Op 24 januari heeft mijn Citroen C3 aircross de eerste 10.000 beurt gekregen. Ik had vooraf een prijsopgaaf gevraagd, wat neerkwam op 249 euro. In overleg is hieraan toegevoegd een nieuwe batterij voor de afstandsbediening van 9 euro. Tot mijn schrik moest ik 440 euro afrekenen. Aan de beurt van de auto was toegevoegd het vervangen van remvloeistof en een pollenfilter, wat in lijn ligt met de voorgeschreven werkzaamheden voor een 10.000 beurt. Ik refereerde nog aan de prijsopgaaf van 249 euro maar moest wel het volledige bedrag betalen. Als reactie op mijn review die ik had geschreven werd ik door Broekhuis gebeld. Broekhuis vond dat ik gelijk had, want de afspraak was 249 euro (+9 euro voor de batterij). Het bedrag dat ik teveel heb betaald wordt teruggestort, wat een geweldige (after)service.
Beste Martin, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en de mooie 10. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is opgelost, bedankt voor de feedback. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Originele beoordeling
Op 24 januari heb wilde ik mijn auto een kleine beurt laten geven. De receptie gaf aan dat ze geen kleine of grote beurt meer kennen. Afhankelijk van het merk/type en de kilometerstand werd bepaald welke werkzaamheden er gedaan moesten worden. Ik gaf aan een Citroen C3 aircross die net 10.000 km had gelopen. Ik vroeg wat de prijs van deze beurt was en doorgegeven werd een bedrag van 249 euro. Prima. Toen ik de beurt liet uitvoeren werd aan mij geadviseerd om een nieuwe batterij in de afstandsbediening te plaatsen, kosten 9 euro. Ook goed. Toen ik moest afrekenen moest ik 440 euro betalen. Dat was niet het bedrag dat aan mij was doorgegeven. De receptie gaf aan dat ook nieuwe remvloeistof was geplaatst en een nieuw pillenfilter. Maar dat had toch ook aangegeven kunnen worden toen ik vroeg om een prijsopgaaf, het zijn zoals ik later zag de standaard werkzaamheden bij deze beurt. Ik heb er een heel naar gevoel aan overgehouden.
Beste Martin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. We horen graag van u wanneer u in de gelegenheid bent. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
De klant staat centraal. Heel positief
Bedankt voor uw mooie 10! Wat fijn dat u zo goed en professioneel bent geholpen, daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Ben tevreden, mis het onderhoudsboekje.
Beste Emile, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Het onderhoudsboekje is helaas niet te bestellen voor ons. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Auto weggebracht voor apk en onderhoudsbeurt. Tussentijds netjes opgebeld door receptionist wat er mogelijk nog uitgevoerd zou moeten worden aan werkzaamheden, hij liet aan mij de keuze, hiermee ingestemd en de extra werkzaamheden zijn daarna nog uitgevoerd.
Beste Seiny, Bedankt voor het beoordelen van onze service. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Apeldoorn, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Citoën C1 gekocht. Heel blij met mijn aankoop, 4 nieuwe banden erop gekregen bij afleveren. Auto ziet er nog als nieuw uit ondanks dat hij 4 jaar oud is. Vriendelijke benadering bij verkoop en levering. Hoop op veel veilige kilometers. Dank.
Beste Dianne, Allereerst feliciteren wij u met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent bij de aanschaf van uw Citroën C1. Heel graag gedaan en wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Nu iets meer dan 1 jaar een Peugeot fijne auto en altijd netjes behandeld door de dealer
Bedankt Johnny, voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u voor de aankomende jaren veel rijplezier toe in uw Peugeot en staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Vriendelijke, deskundige en vlotte afhandeling bij de aankoop van mijn auto. Voor ons al lang een betrouwbaar adres.
