Paul was heel menselijk, kwam op bezoek en merkte gelijk dat hij rust uitstraalde. Was gelijk eerlijk over de mogelijkheden en gaf aan wat er nodig was om tot een hypotheek te komen. Toen het bod eenmaal gedaan was, ging het allemaal heel snel. Achteraf ben ik verbaasd hoe moeiteloos alles verliep.
Beste Kevin, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat je het contact met onze adviseur Paul zo goed hebt ervaren. NBG streeft naar zo'n persoonlijk mogelijk contact, jouw beoordeling waarderen wij dan ook enorm. Ook fijn om te horen dat alles zo moeiteloos is voorlopen. Mocht je in de toekomst nog vragen of andere zaken hebben waar wij je mee kunnen helpen, dan staat NBG ten alle tijden voor je klaar. Met vriendelijke groet, Sanne Luchtenburg NBG
Bardzo profesjonalne podejscie do klienta. Mozliwosc spotkania u nas w domu co jest bardzo pomocne. Szybka reakcja poprzez mail czy SMS.
Dear Rafal, Thank You for your positive experience with NBG. If you have any questions in the future you can always contact us. Kind regards, Sanne Luchtenburg NBG
Stroperig traag proces met een bank die mij , mijn vrouw, mijn werkgevers, documenten niet vertrouwt. Elke keer nieuwe eisen en ook domme vragen van Obvion alsof ze de reden voor de lening niet weten. Plus soms twee weken wachten met een reactie en daarna moet ik binnen een dag of 3 dagen reageren. OBVION is rabobank afdeling die totale minachting heeft voor zijn klanten. Ik heb spijt van de beslissing om het voor het leven het niet zelf te regelen. Heb ook niet het idee dat NBG voor mij opkomt
Beste Harco, Heel erg vervelend te horen dat u dit zo ervaren heeft. Ik heb even contact gezocht met uw adviseur Bert Blankestijn. De aanvraag met Obvion liep inderdaad niet zoals iedereen gehoopt had. Ondanks alles heeft uw adviseur er toch alles aan proberen te doen u zo goed mogelijk te helpen. Er is contact geweest met Obvion en uw adviseur heeft u zo goed mogelijk op de hoogte gehouden van de situatie die er speelde. Het is dan ook jammer dat u het traject met onze adviseur ook als slecht ervaren heeft. Ondanks alles zal NBG ook in de toekomst weer voor u klaar staan. Bij vragen of andere zaken kunt u dan ook altijd weer contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Sanne Luchtenburg NBG
Ik heb een fijn advies ontvangen van mensen met kennis. Er werd snel geholpen en terugkoppeling gegeven! Kortom, prettige samenwerking.
Beste Feddrik, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je de samenwerking als prettig hebt ervaren. NBG staat erop mensen zo persoonlijk mogelijk te helpen, jouw ervaring waarderen we dan ook enorm. Ook in de toekomst zal NBG altijd voor je klaar staan. Neem gerust contact op bij vragen of andere zaken. Met vriendelijke groet, Sanne Luchtenburg NBG
bij aanvraag verzilveren overwaarde snel afspraak kunnen maken en verdere afwikkeling aanvraag ook vlot verlopen.
Beste Jan, Goed om te horen dat je aanvraag voor het verzilveren van de overwaarde vlot is verlopen. NBG zal ook in ook in de toekomst altijd voor je klaar staan. Met vriendelijke groet, Sanne Luchtenburg NBG
Door NBG mijn scheiding en financiële zorg te laten regelen heb ik daar een goede keuze in gemaakt en ben ik duidelijk geholpen ze hebben een hoop werk uit handen genomen.
Beste Ron, Heel erg fijn om te horen dat onze hulp je werk uit handen nam tijdens deze lastige periode. Mocht er in de toekomst nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen laat het dan gerust weten, onze adviseurs staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Sanne Luchtenburg NBG
goed en snel geregeld binnen enkele dagen. betrokken, goede uitleg, communiceerd snel en geeft goed uitleg over alles wat je wil weten en niet snapt.
