de afspraak liep goed kreeg dag voor de tijd herinnering berichtje . Kreeg rapport met gecontroleerde punten . en duidelijke rekening
Beste Leen, Dank u wel voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de afspraak goed verlopen is en dat u een herinnering een dag van tevoren heeft ontvangen. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen, en we zijn blij dat u het rapport met gecontroleerde punten en de duidelijke rekening heeft gewaardeerd. Mocht u nog vragen hebben of ergens anders hulp bij nodig hebben, staan wij uiteraard voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Ik werd goed geïnformeerd wat er mis was en geholpen met de daaropvolgende keuze
Beste Pauline, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over ons personeel en de koffie, en dat u goed geïnformeerd bent over de situatie. Het is ons doel om u altijd op de beste manier te helpen en we waarderen het dat u dit met ons deelt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
We zijn meermaals teruggekomen om een zo goed mogelijke keuze te kunnen maken. Youp ontving ons steeds met open armen en gaf goed en duidelijk advies.
Beste Yannick, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn blij te horen dat u van begin tot eind goed geholpen bent en dat Youp u telkens weer met open armen heeft ontvangen. Het is fijn om te weten dat het advies duidelijk en behulpzaam was bij het maken van de juiste keuze. Wij streven er altijd naar om onze klanten op de best mogelijke manier van dienst te zijn en het is goed om te horen dat dit gelukt is. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Ik kreeg een 1e beurt, kort daarvoor foutmelding goed opgelost. Fijn was dat ik een fiat panda meekreeg zoals ikzelf heb. Die was ook tevoren door mij gereserveerd., Het is vrijwel de enige auto waarin ik goed zit en zicht heb met mijn 1,50 meter lengte. Laat ook voor ons kleinere mensen auto’s op de markt blijven!!! Niet alleen van die onveilige bakken met schuin oplopende achterramen en een te klein raam achterop, met soms ook nog halfdoorzichtige tinting.
Beste Marjolein, Dank u wel voor uw bericht en feedback. We zijn blij te horen dat de foutmelding goed is opgelost en dat u tevreden was met de Fiat Panda die u meekreeg. Het is voor ons belangrijk dat u zich comfortabel voelt in de auto, en we begrijpen dat dit voor kleinere mensen een extra uitdaging kan zijn. We waarderen het dan ook dat u dit met ons deelt. Wij zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Het gesprek met de verkoper was vriendelijk en goed. Na de proefrit hadden een goede indruk van de auto. De deal was dan ook snel gesloten. Bij de aankoop hadden we een paar afspraken gemaakt. Zo vroeg ik om bij aflevering enige uitleg, instructie te krijgen over wat er op het dasboard aan schakelaars, toetsen, instrumentenpaneel zit. De auto werd thuis afgeleverd, mooie services. Een aardige man heeft de auto netjes afgeleverd en na een bakje koffie is hij terug gereden naar Zwolle. Geen uitleg of instructies van het dasboardschakelaars, toetsen, instrumentenpaneel . Ook enkele krassen op de auto en bumper zouden zo goed mogelijk bijgewerkt worden. Helaas ook niet gebeurd. Jammer dat bovenstaande afspraken niet nagekomen zijn. Gezien de aankoopprijs hadden we wel iets meer verwacht Bij mij is het altijd, zeggen wat je doet, doen wat je zegt. Met vriendelijke groet, Henry Mensink.
Beste meneer Mensink, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en voor uw positieve woorden over de vriendelijkheid van onze verkoopadviseur en de snelle deal. We vinden het jammer dat niet alle gemaakte afspraken naar tevredenheid zijn nagekomen. Onze excuses voor het ontbreken van de gevraagde uitleg over de functies op het dashboard en het instrumentenpaneel. Dit had inderdaad niet mogen gebeuren en we begrijpen dat dit teleurstellend voor u was. Ook betreuren we dat de krassen op de auto en bumper niet naar verwachting zijn bijgewerkt. Wij streven er altijd naar om alle afspraken en beloften na te komen, en het spijt ons dat dit in uw geval niet volledig is gebeurd. We willen u graag de mogelijkheid bieden om alsnog uitleg te krijgen over de auto en de openstaande punten te bespreken. Mijn collega neemt spoedig contact met u op om een afspraak in te plannen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de ervaring alsnog kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Zwolle
Uitstekend geholpen vanaf de receptie tot het eindresultaat!