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en willen u bedanken voor het aanbevelen van onze vestiging in Apeldoorn. Veel mooie kilometers en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Bij inlevering van de vorige auto en de autopapieren bleek, volgens de verkoper, dat Deel III ontbrak. Daarom een middag en een avond besteed aan het achterhalen van Deel III, maar niet gevonden. Daarom een nieuw kentekenbewijs inclusief tenaamstellingscode aangevraagd bij het RDW. De kentekencard als eerste met de oude papieren. Op dat moment bleek, dat de verkoper zich vergist had: zijn Deel III heet tegenwoordig Deel II. Een verontschuldiging kon er niet af. Een dag later de tenaamstellingscode ingeleverd. Bij afscheid kwam met een smalende (mijn perceptie) toon de opmerking: "Ik ben trots op je".
Beste Leonard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en een vervolgafspraak gepland. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Originele beoordeling
Bij inlevering van de vorige auto en de autopapieren bleek, volgens de verkoper, dat Deel III ontbrak. Daarom een middag en een avond besteed aan het achterhalen van Deel III, maar niet gevonden. Daarom een nieuw kentekenbewijs inclusief tenaamstellingscode aangevraagd bij het RDW. De kentekencard als eerste met de oude papieren. Op dat moment bleek, dat de verkoper zich vergist had: zijn Deel III heet tegenwoordig Deel II. Een verontschuldiging kon er niet af. Een dag later de tenaamstellingscode ingeleverd. Bij afscheid kwam met een smalende (mijn perceptie) toon de opmerking: "Ik ben trots op je". Ook volgens mijn perceptie: 's ochtends in de showroom stond de auto voor Euro 9280, de offerte maakt echter gewag van Euro 9800.
Beste Leonard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en een vervolgafspraak gepland. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
uitstekend geholpen.
Beste Harry, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Omdat mijn auto pas over een paar dagen wordt afgeleverd maar ik voor mijn werk een auto nodig had kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Daarnaast is de hele begeleiding naar de aankoop geweldig geweest! Erg blij met deze garage.
Bedankt Mirjam, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Alvast veel mooie kilometers gewenst in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Goede service,transparante uitleg via WhatsApp ovrr reparaties of servicebeurt ,korte lijntjes met garage werkt geruststellend.
Beste Hans, Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling. Dat u onze service als uitstekend ervaart doet ons erg goed om te zien. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Nieuwe auto gekocht, nette inruilprijs voor de oude
Beste Gabrielle, Bedankt voor uw positieve review. Daar doen we het voor. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Ik had me goed voorbereid voor mijn bezoek aan de showroom. Wist wat ik wilde gaan kopen. Echter de tips van de verkopers maakten mijn mooie auto uiteindelijk de perfecte auto. Superblij met deze garage.
Hartelijk bedank Henri, voor het invullen van deze mooie review. Wij stonden graag voor u klaar op het moment dat u bij ons was en zijn blij dat u de perfecte auto bij ons heeft gevonden! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Zeer tevreden,gastvrij en behulpzaam,goede service.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Apeldoorn. Dat u zeer tevreden bent doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Alles dik in orde.
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dat alles dik in orde was op de dag van de afspraak is voor ons goed om te horen. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
goede: service reparaties onderhoud
Bedankt Hans, voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat u onze service voor reparaties en onderhoud als goed heeft mogen ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Vooraf een uitgebreide offerte. via de mail. Voorzien van foto's, kosten en uitleg. Na persoonlijk contact en goedkeuring begint men aan de onderhoudsbeurt. Een duidelijke afspraak die keurig is uitgevoerd. En ook de auto netjes gewassen afgeleverd.
Beste Fons, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
9Augustus onse eerste elektrische auto gekocht,een citroen c4 bij broekhuis Apeldoorn. Echt een topbedrijf,super uitleg ikzelf was een elektrische auto gewend door mijn werk. We zijn super leuk geholpen door Cees v/d Wal een super leuke gezellige en eerlijke man. Onze eigen auto konden we mooi inruilen en kregen daar nog een mooie prijs voor. En 26 augustus was de grote dag dat we de auto mochten halen hij glom aan alle kanten super schoon en mooi gepoetst. Iedereen kan ik aanraden dat mensen bij deze dealer met een gerust hart een auto kunnen kopen,op een eerlijke en leuke manier.Wij zijn nog steeds super blij ermee en ondervinden nu nog steeds nieuwe snufjes.Het is zeker geen nieuwe auto hij is 2.5 jaar oud maar voor ons is het een nieuwe auto.