Beste Rakesh, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je het proces als prettig hebt ervaren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben staan onze collega's altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Sanne Luchtenburg NBG
Het was een uitstekend en super goed gesprek met de adviseur, duidelijke uitleg en snel geholpen. Altijd bereikt baar via mail en telefoon.
Beste Henk, vriendelijk dank voor je positieve beoordeling! Super om te lezen dat je zo fijn bent geholpen door onze top-collega Koen. We blijven natuurlijk bereikbaar voor al je vragen en staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
Enkele jaren geleden sloten wij via NBG een hypotheek af voor aankoop van een nieuwe woning. Recent hebben we, weer via NBG, die hypotheek verhoogd tbv verbouwing. Dat proces verliep makkelijk (uitstekende upload-mogelijkheiden in de nieuwe website) en de begeleiding door de adviseur was snel en vriendelijk (telefoon, email, whatsapp). We hebben dus uiteindelijk waar we voor kwamen. Echter, op veel momenten bleek allerlei informatie die wij aanleverden niet correct te zijn verwerkt in het advies – verwisselingen van salaris, verwisseling van werkgever, gedateerde werkgever, verwisseling van email-adressen, ontbrekende telefoonnummers, herhaaldelijk gedateerd woonadres (we zijn dus al jaren terug verhuisd...), etc. Dat betreft mogelijk slechts details, maar de slordigheid stemt niet erg gerust betreffende de kwaliteit van het gegeven advies. Aanbevelen? Als anderen net zo duur zijn: ja.
Hoi Steven, Bedankt voor het feit dat je de moeite hebt genomen om je ervaring hier te delen. Zoals ook al persoonlijk aangegeven aan je baal ik er ook van dat de overdracht van je gegevens, van het ene systeem naar het andere, niet goed is verlopen. De exacte reden hiervan is mij tot op heden een raadsel, echter feit blijft dat ik dat beter had moeten controleren voor jou en Eveline. Uiteindelijk zijn al jullie persoonlijke gegevens correct door de geldverstrekker verwerkt, hetgeen geresulteerd heeft in een inmiddels door jullie ondertekende bindende offerte en zijn jullie gegevens ook bij NBG goed verwerkt. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak en ik wens jullie beiden veel succes toe met de verbouwing van jullie woning en mocht ik jullie in de toekomst weer kunnen helpen, dan sta ik graag voor jullie klaar. Mvg, Thijs
Goede hulp en adviezen gekregen van onze adviseur Arjen Sietsma. Zakelijk maar ook heel persoonlijk. Schept een vertrouwensband en daardoor ook met NBG/Obvion.
Beste Arent, bedankt voor het delen van deze positieve beoordeling! Onze collega's zitten altijd klaar om op alle vragen persoonlijk én snel te reageren. Je waardering hiervoor is een mooi schouderklopje. We blijven graag bereikbaar voor je vragen en hopen in de toekomst opnieuw voor je klaar te mogen staan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG.
Het gehele proces was nogal omslachtig, maar nbg heeft geholpen om te zorgen dat het toch (redelijk) op tijd rond kwam.
Beste Maaike, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je het gehele proces goed geholpen bent. We blijven ons inzetten om je ervaring in de toekomst naar 5 sterren te kunnen tillen en horen graag hoe we dit kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
Ons ervaring bij NBG bank was heel interessant en wij zijn heel erg tevreden van. Ons adviseur Meneer Jan Haaijer heeft ons goed geholpen met het vinden van een hypotheek die past bij ons wensen om onze eerste woning te kunnen kopen, was heel vriendelijke en professioneel, en was telefonisch en via watsapp bereikbaar om alle onze vragen te beantwoorden en met het invullen van alle documenten te helpen. De procedure was ook duidelijk. Dank jullie wel allemaal voor jullie hulp!
