Filters

10

Goede klantvriendelijke monteurs

Binnen één maand is twee keer een monteur van Provato geweest vanwege problemen met mijn radiatoren. Eind december 2024 omdat ik een lekkage had aan een radiator. De lekkage werd keurig netjes verholpen. Begin januari 2025 gaven een aantal radiatoren in de woning geen warmte meer af. De monteur heeft het probleem netjes verholpen waardoor alle radiatoren weer perfect werkten. Mijn ervaring met de planning van Provato is heel goed. Ik werd netjes gebeld, er werd snel een afspraak gepland door een vriendelijke medewerkster en de monteurs waren keurig rond de afgesproken tijd aanwezig. Mijn ervaringen met Provato is zeker positief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Correcte en klantvriendelijke behandeling

Ik zat in nood door plotsklaps heftig lekkende verwarmingsradiator thuis. Na veel heen en weer gedoe met Vastgoed Schep werd uiteindelijk mijn grote probleem door Provato goed in behandeling genomen. Eerst door Pools-Engelssprkende 'Pjotr', die heel goed en met begrip me hielp. Eerste pogingen hielpen niet echt veel, maar Pjotr kwam terug en vond een oplossing die in ieder geval het lekken heeft doen stoppen. Provato belde daarna heel snel om te zeggen dat een noodzakelijke plaatsing van een nieuwe radiator met prioriteit werd ingepland. Ik stel dit buitengewoon op prijs en werd door alle betrokken personeel nu eens heel goed en betrokken te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
10

Provato Techniek B.V. neemt de tijd voor het vinden van een oplossing.

Provato Techniek B.V. heeft verstand van zaken en onwijs behulpzaam en vriendelijk personeel. Wij hebben al meermaals monteurs via Provato Techniek. B.V. over de vloer gehad, geregeld via onze verhuurder, aangezien er verschillende problemen in onze woning waren (van elkaar losstaande situaties). Er werken vakmensen die oprecht verstand hebben van de gang van zaken. Ze nemen echt de tijd om uit te leggen wat ze doen (maar ook om uit te leggen wat het probleem in eerste instantie veroorzaakte en hoe je het in de toekomst kan voorkomen). Elke keer dat ze langs zijn geweest zijn problemen definitief opgelost en ben ik weer een stukje wijzer over de techniek in ons appartement! Ik kan enkel met lof spreken over hen en herken mij totaal niet in de andere recensies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Viezerikken

Hun monteur vond mijn dochter intressanter dan zijn werk. Ik voelde me er heel ongemakkelijk bij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Stelletje beunhazen

Doe je zelf een plezier en doe nooit zaken met dit bedrijf. Afspraken worden kwartier voor tijd afgebeld door de planning. Wordt vervolgens nieuwe afspraak gemaakt die dan weer tig maal verzet moet worden. Staat er dan eindelijk een monteur voor de deur, laat hij het K-woord 3 keer vallen in een minuut. Waardeloos en incompetent bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

ABSOLUTELY TERRIBLE

*** provide very poor customer service, put down phone on me while speaking. They cancelled appointment last minute, and postponed by one week, its freezing in our house and heating not working. While we can not take again day off to wait for them, they can not find a solution that would work for everyone, she on repeat says " no " "no" " we can not" Their attitude is that people don't have life or commitment, they have to wait for them at home all the time, they dont know what the customer service is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
2

Komen afspraken niet na

Ze zouden zogenaamd langskomen om een lekkage te verhelpen. Ze zijn niet langsgekomen. Hebben ook niet afgezegd. Erg schimmig dus wees gewaarschuwd!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
6

Mark en Jeffrey hebben in twee dagen een maandenlang durend probleem opgelost

Toegeven: de communicatie met kantoor had beter gekund, maar na twee maanden afzien hebben Mark en Jeffrey goed gewerkt. Vooral de persoonlijke benadering was plezierig en het was zelfs gezellig in huis. En alles netjes opgeruimd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
1

zeer klant onvriendelijk bedrijf

Sinds juli bezig om een nieuwe radiator geplaatst te krijgen. Iedere keer als we bellen wordt er gezegd dat we teruggebeld worden. We worden NOOIT teruggebeld. Dan bellen we zelf weer en dan wordt er gezegd, de betrokken persoon is vrij, of in gesprek, of niet op zijn plaats, wij vragen of hij terugbelt, maar dat gebeurd dus nooit. Ook op onze mail komt nooit een reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Heel slecht

Verwarming kapot monteur kwam ging iets uit zijn auto halen bleef 10 weg had iets vervangen zei hij koffie gedronken bleef treuzelen toen bon ondertekend Zelfde probleem de volgende dag Eneco stadsverwarming gebeld monteur kwam zei wat het probleem was private gebeld de monteur van Eneco heeft uitgelegd wat er moest gebeuren Monteur private weer gekomen zei dat Eneco er geen verstand van had heeft niks gedaan zit nu met het zelfde probleem Waardeloos bedrijf bah

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie
1

Belabberde planning

Provato door verhuurder aangewezen om rookmelders te plaatsen. Op 1e afspraak niemand gezien. Brief met 2e afspraak (die mij niet schikte) kreeg ik dag vóór gepland bezoek (!) en las ik pas einde middag dus Provato niet meer bereikbaar om te verplaatsen. Volgende dag tel. vervolgafspraak gemaakt die ik helaas ivm covid moest afzeggen. Twee dagen na die afgezegde vervolgafspraak stonden ze onaangekondigd voor de deur, maar zat nog in quarantaine. Nieuwe datum zou ik per brief krijgen..... Nu ruim 2 weken verder en niks meer gehoord, dus maar weer eens gebeld. Sta nu op lijst om teruggebeld te worden, ben benieuwd (Wat betreft toekennen sterren: vooralsnog alleen maken/nakomen van afspraken ver benedenmaats, kwaliteit en vakmanschap vertrouw ik wel)

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Hongkongstraat 54

3047 BS ROTTERDAM

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.