Bedankt Dorothee, voor uw mooie beoordeling en dit mooie cijfer. We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met de service, vanaf de receptie tot het eindresultaat. Het is altijd ons doel om onze klanten optimaal te helpen en we waarderen het dat u dit heeft gedeeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Zwolle
Verkoop prima. Afhandeling uitstekend
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat u vertrouwen had in onze verkoop en dat de afhandeling naar wens was. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden, en het doet ons goed te weten dat we in uw geval geslaagd zijn. Geniet van uw nieuwe auto en van alle mooie kilometers die u gaat maken. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Zwolle
Betreft onderhoudsbeurt. Afspraak was het gebruik van leenfiets. Wegens het slechte weer heb ik daar geen gebruik van gemaakt maar heb gekozen om te wachten nadat ik duidelijk was ingelicht binnen welke tijdsduur he onderhoudsbeurt klaar kon zijn. De auto daarna netjes gewassen weer meegenomen.
Bedankt Bert, voor uw mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat de ontvangst, de uitleg en de afwerking naar wens waren. We begrijpen dat het weer niet ideaal was voor het gebruik van de leenfiets, maar we vinden het fijn dat u de keuze heeft gemaakt om te wachten en goed geïnformeerd was over de verwachte tijdsduur. Het doet ons ook plezier dat u de nette afwerking van de gewassen auto op prijs stelt. Veel mooie automomenten gewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Zwolle
Had elders een gebruikte Peugeot gekocht, waarbij de verkoper had aangegeven dat een nieuwe distributieriem nog lang niet aan de orde was. Dit bleek niet te kloppen en ik wilde het snel voor elkaar hebben. Online gemakkelijk op zeer korte termijn een afspraak gemaakt. Alles verliep goed en klantvriendelijk en toen ik naderhand nog een vervolgvraag had (die ik via de app kon stellen) maakte Broekhuis ook daar snel en coulant tijd voor. Complimenten!
Beste Sandra, Bedankt voor het delen van uw eerste en positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Mocht u vragen of hulp nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Qua klantvriendelijkheid beoordeel ik Broekhuis met een 10. Top service! De kanttekening is dat mijn 205 afgekeurd werd wegens roestvorming achter rechter voorspatbord. Volgens een 205 specialist is dit geen reden voor afkeuring omdat roestvorming geen gevolgen heeft voor draagconstructie en veiligheid. De 205 specialist heeft auto opnieuw gekeurd en goedgekeurd na vervanging van ruitenwissers en remlicht.
Bedankt Paul, voor uw positieve beoordeling! We waarderen het enorm dat u de klantvriendelijkheid en service van Broekhuis met een 10 beoordeelt. Wat betreft de opmerking over de afkeuring van uw 205 willen we benadrukken dat wij altijd handelen volgens de geldende wettelijke richtlijnen en eisen voor de APK-keuring. Roestvorming die de veiligheid of draagconstructie van een voertuig kan beïnvloeden, moet worden aangegeven om de veiligheid van onze klanten te waarborgen. Het is goed om te horen dat de specialist de auto uiteindelijk goedgekeurd heeft na de nodige aanpassingen. Wij blijven er voor zorgen dat uw voertuig altijd voldoet aan de veiligheidseisen. Veel mooie autoritten gewenst en graag tot de volgende keer dan staan we weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Zwolle
Gedurende vele jaren ben ik een trouw afnemer van Peugeot (minimaal 6 Peugeots gekocht bij Autopalace en 4 Citroëns bij Emerpark! Ben sinds de overname bij Broekhuis Zwolle met goede contacten bij de receptie! Doordat mijn C4 steeds meer olie gebruikte, besloot ik mijn C4 (GN614Z) in te ruilen voor een nieuwe Citroen C4. Mij werd geadviseerd een C4 ( bouwjaar 2023 nieuw) te nemen. Prijs 28.900 Euro. Voor de inruil kreeg ik 5000 Euro terug, zodat ik 23.900 betaalde. . Mijn leeftijd is bijna 88 jaar. Mijn kinderen wezen mij erop, dat ik een automaat reed en dat ik beter weer een automaat kon nemen. De overeenkomst was echter getekend en bij afname werd mij door de verkoopadviseur de Heer Jochem Schurink) gezegd, dat ik hem altijd kon inruilen voor een automaat. In voorraad stonden gebruikte automaten voor resp. 26.900 en 26.400 Euro. ( verschil ruim 2000 Euro) Ik liet het aan de verkoopadviseur over en stelde, dat ik bereid was om het voor de gevraagde prijs over te nemen, waardoor ik er ruim 2000. Euro bij inschoot. Ik had inmiddels 250 km gereden et de C4 Wie schetst mijn verbazing toen de adviseur stelde , dat ik 8 a 10.000 Euro moest bij betalen. Hij ging uit van een catalogus waarde van 23.900 Euro en de inruil waarde van mijn auto (5000 euro) werd buiten beschouwing gelaten. U kunt zich voorstellen, dat dit een koude douche voor mij was en dat ik hierop niet ben ingegaan. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Ruurd Tjallema
Beste heer Tjallema, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Helaas is de vrije ruimte te kort om het hele relaas uit de doeken te doen, maar voor belangstellende te zien op Trust Pilot. Auto gekocht na proefrit, maar door laksheid en oneerlijkheid van adviseur deze ter plekke op afleveringsdatum de koop ontbonden. Wat ging niet goed? 1. Adviseur welke laks en laconiek overkwam (de klant niet serieus nam) 2. De advertentie welke niet correct was, adviseur hierop aangesproken maar werd dus niet serieus genomen. 3. NAP rapport mag je alleen op computer zien geen hardcopie. 3. Koopcontract welke ineens 600 euro meer bedraagt proberen te laten ondertekenen. 4. Afspraken welke gemaakt werden ( en ook na veel aandringen op de koopovereenkomst stonden) worden niet nagekomen. De adviseur heeft voldoende tijd gehad om de klant van te voren te informeren, maar hoopte waarschijnlijk dat de klant zo verliefd op de auto was dat deze toch wel akkoord zou gaan met aflevering.
