Filters

8

Prettig contact

Goede afstemming met Willem Hijnen over de koop en verkoop van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Komen afspraken na. Goede service. Na aflevering nog wat vragen omtrent het info systeem. Makkelijk dat je dan ook in Raalte terecht kunt. Alle tijd om het nog een keer uit te leggen. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijke verkoper. Was erg enthousiast maar niet opdringerig.

Fijn bedrijf. Mensen zijn behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

Professioneel

Zeer vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en nette ontvangst.

Mooie showroom, goede voorlichting, attente verkoper. Kortom goed en fijn geholpen bij de keuze van een andere auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een professionele houding, maar tegelijk warm en menselijk

Als klant van Broekhuis overwoog ik mijn 11 jaar oude Peugeot in te ruilen voor een jongere auto. Het moest in ieder geval een automaat zijn. Ik maakte een afspraak en ontmoette Klarine van den Berg. Vanaf het eerste moment hadden we een goede klik. Zij begreep mij en kwam met verschillende suggesties. Het viel op dat zij op al mijn vragen een antwoord had. Uiteindelijk ben ik 'gevallen' voor een nieuwe Fiat 600 hybride. Klarine heeft het hele proces zorgvuldig, snel en in overleg met mij afgehandeld. De aflevering van de auto was een heuglijk moment. Klarine gaf een heldere uitleg over 'het hoe en wat' van de auto en bood ook aan om als contactpersoon voor vragen in een wat later stadium te fungeren. Dat gaf een veilig gevoel en maakte dat ik mij nog beter over mijn aankoop voelde. Ik rijd nu zeer tevreden rond in mijn nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

de afspraak liep goed kreeg dag voor de tijd herinnering berichtje . Kreeg rapport met gecontroleerde punten . en duidelijke rekening

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig personeel en heerlijke koffie tijdens het wachten.

Ik werd goed geïnformeerd wat er mis was en geholpen met de daaropvolgende keuze

  • Aanbevelen? Ja
10

Van begin tot eind goed geholpen!

We zijn meermaals teruggekomen om een zo goed mogelijke keuze te kunnen maken. Youp ontving ons steeds met open armen en gaf goed en duidelijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
8

Werk gedaan. Technisch kan ik het niet beoordelen.

Ik kreeg een 1e beurt, kort daarvoor foutmelding goed opgelost. Fijn was dat ik een fiat panda meekreeg zoals ikzelf heb. Die was ook tevoren door mij gereserveerd., Het is vrijwel de enige auto waarin ik goed zit en zicht heb met mijn 1,50 meter lengte. Laat ook voor ons kleinere mensen auto’s op de markt blijven!!! Niet alleen van die onveilige bakken met schuin oplopende achterramen en een te klein raam achterop, met soms ook nog halfdoorzichtige tinting.

  • Aanbevelen? Ja
7

Garage met ruim aanbod van jonge occasion. Vriendelijke verkopers

Het gesprek met de verkoper was vriendelijk en goed. Na de proefrit hadden een goede indruk van de auto. De deal was dan ook snel gesloten. Bij de aankoop hadden we een paar afspraken gemaakt. Zo vroeg ik om bij aflevering enige uitleg, instructie te krijgen over wat er op het dasboard aan schakelaars, toetsen, instrumentenpaneel zit. De auto werd thuis afgeleverd, mooie services. Een aardige man heeft de auto netjes afgeleverd en na een bakje koffie is hij terug gereden naar Zwolle. Geen uitleg of instructies van het dasboardschakelaars, toetsen, instrumentenpaneel . Ook enkele krassen op de auto en bumper zouden zo goed mogelijk bijgewerkt worden. Helaas ook niet gebeurd. Jammer dat bovenstaande afspraken niet nagekomen zijn. Gezien de aankoopprijs hadden we wel iets meer verwacht Bij mij is het altijd, zeggen wat je doet, doen wat je zegt. Met vriendelijke groet, Henry Mensink.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Uitstekend geholpen vanaf de receptie tot het eindresultaat!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vertrouwd geholpen

Verkoop prima. Afhandeling uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ontvangst, duidelijk uitleg en goede afwerking.

Betreft onderhoudsbeurt. Afspraak was het gebruik van leenfiets. Wegens het slechte weer heb ik daar geen gebruik van gemaakt maar heb gekozen om te wachten nadat ik duidelijk was ingelicht binnen welke tijdsduur he onderhoudsbeurt klaar kon zijn. De auto daarna netjes gewassen weer meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede eerste kennismaking!

Had elders een gebruikte Peugeot gekocht, waarbij de verkoper had aangegeven dat een nieuwe distributieriem nog lang niet aan de orde was. Dit bleek niet te kloppen en ik wilde het snel voor elkaar hebben. Online gemakkelijk op zeer korte termijn een afspraak gemaakt. Alles verliep goed en klantvriendelijk en toen ik naderhand nog een vervolgvraag had (die ik via de app kon stellen) maakte Broekhuis ook daar snel en coulant tijd voor. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer positief met een kanttekening

Qua klantvriendelijkheid beoordeel ik Broekhuis met een 10. Top service! De kanttekening is dat mijn 205 afgekeurd werd wegens roestvorming achter rechter voorspatbord. Volgens een 205 specialist is dit geen reden voor afkeuring omdat roestvorming geen gevolgen heeft voor draagconstructie en veiligheid. De 205 specialist heeft auto opnieuw gekeurd en goedgekeurd na vervanging van ruitenwissers en remlicht.