Beste Hajar, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn meer dan blij om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Onze collega's zitten altijd klaar om op al je vragen een snelle reactie en duidelijke uitleg te geven en denken graag met je mee. Super dat je dit weet te waarderen! We wensen jullie heel veel woongeluk toe in jullie nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
NBG heeft op een zeer prettige manier onze hypotheek aanvraag verzorgt. We werden met raad en daad bijgestaan. Verschillende zaken werden altijd heel goed uitgelegd en dat ervaardde wij als heel fijn. Ik zou NBG zeker aanbevelen!
Beste Angela, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Super om te lezen dat je op zo'n prettige manier bent bijgestaan en dat alle zaken duidelijk werden uitgelegd. Ook na het traject blijven we natuurlijk bereikbaar voor al je vragen. We waarderen je vertrouwen in NBG enorm en staan in de toekomst graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
De ondersteuning en service van NBG hebben mij zeer goed kunnen ondersteunen in het taaie proces van hypotheekverstrekking. De aanpak was professioneel maar met een persoonlijke insteek. Dat werkt!
Beste Halvard, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat je onze dienstverlening als professioneel en persoonlijk ervaren hebt! Juist die persoonlijke, klantvriendelijke aanpak is iets waar wij veel waarde aan hechten. We danken je voor de prettige samenwerking en hopen in de toekomst opnieuw voor je klaar te mogen staan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
Duidelijke dienstverlening
Beste Remy, heel erg bedankt voor je positieve review! Fijn dat je onze dienstverlening als duidelijk hebt ervaren, we houden onze werkwijze en communicatie graag zo transparant mogelijk. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
Ik ben begeleid door Harrie Aaldring, vriendelijk persoon met kennis van zaken, waarvoor mijn dank, punt ter verbetering vind ik de bereikbaarheid via de telefoon, soms meerdere keren moeten bellen door de dag heen om contact te kunnen krijgen, ook op sms berichten werd slecht gereageerd, ik ben mij er van bewust dat het niet altijd uitkomt op het moment dat ik bel maar een berichtje zou dan ook goed zijn. Als Harrie daar aan werkt geef ik de volgende keer 5 sterren.
Beste Ben, vriendelijk dank voor je positieve review. Ik ben blij om te horen dat je op een vriendelijke, deskundige wijze begeleid bent door onze collega Harrie. Wij hechten veel waarde aan een goede bereikbaarheid, je feedback nemen we dan ook mee en we doen ons uiterste best om je ervaring in het vervolg naar 5 sterren te kunnen tillen! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
Ik had een adviseur over de vloer en het was de bedoeling dat ik mijn woning ging renoveren. Wilde alleen een bepaalde bedrag lenen, het kon makkelijk, mijn inkomen was toereikend. Alles aangeleverd en de taxateur ingeschakeld. De bank keurde de aanvraag af, inkomen was toch niet toereikend? Dit is voor de eerste keer meemaak dat ik een financiering niet heb rond gekregen. Heb zo’n spijt van dat ik niet naar mijn vaste adviseur ben gegaan. Moet nu allerlei kosten betalen en geen hypotheek.
Beste, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Naar aanleiding van uw bericht heb ik uw dossier bestudeerd en heb ik contact opgenomen met uw adviseur. Hieronder deel ik in het kort mijn bevindingen: De serviceprovider van de geldverstrekker valt in de beoordeling van uw financieringsaanvraag over enkele geldelijke emolumenten uit het arbeidscontract, ondanks dat deze zijn opgenomen in de voorwaarden van uw werkgeversverklaring. Op grond hiervan heeft de serviceprovider van de geldverstrekker de aanvraag uiteindelijk afgekeurd. Vervolgens hebben we u aangeboden om de financiering te regelen via een andere geldverstrekker welke deze emolumenten wel meeneemt. U heeft hiermee ingestemd en wij hebben vervolgens een tweede aanvraag voor u ingediend, waarvoor wij ook een renteaanbod hebben ontvangen. Uiteindelijk heeft u zelf de beslissing genomen om de opdracht in te trekken en van de aanvraag af te zien. Uiteraard vinden wij het spijtig dat uw financiering niet verkregen is, echter ben ik de mening toegedaan dat NBG uw aanvraag heeft opgepakt zoals u mag verwachten van een redelijk handelend en redelijk bekwaam adviseur. Uiteindelijk heeft u zelf de beslissing gemaakt om de financieringsaanvraag vroegtijdig te beëindigen, waardoor NBG niet in de gelegenheid is gesteld om uw aanvraag alsnog tot een goed einde te brengen. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
Heb afasie. Is voor mij heel moeilijk
een fijn eerste gesprek ter oriëntatie wat onze mogelijkheden waren, daarna een prima advies met enkele praktische voorbeelden van een nieuwe hypotheek. Snelle reacties via mail op vragen van ons. Bij het afsluiten van de nieuwe hypotheek ook nog extra alleen de tekenpagina's in de mail om het gemakkelijker en overzichtelijker te maken.
