Filters

4

Negatieve ervaringen Broekhuis Zwolle

Gedurende vele jaren ben ik een trouw afnemer van Peugeot (minimaal 6 Peugeots gekocht bij Autopalace en 4 Citroëns bij Emerpark! Ben sinds de overname bij Broekhuis Zwolle met goede contacten bij de receptie! Doordat mijn C4 steeds meer olie gebruikte, besloot ik mijn C4 (GN614Z) in te ruilen voor een nieuwe Citroen C4. Mij werd geadviseerd een C4 ( bouwjaar 2023 nieuw) te nemen. Prijs 28.900 Euro. Voor de inruil kreeg ik 5000 Euro terug, zodat ik 23.900 betaalde. . Mijn leeftijd is bijna 88 jaar. Mijn kinderen wezen mij erop, dat ik een automaat reed en dat ik beter weer een automaat kon nemen. De overeenkomst was echter getekend en bij afname werd mij door de verkoopadviseur de Heer Jochem Schurink) gezegd, dat ik hem altijd kon inruilen voor een automaat. In voorraad stonden gebruikte automaten voor resp. 26.900 en 26.400 Euro. ( verschil ruim 2000 Euro) Ik liet het aan de verkoopadviseur over en stelde, dat ik bereid was om het voor de gevraagde prijs over te nemen, waardoor ik er ruim 2000. Euro bij inschoot. Ik had inmiddels 250 km gereden et de C4 Wie schetst mijn verbazing toen de adviseur stelde , dat ik 8 a 10.000 Euro moest bij betalen. Hij ging uit van een catalogus waarde van 23.900 Euro en de inruil waarde van mijn auto (5000 euro) werd buiten beschouwing gelaten. U kunt zich voorstellen, dat dit een koude douche voor mij was en dat ik hierop niet ben ingegaan. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om. In afwachting van uw antwoord, Met vriendelijke groet, Ruurd Tjallema

  • Aanbevelen? Nee
1

Een droom die in duigen viel

Helaas is de vrije ruimte te kort om het hele relaas uit de doeken te doen, maar voor belangstellende te zien op Trust Pilot. Auto gekocht na proefrit, maar door laksheid en oneerlijkheid van adviseur deze ter plekke op afleveringsdatum de koop ontbonden. Wat ging niet goed? 1. Adviseur welke laks en laconiek overkwam (de klant niet serieus nam) 2. De advertentie welke niet correct was, adviseur hierop aangesproken maar werd dus niet serieus genomen. 3. NAP rapport mag je alleen op computer zien geen hardcopie. 3. Koopcontract welke ineens 600 euro meer bedraagt proberen te laten ondertekenen. 4. Afspraken welke gemaakt werden ( en ook na veel aandringen op de koopovereenkomst stonden) worden niet nagekomen. De adviseur heeft voldoende tijd gehad om de klant van te voren te informeren, maar hoopte waarschijnlijk dat de klant zo verliefd op de auto was dat deze toch wel akkoord zou gaan met aflevering.

  • Aanbevelen? Nee
6

Verkoop en inkoop

Verkoop en inkoop verliep goed. Het ophalen van de auto niet. De rekening was niet verstuurd en dus niet betaald, mijn partner kreeg de auto niet mee. Heel vervelend en niet klantgericht. Ik had van de kant van broekhuis een andere reactie verwacht, de fout ligt immers bij broekhuis. Paar dagen later hebben wij de auto opgehaald, dit verliep goed. Foutje dus van de administratie. En niet van de verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en snelle communicatie

De aankoop van de nieuwe en inruilen van mijn Alfa Romeo Tonale was snel en probleemloos geregeld dankzij Jochem.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima geholpen helaas een te lange wachttijd

Het duurt gewoon 2 mnd voordat je een afspraak kan maken, dit is echt te lang. Beurt is keurig en vlot uitgevoerd. Het nieuwe pand is erg ongezellig, ik hoop dat hier iets meer van gemaakt wordt dan de méga grote ongezellige ruimte. Dit gaat niet over de showroom maar waar de service balie is en waar je kan wachten

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto slecht onderhoud

Klant wordt op verkeerde manier voorgelicht. Auto loopt drie weken na onderhoudsbeurt door brokkelende distributieriem in de soep. Gevolg onnodig dure reparatie

  • Aanbevelen? Nee
2

Te lange wachttijden, slechte communicatie.

