Heb in al die jaren dat ik citroen rijdt en laat onderhouden bij de dealer nog nooit een probleem of pech gehad.
Gijs bedankt voor deze mooie complimenteuze beoordeling en het delen van uw uitstekende ervaring! Het is altijd fijn om te horen dat de werkzaamheden goed uitgevoerd zijn en dat u zo tevreden bent met zowel onze service als de betrouwbaarheid van uw Citroën. Fijn om te horen dat alles wederom naar wens is verlopen. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Apeldoorn
Prima service. Alleen ik kleine tegenvaller. Vreemd geluid gemeld bij maken afspraak bijna 3 maand geleden. Helaas was er geen tijd voor proefrit geweest, dus problerm niet ondetzocht,jammer. Nu moet ik een vervolgafspraak maken. Weer naar Apeldoorn rijden, huurauto a € 30,- ex. Btw excl. Brandstof en vervolgens weer auto ophalen.
Beste Berrie, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij zien u graag op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Wij hebben een tweedehands electrisch auto gekocht. Het contact in de showroom was zeer plezierig. Men nam alle tijd om de subsidie aanvraag voor electrische auto's in te vullen. Een tijdrovend klusje! Op de ophaal datum, konden wij door diverse omstandigheden niet langs komen. Twee dagen later werd de auto kosteloos bij ons thuis afgleverd. Met een welkomst cadeau en alle documenten en informatie. Dit is pas service!
Beste Ofelia, Bedankt voor uw review en deze mooie beoordeling. Wat fijn dat de aflevering voor u naar volle tevredenheid is verlopen door de auto bij u thuis af te leveren. Het doet ons erg goed om te zien dat u dit zeer waardeert. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Hello everyone, since I had my first car 30 years ago I had changed more then 10 cars,insurance companies and garage. The conclusion I have now days is no matter which is the company of each one, how big, famous or old is, the really important is who is the person who deal with you,and him professional skills which represent their sector. In my case is the first time I had experience with the "Broekhuis". I bet on them because of the huge presention they have on the car market. After that i saw very comfortable saloons and realy welcome stuff. All my question, desires, doubts and issues was completely satisfied. I had the pleasure to deal with mr Thijmen in the Broekhuis Apeldoorn where I bought my car, and I really recommend this young and powerful young man which assist me in all processes fast and easy and was so generous with him attention that every time I feel happy that finally I found my dealer and garage/saloon wich fully matched of my understanding of "you don't have to worry about" where profesionality and to be kindly always was present and fully correct with all stages I need to feel like I feel now one absolutely satisfied customer. No doubt for my next company car very soon I will follow him in all advices I will have from him for sure. Thanks for your time Mr Thijmen hope see you soon. It was pleasure for me.
Ik was mijn vertrouwen in Peugeot kwijt, bovenal in de Chinese editie, maar dankzij Peugeot Broekhuis Apeldoorn is het vertrouwen nu hersteld
Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat u zich dankzij Broekhuis Peugeot Apeldoorn heeft kunnen hervinden waardoor het vertrouwen in het merk Peugeot weer helemaal terug is. Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen u veel veilige kilometers en veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Peugeot/Citroën Apeldoorn
Ben goed geholpen,auto werd keurig afgeleverd.
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en de auto keurig is afgeleverd. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Ondanks een snelle storing in onze net gekochte auto, super snel en doortastend opgelost
Beste Eduard, Wij bedanken u uw review. Wat fijn dat de storing in uw auto snel opgelost kon worden. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar en wensen u veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
ze houden zich aan de afspraak.dat vind ik belangrijk. en klantvriendelijk.
Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring. U geeft aan zeer tevreden te zijn, dit doet ons erg goed om te zien. We hebben met plezier voor u klaar gestaan! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
mijn ervaring ıs goed ik ben tevreden
Beste Ali, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor. Tot het volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Ik heb mijn auto gekocht, vanaf ontvangst tot aflevering ging het op zich goed, helaas kwam ik er na 1 dag achter dat de kachel niet functioneerde. De auto is naar de garage gegaan met “diverse” uitdagingen die ik zelf in gang moest zetten. Na overleg heeft de garage de auto opgehaald en gerepareerd. Ze hebben hun best gedaan om er toch een goede ervaring van te maken
Beste Rico, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn blij dat we het naar tevredenheid hebben opgelost. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Originele beoordeling
Ik heb mijn auto gekocht, vanaf ontvangst tot aflevering ging het op zich goed, helaas kwam ik er na 1 dag achter dat de kachel niet functioneerde. De auto is naar de garage gegaan met “diverse” uitdagingen die ik zelf in gang moest zetten. Zelf heb ik de 1e week voor vervangend vervoer moeten zorgen ondanks de mobiliteitsgarantie. Mijn pech houd helaas niet op, eindelijk vervangend vervoer, maar ook die weigert dienst, ook nu ben ik weer aangewezen op mijn eigen netwerk om mobiel te blijven. Begrijp me niet verkeerd, iedereen doet vast zijn stinkende best maar ik ben helaas zelf de aanjager voor actie. Ik vind dat niet ok. Als je mobiliteitsgarantie bied moet je ook zorgen dat iemand mobiel blijft ! Helemaal met zo’n grote organisatie moet dat geen probleem zijn!
Beste Rico, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
zie boven
Bedankt voor uw mooie 9. Wat fijn dat u zo goed en snel geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Aardige verkoper maar de afspraken bij oplevering werden in 1e instantie niet nagekomen. Wel provisorisch opgelost met een kwastje verf en restitutie van de niet uitgevoerde waxoil behandeling, maar voelde niet echt fijn.
Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Werd netjes teruggebeld, daarna hebben we een afspraak gemaakt, netjes ontvangen, prima gesprek, en daarna een realistisch bod waardoor we besloten hebben tot aankoop over te gaan.
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Geweldig geholpen met alles
Beste Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u aangeeft geweldig geholpen te zijn met alles. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Het voelde goed en vertrouwd om hier een auto te kopen voor een goede prijs met uitstekende voorwaarde.
Beste Ronald, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Het doet ons goed om te zien dat u aangeeft zeer goed geholpen te zijn bij de aankoop van uw auto. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Afspraken worden nagekomen en men is betrokken in de communicatie.
Bedankt Arjan, voor uw review! Wat fijn dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Op 24 januari heeft mijn Citroen C3 aircross de eerste 10.000 beurt gekregen. Ik had vooraf een prijsopgaaf gevraagd, wat neerkwam op 249 euro. In overleg is hieraan toegevoegd een nieuwe batterij voor de afstandsbediening van 9 euro. Tot mijn schrik moest ik 440 euro afrekenen. Aan de beurt van de auto was toegevoegd het vervangen van remvloeistof en een pollenfilter, wat in lijn ligt met de voorgeschreven werkzaamheden voor een 10.000 beurt. Ik refereerde nog aan de prijsopgaaf van 249 euro maar moest wel het volledige bedrag betalen. Als reactie op mijn review die ik had geschreven werd ik door Broekhuis gebeld. Broekhuis vond dat ik gelijk had, want de afspraak was 249 euro (+9 euro voor de batterij). Het bedrag dat ik teveel heb betaald wordt teruggestort, wat een geweldige (after)service.
Beste Martin, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en de mooie 10. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is opgelost, bedankt voor de feedback. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Originele beoordeling
Op 24 januari heb wilde ik mijn auto een kleine beurt laten geven. De receptie gaf aan dat ze geen kleine of grote beurt meer kennen. Afhankelijk van het merk/type en de kilometerstand werd bepaald welke werkzaamheden er gedaan moesten worden. Ik gaf aan een Citroen C3 aircross die net 10.000 km had gelopen. Ik vroeg wat de prijs van deze beurt was en doorgegeven werd een bedrag van 249 euro. Prima. Toen ik de beurt liet uitvoeren werd aan mij geadviseerd om een nieuwe batterij in de afstandsbediening te plaatsen, kosten 9 euro. Ook goed. Toen ik moest afrekenen moest ik 440 euro betalen. Dat was niet het bedrag dat aan mij was doorgegeven. De receptie gaf aan dat ook nieuwe remvloeistof was geplaatst en een nieuw pillenfilter. Maar dat had toch ook aangegeven kunnen worden toen ik vroeg om een prijsopgaaf, het zijn zoals ik later zag de standaard werkzaamheden bij deze beurt. Ik heb er een heel naar gevoel aan overgehouden.