Wij hebben vooral een hele fijne samenwerking gehad met Arjen Sietsma uit Groningen. Hij heeft ons uitstekend door dit hele project begeleid, Ons geregeld van alle informatie voorzien tot aan het eind van het proces hypotheek. TOP
Ik ben erg tevreden met de begeleiding van NGB team bij de nieuwe hypotheek afsluiten. Goede adviezen en regelmatige communicatie over de gang van zaken. Een geweldig bedrijf die het beste resultaat voor zijn klanten wil bereiken. Een apart bedank voor Pierre en Carin! Jullie zijn de beste! Anastasia, Hoensbroek 2023
Beste Anastasia, heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! Een tevreden klant is inderdaad onze grootste drijfveer, super dat je dit ook terugziet in onze dienstverlening! We danken je voor de prettige samenwerking en staan in de toekomst graag opnieuw voor je klaar! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
We zijn heel fijn en vriendelijk benaderd en we hebben professionele hulp gehad alle vragen die we hadden zijn correct beantwoord en zeer snel Koen had alle tijd en aandacht voor ons wanneer het nodig was
Beste Jeanette, vriendelijk dank voor je positieve beoordeling! Super om te lezen dat jullie onze dienstverlening als vriendelijk, snel en professioneel ervaren hebben. We blijven natuurlijk bereikbaar voor al jullie vragen en staan in de toekomst graag weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
We hebben het als bijzonder prettig ervaren dat je als klant in het klantportaal van NBG een helder overzicht krijgt van wat nog moet gebeuren en wat al aangeleverd is, en dat je daar zelf ook zaken kunt uploaden. In verband met de einddatum van het taxatie rapport was het heel fijn dat er (ondanks kerst en oud en nieuw die er nog tussen zaten) heel snel geschakeld kon worden om alles nog tijdig rond te maken.
Beste Antonius, Hartelijk dank voor de positieve review! Ik ben meer dan blij om te lezen dat je zo te spreken bent over de snelle en prettige afhandeling en over onze goede bereikbaarheid. Super dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. We hopen je deze in de toekomst opnieuw te mogen bieden! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
In het algemeen heb de behandeling als deskundig ervaren. Cijfer : adviseur: 9 1/2. Ondersteuning adviseur 8 1/2 Contacten waren altijd correct en vriendelijk.
Beste Rob, bedankt voor je positieve review! Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en dat je het contact als deskundig, correct en vriendelijk hebt ervaren. We doen ons uiterste best om je ervaring in de toekomst naar 5 sterren te kunnen tillen. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
Wij hebben met Arjen Sietsma heel erg goed contact. Hij heeft alle geduld en legt goed uit , begrijpen we het niet goed dat heeft hij alle tijd om het nogmaals uit te leggen. Is er iets kunnen we altijd bellen of appen.
Beste Ed, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze top-collega Arjen je van een fijne en heldere uitleg heeft voorzien. Ook na het traject staan onze collega's graag voor je klaar om je snel én persoonlijk te woord te staan. We blijven ons uiterste best doen om je de service te kunnen blijven bieden die je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG
De Pinckart 54
5674 CC Nuenen
De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.