Beste Kerine, Bedankt voor deze mooie review en het aanraden van onze vestiging. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren en wat het kost. Toen men mij belde dat ik de auto kon ophalen werd er weliswaar in eerste instantie een hogere prijs genoemd, maar toen ik aangaf dat dit niet was aangegeven, heeft men het nagekeken en inderdaad de initieel opgegeven prijs aangehouden.
Beste Geert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed en vriendelijk geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Onlangs mijn auto voor de eerste onderhoudsbeurt gebracht. De auto is exact één jaar oud en heeft nog geen 6000 kilometer gereden. Allereerst valt mij de prijs van deze beurt tegen. Een interieurfilter? Een additief voor het reinigen van de motor.. tja wat zal ik ervan zeggen. iemand die 12.000 kilometer in een jaar rijdt, maakt deze kosten ook niet na een half jaar. Ik vind dat er hier niet wordt meegedacht in de zin van een interieurfilter doen we nu niet, maar volgend jaar. Op de bon die ik voorafgaan moest tekenen (toen ik de auto bracht) stond een ander bedrag dan hetgeen ik uiteindelijk moest betalen. Toen ik daar wat over vroeg zei de mevrouw aan de balie, daar moet je niet naar kijken. Dit vind ik vreemd want ik moest die bon wel tekenen zodat ze aan mijn auto mochten werken. De manier hoe die mevrouw reageerde bevalt mij in zijn geheel niet. Ik mag toch vragen waar dat verschil in zit? En als ik het niet mag zien, laat het mij dan ook niet zien. Deze mevrouw heb ik in de afgelopen zeven jaar dat ik bij deze garage kom niet eerder gezien. Ik vond het gewoon niet fijn hoe zij mij te woord stond en dit in combinatie met discutabele kosten die in rekening zijn gebracht bij een auto van één jaar oud met 6000 kilometer op de teller vraag ik mij af of ik volgend jaar mijn auto nogmaals naar dit bedrijf breng.
Via een autosite een afspraak gemaakt om een occasion te bekijken. Meteen een prettige gevoel bij de verkoper en hij heeft ons erg fijn geholpen. Geduldige man! Ze hebben er alles aan gedaan om de auto voor onze vakantie klaar te krijgen en hij werd keurig schoon en netjes afgeleverd.
Gefeliciteerd Marlies met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
verder kan ik er nog weinig over zeggen
Bedankt Maarten, voor het delen van uw eerste positieve ervaring. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
De communicatie kan beter, helaas zit ik tussen 2 partijen in dus kan Broekhuis hier niet helemaal de schuld in geven 2x geweest 1e maal voor vervanging van het motorblok 2e maal voor een onderhoudsbeurt. Jesper van de service balie doet er alles aan om een klant tevreden te houden.
Beste Benjamin, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij danken u vriendelijke voor uw feedback. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de situatie te bespreken. Wij zien u graag de volgende keer weer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Originele beoordeling
Zeer slechte service. 2x geweest 1e maal voor vervanging van het motorblok 2e maal voor een onderhoudsbeurt. Er word van alles belooft maar ze komen niks na. Voor mij geen Peugeot Broekhuis Apeldoorn meer.
Ik kan niet anders dan tevreden zijn. Elke andere kwalificatie zou ongeloofwaardig zijn.
Beste Giel, Bedankt voor uw positieve review! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Snelle en goede service, blij met de Plus pas
Bedankt Daphne, voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn
Wagenmakershoek 2
7328 KL Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.