Betrouwbaar en vakkundig

Na een duidelijk intake gesprek, waarin alle details goed werden uitgelegd, is bij ons de waterontharder geplaatst. Wat een verschil met de zachtheid van het water! Geen kalkaanslag meer en geen omkijken naar de waterontharder; die doet prima wat ie moet doen. Top bedrijf!

Betrokken, wekt vertrouwen

Alle verkopers van waterontharders vinden hun product het beste en hebben ook de argumenten waarom hun product het beste is en waarom andere waterontharders minder goed zijn. Dus komt het aan op het vertrouwen dat de verkoper uitstraalt en waar maakt. De Graaf doet dit, denkt mee en wil laten zien dat 'zijn' waterontharder goed is.

Dit hadden wij eerder moeten doen.

Zowel het verkoop bezoek, alsmede het plaatsen van de apparaten was in een woord geweldig.

Super product, zeer kundige medewerkers!

Goede informatie, goede afspraken en zeer kundige en vriendelijke medewerkers!

Loodzetter 5

9502 EW Stadskanaal