Top ervaring gehad!

Ben sinds dag 1 tot de laatste dag goed geïnformeerd en goed bijgestaan! Alles werd netjes door gecommuniceerd en snel beantwoord als ik zelf met vragen zat

• Betrokkenheid

Ik ben enorm tevreden met je begeleiding en had me geen betere advocaat kunnen wensen.

Ik wil graag mijn ervaring delen. Je hebt me niet alleen op juridisch vlak fantastisch geholpen, maar je was er ook voor me op persoonlijk niveau. Ik kon mijn gevoelens bij je kwijt, en je openhartige en eerlijke manier van communiceren zorgde ervoor dat ik me altijd begrepen en gesteund voelde. Jouw mix van professioneel advies en persoonlijke betrokkenheid heeft me echt geholpen om door deze situatie heen te komen. Het was fijn te weten dat ik op je kon rekenen, niet alleen als mijn advocaat, maar ook als iemand die écht luisterde. Dit was mijn ervaring, en ik wil je oprecht bedanken voor alles wat je voor me hebt gedaan.

• Betrokkenheid

Ik ben heel erg tevreden.

Mijn ervaring met Deljdou is positief, ik voelde mij altijd erg gehoord. Hij heeft me de afgelopen periode goed bijgestaan en altijd goede adviezen gegeven wat resulteerde in een goede uitkomst.

10000/10, iemand die je de zorgen ontneemt wanneer je erdoor heen zit

Ik werk inmiddels al jaren samen met S. Deldjou Fard voor mijn letselschadezaken, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat hij een uitzonderlijke advocaat is. Vanaf het allereerste contact heeft hij mijn vertrouwen weten te winnen door zijn deskundigheid en zijn persoonlijke benadering. In een tijd waarin ik het gevoel had dat niemand echt naar me luisterde, stond S. Deldjou Fard klaar met een luisterend oor en duidelijk advies. Hij begrijpt niet alleen de juridische kant van letselschadezaken door en door, maar weet ook op empathische wijze met zijn cliënten om te gaan. Wat mij altijd opvalt, is hoe snel en efficiënt hij te werk gaat. Hij komt zijn beloften altijd na en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Niets wordt aan het toeval overgelaten. Hij houdt me regelmatig op de hoogte van de voortgang en neemt altijd de tijd om mijn vragen duidelijk te beantwoorden. Je voelt je serieus genomen en hij geeft je het vertrouwen dat hij alles onder controle heeft. Het is ook fijn om te weten dat hij echt altijd voor je klaarstaat. Of het nu om een simpele vraag gaat of om een complex juridisch probleem, hij reageert snel en adequaat. Dat geeft een enorm geruststellend gevoel in wat vaak een stressvolle en onzekere tijd kan zijn. Kortom, de heer S. Deldjou Fard is een betrouwbare, professionele en zeer betrokken advocaat die precies weet wat hij doet. Hij heeft mijn belangen altijd perfect behartigd en ik kan hem iedereen aanraden die op zoek is naar een topadvocaat voor letselschadezaken. Hij maakt waar wat hij belooft, en dat is tegenwoordig zeldzaam!

• Betrokkenheid

Meelevende advocaat die meer dan zijn best doet.

Na een lange periode van jaren ben ik dankbaar voor de hulp die ik heb gekregen. Hier en daar hadden we wat onduidelijkheid met elkaar maar dat is normaal wat elk mens meemaakt. Vergeleken met mijn oude belangenbehartiger ben ik zeer tevreden en wil ik opnieuw bedanken voor alle inzet als advocaat en als vriend.

• Betrokkenheid

Door dit advocatenkantoor is mijn probleem van 2021 eindelijk opgelost.

Andere advocaten zijn wel betaald, maar hebben weinig tot niets gerealiseerd. De advocaat van Boschrecht was steeds bereikbaar, ook op onmogelijke tijdstippen en hij dacht steeds goed mee. Ik heb niet voor niets vijf sterren voor uitstekend aangekruist.

Subliem

Aan ieder detail werd gedacht. Ik werd niet behandeld als client of klant, maar als mens. Hele fijne werkwijze. Alle opties werden toegelicht. Ik kreeg inzage in het volledige proces met alle toelichting en informatie van toepassing.

