Goed advies en flexibele medewerkers

Fijne en toegankelijk mensen. Het rapport is professioneel.

• Soort keuring Bouwkundige keuring

Beste heer Bijsterbosch, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Vriendelijk en vakkundig

Fijne en eerlijke deskundige met kennis van zaken. We hebben een zeer uitgebreid rapport gekregen.

• Soort keuring Bouwkundige keuring

Beste Linda, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Fijn dat u zo tevreden bent over onze diensten. Wendy

Fijn geholpen. Deskundige uitleg

Uitstekend. Goede uitleg over hoe en waarom iets is zoals het is.

• Soort keuring Bouwkundige keuring

Beste Steven, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wij wensen u succes met de adviezen en eventuele aankoop! Wendy

Super fijn

De keuring was heel fijn en duidelijk. Alles werd heel duidelijk verteld.

• Soort keuring Bouwkundige keuring

Beste Anne, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy

Positief een erg professionele medewerker

Snelle afspraak kunnen maken. En het rapport na 2 dagen al binnen. Erg fijn geholpen door Robin! Zeer uitgebreid rapport waardoor wij goede inzichten hebben in wat ons nog staat te gebeuren. Complimenten!

• Soort keuring Bouwkundige keuring

Beste, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy

Eerlijk, betrouwbaar advies door een deskundig persoon voor zover ik dat kan beoordelen

Al mijn vragen werden beantwoord,

Parallelweg 4

7081 DX Gendringen

Over Keur & Advies

Overweeg je de aankoop van een huis? Bij Keur & Advies kun je terecht voor een grondige bouwkundige keuring. Onze gecertificeerde en ervaren inspecteurs voeren een uitgebreide visuele inspectie van de woning uit. Het keuringsrapport omvat een samenvatting van het onderzoek en een kostenraming voor eventuele herstelwerkzaamheden. Hierdoor wordt duidelijk in welke staat de woning verkeert en welke kosten nodig zijn voor verbeteringen. Met deze gedetailleerde rapportage kan de koper beter inschatten wat de huidige staat van de woning is en worden onaangename verrassingen achteraf voorkomen. Naast bouwkundige keuringen biedt Keur & Advies ook diensten aan op het gebied van energielabels en schade-expertise. Onze energielabels worden beoordeeld door gecertificeerde EP-adviseurs, en schade-expertise is aan te raden in geval van een bouwgeschil. Meer informatie hierover vind je op onze website: https://www.keurenadvies.nl//schade-expertise Keur & Advies is beschikbaar in heel Nederland.