Beste Martin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. We horen graag van u wanneer u in de gelegenheid bent. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
De klant staat centraal. Heel positief
Bedankt voor uw mooie 10! Wat fijn dat u zo goed en professioneel bent geholpen, daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Ben tevreden, mis het onderhoudsboekje.
Beste Emile, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Het onderhoudsboekje is helaas niet te bestellen voor ons. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Auto weggebracht voor apk en onderhoudsbeurt. Tussentijds netjes opgebeld door receptionist wat er mogelijk nog uitgevoerd zou moeten worden aan werkzaamheden, hij liet aan mij de keuze, hiermee ingestemd en de extra werkzaamheden zijn daarna nog uitgevoerd.
Beste Seiny, Bedankt voor het beoordelen van onze service. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Apeldoorn, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Citoën C1 gekocht. Heel blij met mijn aankoop, 4 nieuwe banden erop gekregen bij afleveren. Auto ziet er nog als nieuw uit ondanks dat hij 4 jaar oud is. Vriendelijke benadering bij verkoop en levering. Hoop op veel veilige kilometers. Dank.
Beste Dianne, Allereerst feliciteren wij u met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent bij de aanschaf van uw Citroën C1. Heel graag gedaan en wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Nu iets meer dan 1 jaar een Peugeot fijne auto en altijd netjes behandeld door de dealer
Bedankt Johnny, voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u voor de aankomende jaren veel rijplezier toe in uw Peugeot en staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Vriendelijke, deskundige en vlotte afhandeling bij de aankoop van mijn auto. Voor ons al lang een betrouwbaar adres.
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en willen u bedanken voor het aanbevelen van onze vestiging in Apeldoorn. Veel mooie kilometers en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Bij inlevering van de vorige auto en de autopapieren bleek, volgens de verkoper, dat Deel III ontbrak. Daarom een middag en een avond besteed aan het achterhalen van Deel III, maar niet gevonden. Daarom een nieuw kentekenbewijs inclusief tenaamstellingscode aangevraagd bij het RDW. De kentekencard als eerste met de oude papieren. Op dat moment bleek, dat de verkoper zich vergist had: zijn Deel III heet tegenwoordig Deel II. Een verontschuldiging kon er niet af. Een dag later de tenaamstellingscode ingeleverd. Bij afscheid kwam met een smalende (mijn perceptie) toon de opmerking: "Ik ben trots op je".
Beste Leonard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en een vervolgafspraak gepland. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Originele beoordeling
Bij inlevering van de vorige auto en de autopapieren bleek, volgens de verkoper, dat Deel III ontbrak. Daarom een middag en een avond besteed aan het achterhalen van Deel III, maar niet gevonden. Daarom een nieuw kentekenbewijs inclusief tenaamstellingscode aangevraagd bij het RDW. De kentekencard als eerste met de oude papieren. Op dat moment bleek, dat de verkoper zich vergist had: zijn Deel III heet tegenwoordig Deel II. Een verontschuldiging kon er niet af. Een dag later de tenaamstellingscode ingeleverd. Bij afscheid kwam met een smalende (mijn perceptie) toon de opmerking: "Ik ben trots op je". Ook volgens mijn perceptie: 's ochtends in de showroom stond de auto voor Euro 9280, de offerte maakt echter gewag van Euro 9800.
Beste Leonard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en een vervolgafspraak gepland. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
uitstekend geholpen.
Beste Harry, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Wagenmakershoek 2
7328 KL Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.