
Uiteindelijk wel het doel bereikt met eerst heel veel hoop op een makkelijke uitkomst, wat achteraf toch niet kon. De adviseur wel zijn best gedaan om tot een doel te komen, maar uiteindelijk hebben we echt heel veel zelf moeten doen en uitzoeken en gelukkig waren we zelf goed administratief onderlegd om ook richting belastingdienst zelf actie te ondernemen. Ook richting notaris alles zelf moeten doen 0 input vanuit NBG behalve hun eigen afrekening en daar betaal je dan toch veel te veel bemiddelingskosten voor. Jammer en ook nog onnodige kosten gemaakt aangezien het vanuit de notaris waarschijnlijk met een gesloten beurs had gekund en we het dan op een andere manier hadden kunnen oplossen.
Beste Jolanda, dank je wel voor je feedback. Vervelend om te horen dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Dat is natuurlijk niet hoe we willen dat het gaat. We waarderen je opmerkingen en gaan hiermee aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren. Raymond (jouw adviseur) heeft meermaals geprobeerd om telefonisch contact met je te krijgen, om over de review in gesprek te gaan, maar helaas is dit niet gelukt. We gaan alsnog graag hierover met je in gesprek via [email protected] of 040 204 77 77. Vriendelijke groet, Jorg
Ik had al ervaring met nbg maar nu ook weer zeer tevreden.
Bedankt voor de mooie 10, Wim! Wat fijn om te horen dat je opnieuw tevreden bent met onze geleverde diensten! Duidelijke communicatie en een goede behandeling staan bij ons altijd voorop. Heb je nog vragen of kunnen we ergens mee helpen? We staan voor je klaar! Fijne dag, Jorg
Very reliable company! Thank you Mrs. Beata for your help, without her help we would not have been able to buy our dream house. We recommend!!!
Thank you for the fantastic 10, Jagoda! So great to hear that Beata was able to help you buy your dream house! We’re thrilled it all worked out, and we truly appreciate your recommendation. If you need anything else, feel free to reach out—we’re always here for you! Regards, Jorg
Mevrouw Azatjan is deskundig, service gericht en zeer behulpzaam. Ik kan te allen tijde bij haar terecht voor vragen. Ze denkt mee met de klant en komt altijd met een goede oplossing. Wat ze belooft, komt ze ook na! Voortreffelijke adviseur!
Bedankt voor die geweldige 10, Boudie! Wat fijn om te horen dat Ani je weer zo goed heeft geholpen! Deskundig, servicegericht en altijd met een goede oplossing—dat is precies waar we voor staan. We geven je complimenten graag aan haar door. Heb je nog vragen? Je weet ons te vinden! Fijne dag, Jorg
Bijzonder fijne adviseur is Marnix Barelds en ook Mirthe communiceert prettig. Enige aandachtspunt, toen ik de definitieve offerte heb getekend kon ik die plaatsen in mijndossier. Toen heb ik deze gestuurd naar Marnix enMirthe. Vandaag kreeg ik al bericht vd notaris. Fijn dat alles zo snel geregeld is: chapeau!
Bedankt voor die 10, Hans! Geweldig om te horen dat je zo fijn bent geholpen door Marnix en Mirthe. We geven de complimenten zeker door! Fijn dat alles snel is geregeld, en bedankt voor je tip over het dossier—die nemen we mee. Heb je nog iets nodig? We staan voor je klaar! Fijne dag, Jorg
Hier werken mensen die er alles aan doen om de volgende stap te kunnen zetten in wat de wensen zijn. Ons contactpersoon Leonie Arnold is echt aan te raden met het team die erachter staat. Dank je wel Leonie en team voor alle goede zorgen!
Bedankt voor die perfecte 10, Ruud & Bien! Geweldig om te horen dat Leonie en het NBG team jullie zo goed hebben geholpen om de volgende stap te zetten. We geven de complimenten graag door! Hebben jullie nog vragen of kunnen we ergens mee helpen? Jullie weten ons te vinden! Groet, Jorg
Back office is redelijk al kan de communicatie beter. Deskundige heeft totaal geen toegevoegde waarde kunnen leveren. Na tekenen heeft hij zijn provisie ontvangen en is zijn doel bereikt. Zeker niet deskundig.
Positief, professioneel
Bedankt voor de mooie 8, Harrij! Goed om te horen dat onze adviseur bleef doorzetten en met je meedacht. Dat is precies waar we voor staan: niet opgeven en altijd zoeken naar de beste oplossing. Heb je nog vragen of kunnen we ergens bij helpen? Laat het gerust weten! Fijne dag, Jorg
Duidelijke uitleg over het proces en fijn dat alles digitaal kan. Maar toch met ondersteuning van echte personen op de achtergrond. Prima combinatie.
