vriendelijke advocaat met het hart op de juiste plaats

Beste Deljou, Hartelijk bedankt voor uw deskundige ondersteuning en advisering,inzet en goede afhandeling van de zaak!

• Betrokkenheid

Perfecte contact en zeer goede service

Ik kwam bij Boschrecht terecht via mijn neefje. Ik had een auto ongeluk gehad en het vervolg hiervan was een whiplash trauma. Na een klein jaartje was de zaak succesvol afgerond. Ik wil dhr. Deldjou nogmaal hartelijk bedanken voor de fijne en zeer uitgebreide contact.

Een top advocaat!

Hij weet wat hij doet, zegt en weet hoe hij moet handelen. Geeft het juiste advies en is deskundig. Hij staat altijd klaar en komt zijn woorden na. Geen praatjes maar daadwerkelijk werk! Zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, vriendelijk en laat zich niet zomaar uit het veld slaan.

Hij is eerlijk transparant en legt alles goed uit. Wanneer hij ervoor gaat gaat hij er ook echt voor. Als je een advocaat zoekt die zijn beroep krachtig uitvoert en tegelijkertijd zijn hart niet buiten beschouwing laat dan zit je hier bij het juiste adres. Hij neemt de tijd om elke beslissingen weloverwogen te nemen en adviseert je goed door de procedure heen. Ik heb deze samenwerking als zeer prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Top ervaring met mijn advocaat, stelt mij keer op keer gerust.

Ik heb een hele fijne ervaring met mijn advocaat, hij bewijst elke keer weer dat ik mij geen zorgen hoef te maken om mijn zaak, want dit pakt hij professioneel op. Het verschil bij mijn advocaat en de overige advocaten is dat hij zijn werk met hart en ziel verricht.

• Betrokkenheid

Enorm goed en snel geholpen

Ik werd hier zeer goed geholpen Makkelijk bereikbaar, altijd open om jouw vraag te horen en snel een goede advies en antwoord op jouw vraag.

Wat een advocaat

Boschrecht advocatenkantoor is een kantoor wat niet anders te omschrijven is dan het beste kantoor in letselschade. Zo behulpzaam, een luisterend oor en al met al met bovengemiddeld tevreden. Mijn zaak is heel snel opgepakt en er is goed geluisterd naar mijn wensen. Mvg, Een zeer tevreden cliënt

Heel fijn!

Advocaat S. Deldjou-Fard was een goede keuze zijn geweest. Ik ben heel goed bijgestaan door advocaat S. Deldjou-Fard. Het was een prettige en duidelijke introductie, S.Deldjoi- Fard was tijdens de lopende zaak alle tijden makkelijk benaderbaar en ik werd altijd snel op de hoogte gebracht over de actuele ontwikkelingen met de tegenpartij, met uiteindelijk een tevreden uitkomst. Ik raad S.Deldjou-Fard van Boschrecht letselschadeadvocaat iedereen aan!! Je zal er geen spijt van krijgen!!

• Betrokkenheid

Mijn ervaring is uitstekend en soepel verlopen

Ik had zelf een hele moeilijke situatie wat moeilijk te overtuigen en of te winnen was, maar dankzij mijn advocaat heb ik er het beste uit kunnen halen en de zaak met trots en een fantastische win kunnen afsluiten. Dit is een harde, meelevende en een uitstekende advocaat.

Het was zo goed.

Het was zo goed.

• Betrokkenheid

Ik wil de heer Deldjou Fard van harte bedanken voor het fantastische werk die hij heeft geleverd! Hij is mijn tweede schadejurist en heeft mijn ingewikkelde zaak zo goed en voorzichtig mogelijk behandeld. Hij is ontzettend professioneel en denkt in het belang van jou wensen mee. Hij geeft reële adviezen en gaat voor het uiterst. Ik heb de juiste hulp gekregen, mijn zaak heb ik dan ook met een goed gevoel afgesloten! Als ik 10-sterren kon geven, had hij dit ongetwijfeld verdiend!

• Betrokkenheid

Geeft niet op en komt voor je recht op

Heb een heftige ongeluk meegemaakt en wist niet wat ik moest doen. Uiteindelijk meneer gecontacteerd. En is meteen te werk gegaan. Hij is heel erg begrijpelijk, zeker te vertrouwen en geeft niet op. Beste advocaat!!

• Betrokkenheid

Heel berokken en professioneel!

Een paar weken na mijn auto-ongeluk heb ik via een kennis het nummer gehad van een schadejurist die is aangesloten bij dit kantoor. Het is voor mij een hectisch jaar geweest waarin ik lichamelijk en mentaal letterlijk een dieptepunt heb bereikt. De schadejurist wist op een hele fijne manier een vertrouwensband met mij op te bouwen en wist ook precies waar mijn pijnpunten zaten. Op momenten dat het heel slecht ging en ik me geen raad wist kon ik (ook) bij hem terecht. Ik wil de heer Deldjou Fard dan ook mijn complimenten geven voor zijn drive en passie voor zijn werk. Hij is ontzettend professioneel, maar als persoon toch heel warm. En dat is - vind ik - zo bijzonder. Het heeft me achteraf doen beseffen dat de juiste hulp zo ontzettend belangrijk is en raad dan ook een ieder die juridische hulp nodig heeft dit advocatenkantoor aan!

