Filters

10

Goede afterservice

Op 24 januari heeft mijn Citroen C3 aircross de eerste 10.000 beurt gekregen. Ik had vooraf een prijsopgaaf gevraagd, wat neerkwam op 249 euro. In overleg is hieraan toegevoegd een nieuwe batterij voor de afstandsbediening van 9 euro. Tot mijn schrik moest ik 440 euro afrekenen. Aan de beurt van de auto was toegevoegd het vervangen van remvloeistof en een pollenfilter, wat in lijn ligt met de voorgeschreven werkzaamheden voor een 10.000 beurt. Ik refereerde nog aan de prijsopgaaf van 249 euro maar moest wel het volledige bedrag betalen. Als reactie op mijn review die ik had geschreven werd ik door Broekhuis gebeld. Broekhuis vond dat ik gelijk had, want de afspraak was 249 euro (+9 euro voor de batterij). Het bedrag dat ik teveel heb betaald wordt teruggestort, wat een geweldige (after)service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

De klant staat centraal. Heel positief

  • Aanbevelen? Ja
8

Voelde me goed geholpen.

Ben tevreden, mis het onderhoudsboekje.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Auto weggebracht voor apk en onderhoudsbeurt. Tussentijds netjes opgebeld door receptionist wat er mogelijk nog uitgevoerd zou moeten worden aan werkzaamheden, hij liet aan mij de keuze, hiermee ingestemd en de extra werkzaamheden zijn daarna nog uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Citoën C1 gekocht. Heel blij met mijn aankoop, 4 nieuwe banden erop gekregen bij afleveren. Auto ziet er nog als nieuw uit ondanks dat hij 4 jaar oud is. Vriendelijke benadering bij verkoop en levering. Hoop op veel veilige kilometers. Dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Nu iets meer dan 1 jaar een Peugeot fijne auto en altijd netjes behandeld door de dealer

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Vriendelijke, deskundige en vlotte afhandeling bij de aankoop van mijn auto. Voor ons al lang een betrouwbaar adres.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vernederend.

Bij inlevering van de vorige auto en de autopapieren bleek, volgens de verkoper, dat Deel III ontbrak. Daarom een middag en een avond besteed aan het achterhalen van Deel III, maar niet gevonden. Daarom een nieuw kentekenbewijs inclusief tenaamstellingscode aangevraagd bij het RDW. De kentekencard als eerste met de oude papieren. Op dat moment bleek, dat de verkoper zich vergist had: zijn Deel III heet tegenwoordig Deel II. Een verontschuldiging kon er niet af. Een dag later de tenaamstellingscode ingeleverd. Bij afscheid kwam met een smalende (mijn perceptie) toon de opmerking: "Ik ben trots op je".

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik zou het iedereen aanraden om daar een auto te kopen.

uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Omdat mijn auto pas over een paar dagen wordt afgeleverd maar ik voor mijn werk een auto nodig had kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Daarnaast is de hele begeleiding naar de aankoop geweldig geweest! Erg blij met deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service,transparante uitleg via WhatsApp ovrr reparaties of servicebeurt ,korte lijntjes met garage werkt geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Nieuwe auto gekocht, nette inruilprijs voor de oude

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige medewerkers die met de klant meedenken om uiteindelijk de perfecte auto af te leveren

Ik had me goed voorbereid voor mijn bezoek aan de showroom. Wist wat ik wilde gaan kopen. Echter de tips van de verkopers maakten mijn mooie auto uiteindelijk de perfecte auto. Superblij met deze garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden,gastvrij en behulpzaam,goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks mis mee.

Alles dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

goede: service reparaties onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenkend met de klant

Vooraf een uitgebreide offerte. via de mail. Voorzien van foto's, kosten en uitleg. Na persoonlijk contact en goedkeuring begint men aan de onderhoudsbeurt. Een duidelijke afspraak die keurig is uitgevoerd. En ook de auto netjes gewassen afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!!!!!