  • Aanbevelen? Ja
4

Negatieve ervaringen Broekhuis Zwolle

Gedurende vele jaren ben ik een trouw afnemer van Peugeot (minimaal 6 Peugeots gekocht bij Autopalace en 4 Citroëns bij Emerpark! Ben sinds de overname bij Broekhuis Zwolle met goede contacten bij de receptie! Doordat mijn C4 steeds meer olie gebruikte, besloot ik mijn C4 (GN614Z) in te ruilen voor een nieuwe Citroen C4. Mij werd geadviseerd een C4 ( bouwjaar 2023 nieuw) te nemen. Prijs 28.900 Euro. Voor de inruil kreeg ik 5000 Euro terug, zodat ik 23.900 betaalde. . Mijn leeftijd is bijna 88 jaar. Mijn kinderen wezen mij erop, dat ik een automaat reed en dat ik beter weer een automaat kon nemen. De overeenkomst was echter getekend en bij afname werd mij door de verkoopadviseur de Heer Jochem Schurink) gezegd, dat ik hem altijd kon inruilen voor een automaat. In voorraad stonden gebruikte automaten voor resp. 26.900 en 26.400 Euro. ( verschil ruim 2000 Euro) Ik liet het aan de verkoopadviseur over en stelde, dat ik bereid was om het voor de gevraagde prijs over te nemen, waardoor ik er ruim 2000. Euro bij inschoot. Ik had inmiddels 250 km gereden et de C4 Wie schetst mijn verbazing toen de adviseur stelde , dat ik 8 a 10.000 Euro moest bij betalen. Hij ging uit van een catalogus waarde van 23.900 Euro en de inruil waarde van mijn auto (5000 euro) werd buiten beschouwing gelaten. U kunt zich voorstellen, dat dit een koude douche voor mij was en dat ik hierop niet ben ingegaan. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Ruurd Tjallema

  • Aanbevelen? Nee
1

Een droom die in duigen viel

Helaas is de vrije ruimte te kort om het hele relaas uit de doeken te doen, maar voor belangstellende te zien op Trust Pilot. Auto gekocht na proefrit, maar door laksheid en oneerlijkheid van adviseur deze ter plekke op afleveringsdatum de koop ontbonden. Wat ging niet goed? 1. Adviseur welke laks en laconiek overkwam (de klant niet serieus nam) 2. De advertentie welke niet correct was, adviseur hierop aangesproken maar werd dus niet serieus genomen. 3. NAP rapport mag je alleen op computer zien geen hardcopie. 3. Koopcontract welke ineens 600 euro meer bedraagt proberen te laten ondertekenen. 4. Afspraken welke gemaakt werden ( en ook na veel aandringen op de koopovereenkomst stonden) worden niet nagekomen. De adviseur heeft voldoende tijd gehad om de klant van te voren te informeren, maar hoopte waarschijnlijk dat de klant zo verliefd op de auto was dat deze toch wel akkoord zou gaan met aflevering.

  • Aanbevelen? Nee
6

Verkoop en inkoop

Verkoop en inkoop verliep goed. Het ophalen van de auto niet. De rekening was niet verstuurd en dus niet betaald, mijn partner kreeg de auto niet mee. Heel vervelend en niet klantgericht. Ik had van de kant van broekhuis een andere reactie verwacht, de fout ligt immers bij broekhuis. Paar dagen later hebben wij de auto opgehaald, dit verliep goed. Foutje dus van de administratie. En niet van de verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en snelle communicatie

De aankoop van de nieuwe en inruilen van mijn Alfa Romeo Tonale was snel en probleemloos geregeld dankzij Jochem.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima geholpen helaas een te lange wachttijd

Het duurt gewoon 2 mnd voordat je een afspraak kan maken, dit is echt te lang. Beurt is keurig en vlot uitgevoerd. Het nieuwe pand is erg ongezellig, ik hoop dat hier iets meer van gemaakt wordt dan de méga grote ongezellige ruimte. Dit gaat niet over de showroom maar waar de service balie is en waar je kan wachten

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto slecht onderhoud

Klant wordt op verkeerde manier voorgelicht. Auto loopt drie weken na onderhoudsbeurt door brokkelende distributieriem in de soep. Gevolg onnodig dure reparatie

  • Aanbevelen? Nee
2

Te lange wachttijden, slechte communicatie.

3 maanden wachten voor een afspraak, vervolgens moet afspraak verzet worden, weer 2 maanden wachten. Er wordt niet gebeld over kosten en of de auto gereed is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles perfect geregeld

Zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top behandeld en kan deze vestiging aanraden

Top

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nikolaus Ottostraat 11

8013 NG Zwolle

088 003 51 20

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.