Geweldig advocatenkantoor

Zeer behulpzaam op momenten dat ik het niet meer zag zitten. Heel veel steun gekregen. En altijd meteen persoonlijk contact. Met ze gehad.

• Betrokkenheid

Professionals die secuur en mensgericht te werk gaan.

Gaat zeer professioneel aan het werk. Houden je goed op de hoogte van de stand van zaken. Je kan je handen er helemaal vanaf halen en alles wordt voor je opgepakt. Vragen vaak om een update, wat erg fijn is. Bieden een luisterend oor, waardoor je als slachtoffer gehoord voelt. Betrouwbaar en erg betrokken, een betere advocaat had ik mij niet kunnen wensen!

• Betrokkenheid

Ik ben zeer tevreden met de hulp van mijn advocaat mr. Deldjou. Hij is in een woord geweldig! Service is top communicatie is top. Er word ook echt naar jou geluisterd en hij denkt ook graag mee van hoe verder wat kan je het beste ook doen voor je herstel. Advies is top Het maakt niet uit hoe laat het is en of het weekend is hij staat in ieder geval klaar voor je. Dat is heel belangrijk dat iemand jou de tijd geeft die je nodig hebt al helemaal in een verrotte situatie.

Uitstekend contact en meelevend

Mijn dochter is destijds aangereden door een auto en hebben een advocaat ingeschakeld waar wij heel veel spijt van hebben gekregen!! En hebben uiteindelijk afstand gedaan! Heb via kennis Boschrecht Letselschade Specialisten B.V. aangereden gekregen en als advocaat contact persoon met mr. S. Deldjou Fard gesproken waar wij heel veel dankbaar op zijn voor zijn inzet medeleven en voor het werk wat die voor ons allemaal heb gedaan. Zelfs toen de zaak afgelopen was belde die om te vragen hoe het met ons ging! Hoop dat ik hem niet meer nodig zal hebben maar als ik een advocaat nodig zal hebben zal hij het zonder twijfels zijn!! Dankjewel mr. S. Deldjou Fard,,,,,,,,,,,

Top top top!

U bent de beste advocaat. - Doet zijn werk goed. - Is duidelijk. - Vriendelijk . U verdient 100 sterren !

Uitstekend kantoor

Ik zou Boschrecht zeer zeker adviseren. Ik heb een erg prettig ervaring met dit kantoor. Altijd bereikbaar en altijd bereid om te helpen. Zelf na kantoor uren wordt er tijd gemaakt om in nood hulp te bieden. Dit kantoor geeft geen 100% maar 200%. Komen afspraken altijd na en maken geen loze beloftes. Echt alleen maar prettige ervaringen gehad. Bedankt.

Top advocatenkantoor!

Voordat ik bij Boschrecht Advocatenkantoor kwam, was ik al bij een andere kantoor cliënt. Ik heb spijt dat ik niet in het begin bij Boschrecht ben gekomen, want dan had ik heel wat slechte ervaringen niet hoeven mee te maken. Meneer Deldjou heeft mij goed geholpen met alles, waardoor mijn zaak al een stuk soepeler verliep. Ben meneer Deldjou hier heel erg dankbaar voor! Top kantoor!

• Betrokkenheid

Allerbeste advocaat ooit. Ik overdrijf niet eens. Wacht maar tot je hem leert kennen.

Ik heb al een hele tijd ervaring met deze advocaat. Ik ben erg blij met de manier van communicatie en handelen. Hij weet waar hij over praat. Hij is erg empathisch en flexibel. Ik vind het heel fijn hoe hij altijd bereikbaar is. Fijn in de omgang, heeft veel kennis van juridische onderwerpen. Zijn deskundigheid is een 10+. Kortom ik kan alleen zeggen jammer dat ik hem niet eerder in mijn leven heb gekend..

• Betrokkenheid

Ik ben goed geholpen en er is goed naar mij geluisterd.

Ik ben door de heer Deldjou Fard uitstekend geholpen. Mijn vorige advocaten hebben mijn verwachtingen niet kunnen voldaan maar de heer Deldjou Fard heeft het wel waar kunnen maken. Heel gedisciplineerd, alles op tijd en keurig samengewerkt. Aanrader!

• Betrokkenheid

Meneer mr. Deldjou is een hele fijne man die alles eraan doet om zijn cliënten te helpen en tevreden te stellen. De allerbelangrijkste voor mij was het meedenken en advies naar zijn cliënt. Als ik ooit weer in de zelfde situatie terecht kom is Meneer mr. Deldjou voor mij de 1e keuze.

Maliesingel 2

3581 BA Utrecht