9Augustus onse eerste elektrische auto gekocht,een citroen c4 bij broekhuis Apeldoorn. Echt een topbedrijf,super uitleg ikzelf was een elektrische auto gewend door mijn werk. We zijn super leuk geholpen door Cees v/d Wal een super leuke gezellige en eerlijke man. Onze eigen auto konden we mooi inruilen en kregen daar nog een mooie prijs voor. En 26 augustus was de grote dag dat we de auto mochten halen hij glom aan alle kanten super schoon en mooi gepoetst. Iedereen kan ik aanraden dat mensen bij deze dealer met een gerust hart een auto kunnen kopen,op een eerlijke en leuke manier.Wij zijn nog steeds super blij ermee en ondervinden nu nog steeds nieuwe snufjes.Het is zeker geen nieuwe auto hij is 2.5 jaar oud maar voor ons is het een nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
7

Professioneel bedrijf met transparantie en kwaliteit hoog in het vaandel

Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren en wat het kost. Toen men mij belde dat ik de auto kon ophalen werd er weliswaar in eerste instantie een hogere prijs genoemd, maar toen ik aangaf dat dit niet was aangegeven, heeft men het nagekeken en inderdaad de initieel opgegeven prijs aangehouden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen fijne bejegening aan de balie

Onlangs mijn auto voor de eerste onderhoudsbeurt gebracht. De auto is exact één jaar oud en heeft nog geen 6000 kilometer gereden. Allereerst valt mij de prijs van deze beurt tegen. Een interieurfilter? Een additief voor het reinigen van de motor.. tja wat zal ik ervan zeggen. iemand die 12.000 kilometer in een jaar rijdt, maakt deze kosten ook niet na een half jaar. Ik vind dat er hier niet wordt meegedacht in de zin van een interieurfilter doen we nu niet, maar volgend jaar. Op de bon die ik voorafgaan moest tekenen (toen ik de auto bracht) stond een ander bedrag dan hetgeen ik uiteindelijk moest betalen. Toen ik daar wat over vroeg zei de mevrouw aan de balie, daar moet je niet naar kijken. Dit vind ik vreemd want ik moest die bon wel tekenen zodat ze aan mijn auto mochten werken. De manier hoe die mevrouw reageerde bevalt mij in zijn geheel niet. Ik mag toch vragen waar dat verschil in zit? En als ik het niet mag zien, laat het mij dan ook niet zien. Deze mevrouw heb ik in de afgelopen zeven jaar dat ik bij deze garage kom niet eerder gezien. Ik vond het gewoon niet fijn hoe zij mij te woord stond en dit in combinatie met discutabele kosten die in rekening zijn gebracht bij een auto van één jaar oud met 6000 kilometer op de teller vraag ik mij af of ik volgend jaar mijn auto nogmaals naar dit bedrijf breng.

  • Aanbevelen? Nee
9

Fijne service

Via een autosite een afspraak gemaakt om een occasion te bekijken. Meteen een prettige gevoel bij de verkoper en hij heeft ons erg fijn geholpen. Geduldige man! Ze hebben er alles aan gedaan om de auto voor onze vakantie klaar te krijgen en hij werd keurig schoon en netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

eerste indruk prima

verder kan ik er nog weinig over zeggen

  • Aanbevelen? Ja
5

Duidelijkere terugkoppeling naar klant.

De communicatie kan beter, helaas zit ik tussen 2 partijen in dus kan Broekhuis hier niet helemaal de schuld in geven 2x geweest 1e maal voor vervanging van het motorblok 2e maal voor een onderhoudsbeurt. Jesper van de service balie doet er alles aan om een klant tevreden te houden.

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden

Ik kan niet anders dan tevreden zijn. Elke andere kwalificatie zou ongeloofwaardig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en goede service

Snelle en goede service, blij met de Plus pas

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Wagenmakershoek 2

7328 KL Apeldoorn

088 003 5635

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.