3 maanden wachten voor een afspraak, vervolgens moet afspraak verzet worden, weer 2 maanden wachten. Er wordt niet gebeld over kosten en of de auto gereed is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles perfect geregeld

Zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top behandeld en kan deze vestiging aanraden

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Een vlotte afhandeling

De aankoop van de nieuwe en inruilen van de oude auto was snel en probleemloos geregeld; ook het thuis bezorgen van de auto was binnen de gestelde termijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed gevoel

Ik heb een goed gevoel overgehouden nav de koop van een Mazda CX5. De onderhandelingen verliepen goed en snel en de afspraken zijn allen nagekomen. We hebben er een fijne auto aan en zijn erg vriendelijk geholpen. Een volgende keer zal ik weer een bezoek brengen aan Broekhuis.

  • Aanbevelen? Ja
7

positief

Alles was positief, behalve instructieboek ,die was in het duits

  • Aanbevelen? Ja
10

Broekhuis je auto in goede handen

Onderhousdbeurt volgens afspraak uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige behandeling

Als meer dan 20 jaar klant. Voelt als vertrouwelijk zeker een bij de 2 receptie medewerkers van Peugeot. Men kent alles van je auto. Vooraf goede afspraken mbt de Apk en kostenopgave.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede garantie en uitstekende service!

Alfa Romeo Giulia (gebruikt) gekocht in Zwolle ondanks dat we in de kop van Noord-Holland wonen maar de afstand bleek achteraf geen probleem. Een reparatie onder garantie werd gewoon, snel en adequaat, uitbesteed aan een andere vestiging (Zwaag) in de buurt van onze woonplaats. Prima geregeld dus!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service

Houden zich niet aan het woord. Snel willen verkopen maar de afspraken niet nakomen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Ontvangst is goed, de afhandeling kan beter

Bij het ophalen van onze occasion bleek dat de gemaakte afspraak niet in de agenda van Broekhuis stond. De auto stond klaar, maar niet alle afgesproken punten waren afgehandeld. Enkele plekken van de lak moesten nog worden weggestipt. Bij thuiskomst bleek dat de reserveband los in de kofferruimte lag. Dit moet niet mogelijk zijn.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvoldoende

*

  • Aanbevelen? Nee
9

correct geholpen en grote beurt correct uitgevoerd

Het was nog wat rommelig, nog midden in een verbouwing en net verhuisd. Onhandig was dat de monteur nog een bijscholing had gedurende de dag, waardoor het allemaal wel erg lang duurde. De afhandeling door de receptionist was plezierig en betrokken. Waardering voor het feit dat ze bij een oude auto niet gaan zoeken naar kleine onvolkomenheden, maar rekening houden met de leeftijd van de auto, dat heb ik wel anders meegemaakt. Daarom kies ik voor Broekhuis Zwolle en niet voor Bouwman Ommen. ondanks dat het lastig is als je in Den Ham woont.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top tent!

Professioneel geholpen, mooie mensen. Genieten!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede garage met vriendelijk en verkoopadviseurs

Ik heb de aankoop van de nieuwe auto en inruil van mijn oude auto als een plezierig proces ervaren met vriendelijke en vakbekwame adviseurs.

  • Aanbevelen? Ja
10

behulpzaam bij aanschaf auto

klantvriendelijk goede uitleg bij aflevering nieuwe auto

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer adequaat en deskundig geholpen

Onlangs heb ik een JEEP Renegade PHEV Upland 4x4 bij Broekhuis gekocht. De informatie die we kregen van Tim Klein was adequaat, deskundig en vriendelijk. We zijn voortreffelijk door hem door het hele proces geholpen. Een groot compliment.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super overdracht van mijn nieuwe leaseauto.

Samen met mijn zoon op 21 juni j.l. mijn nieuwe Peugeot 3008 SUV ( Hybride ) in ontvangst mogen nemen ! Verkoper Robin Schouten deed dat heel leuk en verrassend, auto ingepakt ( zwart doek ) als cadeau , met een feestelijke onthulling !! Daarna een goede uitleg , met name van het Hybride gebeuren. Wat ik van Robin Schouten destijds zeer gewaardeerd he , is dat hij vorig jaar augustus contact met mij heeft opgenomen om een nieuwe Peugeot 3008 SUV te bestellen , tijdig , ter vervanging van mijn toenmalige Peugeot 3008 SUV ( lease via PSA )

  • Aanbevelen? Ja
10

alles gedaan als belooft.

de auto stond weer klaar als belooft en de omruil van de oude auto ondanks de verbouwings werkzaamheden was ook vlot. dit is de zoveelse auto via dit bedrijf en de service blijft erg goed. er wordt steeds door de diverse verkopers mee gedacht en geadviseerd geen mooie verhalen maar belooft is belooft,

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nikolaus Ottostraat 11

8013 NG Zwolle

088 003 51 20

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.