Filters

9

Zowel w.b. swecice, als kwaliteit van het werk als bejegening is deze Citroen dealer uitstekend.

De service is efficiënt, de bejegening van het technische en administratieve personeel is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
6

Als trouwe Peugeot-rijder had ik meer verwacht

Over de uitgevoerde servicebeurt ben ik tevreden. In het tussendoor toegezonden servicerapport kon ik zien wat er allemaal nodig was buiten de standaard jaarlijkse beurt. Na telefonisch overleg kon de beurt worden uitgevoerd. Tevens mocht de MyPeugeot Card, welke over dertig dagen zou aflopen, meteen weer voor een jaar worden verlengd. Waar ik niet over tevreden was en eigenlijk nog steeds ben, was de halsstarrige houding bij mijn verzoek voor de update van mijn Tom-Tom navigatie. Mijn Peugeot zou te oud zijn. Tijdens het afspreken van en de uitvoering van de servicebeurt was de auto nog geen 5 jaar oud. Volgens een van receptionisten telde dat niet, want de auto kon wel enkele maanden voor de uiteindelijke verkoop in de showroom hebben gestaan. Die tijd telde volgens hem ook mee in de abonnementsperiode tussen Peugeot en Tom-Tom. Hier moest ik even over nadenken. Bij het ophalen van de auto werd na mijn vraag naar de update, wederom hetzelfde antwoord gegeven. Daarop heb ik mijn kentekenbewijs laten zien, waarop de datum van afgifte duidelijk zichtbaar was; de auto was nog geen 5 jaar oud. Na navraag bij de chef-werkplaats, werd de update (v23) alsnog uitgevoerd. Bij de aanschaf van mijn 2008 in augustus 2017 heb ik bewust gekozen voor het Tom-Tom systeem. Mijn P2008 is voorzien van het Pack Connect en dat omvat Tom-Tom lifetime kaartupdates, maximaal 4 per jaar gratis bij onderhoudsbeurt door de dealer. Volgens de verkoper leverde Tom-Tom dus lifetime (levenslang) updates. Levenslang is in mijn ogen dus onbeperkt, zolang ik tenminste die Peugeot blijf rijden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service

Goed geholpen door de servicedeskmedewerker en altijd een uitstekende service. Ik kreeg een leenfiets mee en voordat men gaat sleutelen aan de auto wordt je van tevoren gebeld wat er gerepareerd moet worden en een indicatie van de kosten. Bij het ophalen van de auto kreeg ik een leuk pakketje mee met allerlei folders, magazine, autodrop en een pen. En tot mijn grote verbazing is er voor het eerst in al die jaren dat ik klant ben, mij de vraag gesteld of ik contant wilde betalen of de rekening per post wilde ontvangen. :) uiteraard heb ik gelijk contant afgerekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals altijd weer snel en vakkundig geholpen

zoals altijd weer snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima advies en betrouwbaar

Service en onderhoud als vanouds.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantgericht

Goedemiddag beste medewerkers, Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde servicebeurt. Bij aankomst te woord gestaan wat jullie gingen doen, tussendoor het servicerapport toegestuurd en telefonisch overlegt wat er wel/niet uitgevoerd gaat worden. Daarbij ook advies gekregen wat wijs is en niet. Top! Eind v/d middag stond mijn auto klaar, met als kers op de taart een wasbeurt. Dat is service- en klantgerichtheid!!! Dank hiervoor. Groet Jasper Braks

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijk geholpen

ik kan natuurlijk niet de techniek beoordelen...

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed geholpen

Erg goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Persoonlijke benadering. Goed proces, intake, prijsopgave en na akkoord de afspraak netjes afhandelen. Tip (maar dat is niet aan de garage, maar aan het hoofdkantoor.) verlaag toch eens die balie, maak het ook persoonlijker.

  • Aanbevelen? Ja
4

Komt nooit meer goed

Zoals boven. Het komt nooit meer goed. Ik zet hier geen voet meer over de drempel. Oja bel ook maar niet voor meer sterren ik doe het echt niet meer.