Bedankt voor de mooie 8, Petra! Goed om te horen dat je de combinatie van digitaal en persoonlijk contact prettig vond. We vinden het belangrijk dat je altijd op echte mensen kunt rekenen, ook al gaat veel digitaal. Heb je nog vragen of kunnen we je ergens mee helpen? We staan voor je klaar! Groet, Jorg
Hele goede ervaring ze helpen je overal mee leggen alles goed uit en komen rustg nog een keer langs om wat uit te leggen wij zij er heel tevreden over bedankt Bob Reijs je hebt o s heel goed geadviseerd
Bedankt voor die geweldige 10, Dineke! Super om te horen dat Bob jullie zo goed heeft geholpen. Duidelijke uitleg en gewoon rustig nog een keer langskomen als het nodig is—precies wat we belangrijk vinden! We geven je complimenten graag door aan Bob. Heb je nog vragen? We staan altijd voor je klaar! Groet, Jorg
In de wirwar van financiële zaken die komen kijken bij n aan- en verkoop van n huis is het heel fijn als je iemand kunt inhuren die overal v op de hoogte is. Wij hebben Steven ervaren als een zeer vriendelijke man die écht alle knowhow in huis heeft, zeer rustig is, je alles probeert te laten begrijpen en zn uiterste best voor je doet!
Bedankt voor die fantastische 10, Monique! Wat fijn om te horen dat Steven jullie zo goed heeft kunnen begeleiden door de wirwar van financiële zaken. We geven de complimenten graag aan hem door! Heb je nog iets nodig? We staan altijd voor je klaar. Fijne dag, Jorg
Onze casus was iets lastiger, dan een 'standaard' hypotheekaanvraag. Dat beseffen wij wel. Om die reden betaalde we dan ook 2x onze advieskosten. We hadden afgesproken, omdat het verschillende kanten op ging qua hypotheekmogelijkheden, dat de laatste aanpassing van het adviesrapport achteraf afgerond zou worden...maar deze heb ik niet meer ontvangen. Wat ik wel erg vervelend vond, is dat we op onze laatste vakantiedag (reisdag richting huis met drie kinderen) te horen kregen dat we moesten melden dat de hypotheekverstrekking niet zou lukken, terwijl we wisten dat er meerdere mogelijkheden waren om dit wel rond te krijgen. Alleen de gewenste hypotheek zou niet lukken. Daarna hebben we ervoor gekozen om dan toch te kiezen voor een hypotheek volledig uit overwaarde van onze woning. Hier gingen verschillende dingen fout. Zo moest ik zelf lezen in de nieuwe hypotheekofferte dat de gewenste hypotheeksom ineens lager was dan daarvoor (vergeten te melden). Later had BLG geëist om bij aanpassing de woningwaarde 'na verbouwing' in afwijking met taxatierapport de waarde 'voor verbouwing' aan te houden (waarschijnlijk omdat dit dan net boven de 70% uitkwam)...ook dit moest ik lezen in de nieuwe offerte en was ook vergeten te melden dat BLG dit eiste. Op het laatste moment werd het nog krap dag voor de overdracht om de laatst aangepaste hypotheek op tijd bij de notaris te krijgen. Hier moest ik eindelijk zelf achteraan om dit geregeld te krijgen en heb ik bijna de gehele middag (vanaf 11.00 uur tot 17.00 uur) zitten bellen in de auto opweg naar vliegveld om weer richting huis te gaan. Al met al moest ik zelf achter veel dingen komen en/of lezen, hebben we heel erg veel geld betaald voor advieskosten (>2x advieskosten) en uiteindelijk geen hypotheekadvies ontvangen. Wat ik achteraf misschien het meest vervelend vind is dat ik het liefst zoveel mogelijk aflossingsvrij zou hebben. Geen idee waarom nu alles annuïteit is geworden, maar door tijdnood niet meer gevraagd...
Beste René, Dank je wel voor je feedback. Vervelend om te horen dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Dat is natuurlijk niet hoe we willen dat het gaat. We waarderen je opmerkingen en gaan hiermee aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren. We gaan ook graag hierover met je in gesprek via [email protected] of 040 204 77 77. Vriendelijke groet, Jorg
Goed contact adviseur en financiering geregeld.
Bedankt voor de 10, Albert! Top om te horen dat alles zo goed is geregeld en het contact met de adviseur naar wens was. Precies waar we voor gaan! Heb je nog vragen of kunnen we ergens bij helpen? Laat het gerust weten! Groet, Jorg
Snel en duidelijke uitleg en reacties.
Bedankt voor je review en de dikke 10, Gea! Fijn om te horen dat je ons als snel en duidelijk hebt ervaren. Dat is precies wat we willen bereiken! Heb je nog vragen of kunnen we ergens mee helpen? Laat het gerust weten, we staan voor je klaar! Jorg
Heel fijn contact. Snelle reactie en aktie. Meelevend.
Bedankt voor je mooie review, Kathy! Super om te horen dat je zo'n fijn contact hebt gehad en dat we snel hebben kunnen reageren en schakelen. Mocht je nog iets nodig hebben, je weet ons te vinden! Jorg
Eerste keer aanvraag was al goed. Nu met stukje overwaarde aanvragen heel snel geholpen. Dank
Bedankt voor je fantastische review, Monique! Wat fijn om te horen dat je beide keren zo goed en snel geholpen bent, zowel bij de eerste aanvraag als nu met de overwaarde. Dat is precies waar we het voor doen! Heb je nog vragen of kunnen we je ergens mee helpen? Je weet ons te vinden! Jorg
De Pinckart 54
5674 CC Nuenen
De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.