Boschrecht Advocatenkantoor B.V heeft de zaak die ik bij hun had lopen uitmuntend behandelt.

Zit dicht op de zaak. Altijd een goede communicatie bij elke ontwikkeling in de zaak.

Aanpakker

Zeer goed geholpen met goed resultaat. Geeft niet op wanneer de zaak verloren lijkt. Blijft je hoop en motivatie geven. Wij zijn super tevreden.

Snel geregeld!!

Ik heb op 21 aug 2023 een auto-ongeluk gehad, ik had een jurist genomen.. we waren ondertussen half jaar verder. Ik kreeg van een kennis de nummer van meneer Deldjou-fard. Ik legde meneer alles uit, en binnen een hele korte periode, en dan bedoel ik echt kort, kwam hij met goed nieuws. En daarbij luistert hij ook naar je, en luistert naar je wensen. Nogmaals bedankt !

• Betrokkenheid

Geen praatjes maar daadwerkelijk werk!!

De heer Deldjou-Fard weet wat hij doet, Zegt en weet hoe hij moet handelen. Geeft het juiste advies en is deskundig. Hij staat altijd klaar en komt zijn woorden na. Geen praatjes maar daadwerkelijk werk! Mijn complimenten..!!

• Betrokkenheid

Uitstekend jaren goed ervaring met De heer Deldjou!

Ik heb de heer Deldjou leren kennen in 2017, sinds Deljou mijn zaken behandelt. Heb ik geen moment me twijfels gehad, werkt snel goed en levert uitstekend werk!. Altijd bereikbaar stelt je altijd te woord!!! Klasse voor de heer Deldjou.

Grandioos

Met open Armen werd ik ontvangen door de heer mr. Deldjou vanaf het moment dat hij mijn zaak onderhanden nam. vol vertrouwen gingen we het traject in, en na een moeilijk en lang traject, kan ik met trots zeggen dat we eindelijk een mooie overwinning hebben geboekt. en heeft rechtvaardigheid eindelijk de overhand. Zelf ben ik vol lof te spreken over Mr. Deldjou Fard, een hardwerkende met een flinke baggage aan ervaring en kennis over zijn vak. zelf vind ik hem de beste in wat hij doet, met een puur en oprecht hart, gedreven door rechtvaardigheid, is mr Deldjou fard bereid tot het uiterste te gaan voor zijn clienten. kortom; een echte mensen mens. verder heb ik alleen maar respect en waardering voor deze topper. En raad ik jullie Mr. Deldjou Fard ten harten aan. Gegarendeerd volledige inzet en hulp voor jou en je situatie, u bent in goede handen. dus aarzel niet, en klop aan.

• Betrokkenheid

Met Mr. Deldjou Fard zijn wij zeer tevreden. Heel behulpzaam!

Met Mr. Deldjou Fard zijn wij zeer tevreden. Heel behulpzaam!

• Betrokkenheid

Amazing quick service and understanding

I am very thankful for all of the (good) help and understanding. The company has been extremely patient with my language barrier and took all the time necessary for me to understand and off course managing to reach a good outcome.

Professioneel en behulpzaam

Meneer Fard is altijd alert en wijst goed de weg. Hij is zeer professioneel en geeft deskundig advies. Bedankt voor al uw hulp.

Uitstekend!

Ik raad iedereen Dhr. mr. S. Deldjou Fard aan! Echt een topper en goed behulpzaam. Tijdens een/het proces waar een ieder met zijn probleem een moeilijk periode begaat gaf hij een luisterend oor dat niet alleen ja knikt en snel het wilt afhandelen maar ook eens meedenkt met je! Daarbij de kennis ook zo bezit om positief resultaat te behalen! Meneer heeft mij goed begeleid bij elke stap van het proces. Contact is zeer goed. Altijd goed bereikbaar. Ik heb de stress en onrust van deze rechtzaak uit handen kunnen geven en was gerust dat alles goed zou komen. Eerlijk en oprechte uitvoering. Legt goed uit. geeft aan wat mijn opties zijn. laat mij ten alle tijden weten wat hij meebezig was Zeker voor iedereen een aanrader!

Beste advocaat

Beste advocaat die je kan hebben zonder twijfel !