  • Aanbevelen? Nee
8

goed adres

De afspraken worden prima na geleefd. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zie hieronder jou

Zoals in het verleden totaal geen citroen gevoel meer. Vorige dealers vooral Slenters en Coolen gaven een warm gevoel en vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Volle tevredenheid

Volgens afspraak. Duidelijk en netjes.b

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goede service en duidelijke offerte

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne eerlijke service en adviezen

Mijn Peugeot 308 in onderhoud bij broekhuis..... altijd goed en betrouwbaar... en communicatie met een goed gevoel voor humor!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, fijne garage, vriendelijk personeel.

Betrouwbaar en eerlijk. Er wordt vooraf goed overlegd voor er wordt overgegaan tot reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
6

Normaal goed maar onlangs met onderhoud niet geheel tevreden.

Onlangs mijn Citroën C3 Aircross een onderhoudsbeurt laten uitvoeren door Broekhuis, voormalig Auto Palace. Eind van de dag de auto op willen halen maar de auto blijkt niet klaar te zijn door ziekte personeel. Kan gebeuren maar bel eerder op de dag hoe en wat en niet bij het ophalen. Ik laat de auto staan neem een leenfiets mee want er is geen leen auto meer. Jeetje wat een rot fiets, snel vervangen Broekhuis dit is niet te doen. De volgende dag haal ik hem op en bekijk de nieuwe matten die vervangen zijn. Blijkt er geen C3 Aircross meer op te zijn maar reclame Broekhuis. Misschien zijn deze goedkoper maar toch Misschien eerst overleggen want nu betaal ik voor matten met reclame of naam erop. Ik heb het zo maar gelaten want ik kreeg wel een kleinigheidje mee zoals autodrop en wat informatie. Verder goed afgehandeld en excuses voor het ongemak gekregen voor de 2 dagen. Vanwege het mooie weer de auto niet veel gebruikt en met de fiets naar het werk geweest. Vandaag de auto maar eens meegenomen , de voorruit is vies en ik doe de ruiten sproeiers aan. Blijkt deze totaal leeg te zijn, zeer vreemd na een onderhoudsbeurt, voertuig inspectie, airco service en een rekening van 700 euro. Dus vanavond maar zelf meer dan 2 liter ruiten vloeistof erin gegooid en sproeien maar. Ik ga er maar vanuit dat de rest wel uitgevoerd is. Normaal nooit klachten bij auto palace maar goed dit keer niet geheel tevreden. Laten we het er maar op houden dat het de omstandigheden waren. Vraagje uit nieuwsgierigheid, waarom kan de navigatie niet het weggetje vinden langs de bussluis van de solingestraat straat naar de Somervaart in Deventer. Veel navigatie systemen kunnen dit wel en dit is geen nieuw weggetje, kent de nieuwe update van Citroën dit niet?

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Had graag gezien dat Broekhuis overtuigend met bewijsmateriaal de uitgevoerde reparatie/onderhoud had laten zien. Ik weet niet of alles wat op papier stond daadwerkelijk uitgevoerd is!! Kan het als leek niet controleren en moet op de blauwe ogen van Broekhuis geloven, en kleine beurt van €602,40 is best veel geld.

  • Aanbevelen? Ja
3

Vriendelijke mensen, maar het onderhoud was niet zorgen wegnemend

Na een beurt verwacht ik dat zaken beter zijn en dat ik zorgeloos verder op pad kan: * De auto trilt, bleek bandenspanning en verkeerde nieuwe remschijven * Banden vervangen, maar bij de eerste rit continue waarschuwingen. * De airco is gereinigd en dergelijke. Maar de airco is nu niet te gebruiken, omdat het een helskabaal maakt, dat die voor de beurt niet maakte. In plaats van zorgen wegnemen, heb ik zorgen erbij gekregen. Hopelijk komt het bij de na-beurt weer goed...

  • Aanbevelen? Nee
8

Klant is koning

Aandachtpunten n.a.v. onderhoud naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Vriendelijk en meedenkend personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Prettig contact, duidelijke info en afstemming.goede service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Dortmundstraat 4

7418 BH Deventer

088 003 56 45

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.