Beste heer Jansen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is. We hebben u een oplossing aangeboden. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Verkoop en inkoop verliep goed. Het ophalen van de auto niet. De rekening was niet verstuurd en dus niet betaald, mijn partner kreeg de auto niet mee. Heel vervelend en niet klantgericht. Ik had van de kant van broekhuis een andere reactie verwacht, de fout ligt immers bij broekhuis. Paar dagen later hebben wij de auto opgehaald, dit verliep goed. Foutje dus van de administratie. En niet van de verkoper.
Beste Ankie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Wij wensen u veel rijplezier toe en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Zwolle. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
De aankoop van de nieuwe en inruilen van mijn Alfa Romeo Tonale was snel en probleemloos geregeld dankzij Jochem.
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles snel en goed is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Het duurt gewoon 2 mnd voordat je een afspraak kan maken, dit is echt te lang. Beurt is keurig en vlot uitgevoerd. Het nieuwe pand is erg ongezellig, ik hoop dat hier iets meer van gemaakt wordt dan de méga grote ongezellige ruimte. Dit gaat niet over de showroom maar waar de service balie is en waar je kan wachten
Beste Carina, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij kunnen u het vinden in uw bevindingen en zijn hard aan het werk om de oude sfeer weer terug te krijgen. Wij hopen u dan de volgende keer ook weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Klant wordt op verkeerde manier voorgelicht. Auto loopt drie weken na onderhoudsbeurt door brokkelende distributieriem in de soep. Gevolg onnodig dure reparatie
Beste Steven, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit gesprek. Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
3 maanden wachten voor een afspraak, vervolgens moet afspraak verzet worden, weer 2 maanden wachten. Er wordt niet gebeld over kosten en of de auto gereed is.
Beste Wilma, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Het is ons niet gelukt om u te bereiken. Wilt u ons daar terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 038-2050400 of [email protected] Update 7-11-2023: Inmiddels hebben wij contact met u gehad om de situatie toe te lichten en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Zwolle. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Zeer goed.
Bedankt Aart, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Top
Beste Remo, Dank u wel voor uw positieve review en de aanbeveling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
De aankoop van de nieuwe en inruilen van de oude auto was snel en probleemloos geregeld; ook het thuis bezorgen van de auto was binnen de gestelde termijn.
Hartelijk bedankt Thea, voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en fijn dat alles snel en probleemloos voor u is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Ik heb een goed gevoel overgehouden nav de koop van een Mazda CX5. De onderhandelingen verliepen goed en snel en de afspraken zijn allen nagekomen. We hebben er een fijne auto aan en zijn erg vriendelijk geholpen. Een volgende keer zal ik weer een bezoek brengen aan Broekhuis.
Beste Roel, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Mazda CX5. Wat fijn dat u gedurende het verkoopproces zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Alles was positief, behalve instructieboek ,die was in het duits
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben het instructieboek voor u besteld en nemen contact met u op zodra deze geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Onderhousdbeurt volgens afspraak uitgevoerd
Beste Ard, Bedankt voor deze leuke beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Als meer dan 20 jaar klant. Voelt als vertrouwelijk zeker een bij de 2 receptie medewerkers van Peugeot. Men kent alles van je auto. Vooraf goede afspraken mbt de Apk en kostenopgave.
Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn erg blij met u als vaste klant bij ons in Zwolle. Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Alfa Romeo Giulia (gebruikt) gekocht in Zwolle ondanks dat we in de kop van Noord-Holland wonen maar de afstand bleek achteraf geen probleem. Een reparatie onder garantie werd gewoon, snel en adequaat, uitbesteed aan een andere vestiging (Zwaag) in de buurt van onze woonplaats. Prima geregeld dus!
Beste Ron, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u onze service zo heeft ervaren. De volgende keer staan wij weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle
Nikolaus Ottostraat 11
8013 NG Zwolle
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.