• Betrokkenheid

Vanaf het begin ben ik van A tot Z fantastisch begeleid. Alles werd netjes gecommuniceerd en zij proberen echt alles voor je eruit te halen waar je recht op hebt. Je kon altijd makkelijk bellen als je vragen had en zij staan jou altijd te woord. Kortom ik raad het iedereen aan om hier jou letselschade zaak te laten afhandelen.

• Betrokkenheid

Volledig gespecialiseerd in letsel schade.

Enorm behulpzaam, mee levend en mee denkend. Kijkt naar het belang van zijn cliënte en geeft oprecht en eerlijk advies in jou belang. Gelooft oprecht in zijn cliënte en geeft je daardoor ook enorm veel kracht en positieve energie om hier overheen te komen. Nooit twijfels gekregen aan mijn zaak door het vertrouwen in mijn advocaat. Met succes de zaak kunnen afronden! Ik raad het iedereen aan!

Positief

Meneer Fard heeft mij goed geholpen.

• Betrokkenheid

Echt top, altijd klaar staan voor mij.

Er wordt echt naar mij geluisterd door meneer! Ik zie de moeite die hij voor me neemt echt terug en ik kan altijd rekenen op hem. En enorm begripvol. Super fijn!

• Betrokkenheid

S. Deldjou Fard is TOP TOP TOP!

Ik ben nu ander half jaar cliënt van Deldjou Fard en ik ben zo dankbaar om hem als advocaat te hebben! Dit is best een zware en emotionele zaak en hij heeft zo veel begrip en geduld met mij! Ik kan hem 24/7 bellen en ik voel me ook vrij genoeg om daar gebruik van te maken!! Hij maakt voor mij deze zaak/situatie veel dragelijker. Ik had geen andere advocaat gewild!! Erg dankbaar ben ik. H. Razmara

• Betrokkenheid

De beste letselschade advocaat in Nederland

Ik heb een hele fijne samenwerking gehad met hem, hij is een persoon die kijkt naar wat je wensen zijn, en gaat er 100% achteraan, uiteraard doet hij ze best om de uiterste der uit te halen, om het verhaal kort te maken ‘ hij is een aanrader voor elke persoon die ooit met letsels te maken krijgt’

• Betrokkenheid

Heel er meelevend en denk heel erg aan de cliënt zelf.

• Betrokkenheid

Ben heel goed geholpen door advocaat Deldjou, ze helpen je goed en slaan de puntjes op de i niet over.

Vertouwelijk

Aardige en zeker betrouwbare advocaat

Mijn ervaring met Meneer S Deldjou Fard was uitstekend

Er was goede communicatie, alles werd duidelijk en netjes verstuurd in een mail. Verder werd alles ook heel netjes overlegd. Als ik ergens niet uitkwam, kwam meneer altijd met een voorstel en goede advies.

Top advocaat.

Fijne ervaring gehad, goede communicatie en resultaat. Geduldig en goed hart. Komt zijn woorden na. :)

SUPER!!

Ik wil je bedanken voor al je aandacht en moeite! Gelukkig heb ik met jou contact gekregen en ben jij mijn advocaat geweest!

Betrokken en cliëntgericht

Ben uitstekend geholpen en ondersteund als cliënt.

• Betrokkenheid

Heel betrokken, meegaand en vriendelijk

2 jaar lang ben ik enorm goed begeleid en geholpen.

• Betrokkenheid

Staat altijd klaar voor je.

Vriendelijke, aardige man die altijd klaar voor je staat.

• Betrokkenheid

Uitstekend in zijn vakgebied en erg behulpzaam met elke stap in het proces.

Uitstekend in zijn vakgebied en erg behulpzaam met elke stap in het proces.

• Betrokkenheid

Een kantoor dat voor de cliënt tot het uiterste gaat.

Mijn ervaring met dit kantoor heb ik als zeer prettig ervaren. Ze staan van het begin tot sluiting van de zaak achter de cliënt. Expertise, ervaring, vriendelijk en goed bereikbaar is ook een van de pluspunten van dit kantoor.

Fijn

Ik vind het heel fijn dat ik bij dit bedrijf niet wordt behandeld als nummertje maar als mens/persoon. Dat maakt het proces veel aangenamer omdat je goed op de hoogte gehouden wordt zonder zelf steeds te vragen om updates. Ik heb niets negatiefs te zeggen over dit bedrijf.

Maliesingel 2

3581 BA Utrecht