Heel meedenkend en behulpzaam

Al met al hele fijne ervaring! Als cliënt word je echt gehoord en er wordt goed met je meegedacht!

• Betrokkenheid

Is een goeie advocaat komt zelfzeker over

Deze advocaat is een top advocaat, goeie communicatie, goeie advies, samen alles goed uitgelegd ik zou het bevelen om hem als advocaat te hebben hij gaat er 100% voor en doet zijn best om alles goed te laten verlopen.

Uitstekend!

Mijn ervaring met advocaat S. Deldjou. F was erg fijn, tot op heden kan ik nog steeds met vragen bij hem terecht en ben ik in het verleden goed geholpen. Ik ben hem erg dankbaar met zijn inzet en behulpzaamheid. Ik raad Boschrecht Advocatenkantoor anderen zeker aan!

• Betrokkenheid

Begrepen, ontluchting en makkelijke communicatie

Mijn ervaring met de heer Deldjou was als geen andere advocaat. En om meerdere advocaten te hebben gehad kan ik dat zeggen. De communicatie met de heer was uitstekend. Zowel s’ochtends als s’avonds was hij actief. Ik kon mijn volledige verhaal kwijt en hij toonde daar begrip voor. De meeste advocaten pakken een kussentje en gaan slapen maar bij deldjou gaat dat anders. Hij kan je elk moment te woord staan en anders maakt hij daar tijd voor. Bedankt voor alle hulp zowel mentaal en op zakelijk gebied. Ben je op zoek naar een letselschade advocaat ben je bij het juiste adres.

Uitstekend 10

Vertrouwen en vriendelijke mensen zijn vechten goed voor de klanten

Super!!!!

Super service doet ze werk super goed altijd te bereiken en staat 24/7 voor je klaar ik raad iedereen voor hulp hem aan!!!!

• Betrokkenheid

Ik heb een nare ongeluk gehad hierbij ben ik bij deze letsel bedrijf terecht gekomen. Ze hebben mij zo goed geholpen hierbij wil ik mr. S. Deldjou Fard heel erg bedanken! Hij belt me namelijk bijna elkedag om tekijken of alles met me goed gaat en kijkt dan of hij nog wat voor me kan betekenen ! Waardeer ik heel erg. En hij komt zeker zijn afspraken na en doet uiteraard zijn best! SUPER TEVREDEN

Erg behulpzaam

Boschrechtkantoor is erg serieus in hun werk en zijn erg behulpzaam. Ze doen hun uiterste best. Ze stoppen niet tot dat de client tevreden is. Mijn ervaring is zeer positief en zal altijd terug komen en andere zeker aanbevelen.

Positief

Ben goed geholpen.

Uitstekend en loyaal

Paar jaar geleden een zaak waarbij dhr Deljou mij heeft geholpen . Heel duidelijk in het uitleggen van moeilijke brieven tot advies. Zeker als het gaat om je recht.

• Betrokkenheid

Beter bijgestaan dan ik me had kunnen voorstellen.

Ik had een vrij oude zaak waarvan ik dacht dat er niets mee gedaan kon worden. Meneer Deldjou Fard bewees echter het tegendeel en heeft de zaak succesvol voor me afgerond. Ik kan de deskundigheid en manier van communiceren heel erg waarderen. Kortom: zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Ik ben super goed geholpen altijd duidelijk Goeie advocaat

• Betrokkenheid

Top service zorgzaam behulpzaam Zoals het hoort complimenten!!!

• Betrokkenheid

Zeer professionele en positieve ervaring

Mijn belangen zijn voor een lange periode (aantal jaar) behartigd door meneer Deldjou-Fard. Middels zijn expertise, kennis en ervaring ben ik enorm goed ondersteund en geholpen. Het is enorm van belang dat jij je als slachtoffer ten alle tijden kan wenden tot een professional die altijd klaarstaat om jouw advies en ondersteuning te bieden waar nodig is. Dit heb ik absoluut ervaren. Meneer Deldjou-Fard is een persoon die zijn werk met alle liefde en volle overgave verricht, en tot het uiterste gaat wat zeer prettig is. Ook is er sprake van duidelijke communicatie en een hele snelle reactietijd, waardoor je er ten alle tijden niet alleen voor staat. Kortom een zeer professionele & positieve ervaring!

Maliesingel 2

3581 BA Utrecht