Helemaal goed!

Ik hoefde niet lang aan de lijn te wachten en ben ook snel, goed en duidelijk geholpen.

Zeer leerzaam en leesbaar

Heel actuele onderwerpen waar iedereen van mijn leeftijd wel eens mee te maken krijgt of kan krijgen.

Zeer plezierige contacten met deskundige ANBO-mederwerkers.

Ik ben al langere tijd lid van de ANBO om haar te steunen in het werk voor de ouderen. Vanaf het begin van mijn lidmaatschap lees ik het ANBO-nieuws, zowel digitaal als op papier, met veel plezier. De laatste jaren heb ik enkele keren een beroep gedaan op een medewerker van de belastinghulp. Zij heeft mij daarbij fantastisch geholpen, al moest ik ook wel eens bijbetalen. De exclusieve kortingsacties zijn een leuke bijkomstigheid.

Goed verzorgd

Altijd een luisterend oor en er echt voor mensen zijn met advies. Anbo vult zelfs je belastingpapieren in.

Mijn bontgenoot voor de rest van mijn leven.

Een mens is nooit te oud om te leren.

Belastinghulp

Vandaag tussen 13.30 en 14.30 een afspraak ingepland staan met een belastingconsulent die mij zou helpen met het doen van mijn belastingaangifte. Het is inmiddels 15:23 en meneer is ook mobiel niet bereikbaar. Meerdere keren gebeld en whatsapp berichten gestuurd maar geen reactie. Onbegrijpelijk dat meneer onbereikbaar is en ook niet reageert op de vele verzoeken.

Prima geholpen

Prima geholpen met de belasting invullen

Ik vind dat jullie ontzettend goed werk verrichten voor de ouderen . Jammer dat de ministers er niet zo veel mee doen. Wij hebben samen dit land opgebouwd.en worden eigenlijk gestraft. Ik als huiseigenaar kwam in heel zwaar financieel weer te zitten . Denk maar niet dat de gemeente op wie dan ook mij hielp. Echter huurders worden wel geholpen. Krom Ik zou zeggen ga door op deze weg. Groet.Mevr.F.Weidema

Goed dat er mensen zoals jullie zijn die alles voor ons uitzoeken.

Ik vind er nuttige items in jullie blad staan. Ook de puzzel vind ik altijd leuk. En als je dan ook nog een prijs wint is het helemaal leuk. Had nog nooit van een auto geur gehoord van rituel. Lekker geurtje.

zins ik lid ben weet ik alles

Je hoeft niet alles te weten, samen staan we sterk.

Ik vind dat Anbo wel goed hun best doet

Met name ook voor de pensioenen. En ik hoop dat het minimumloon stijgt, en gekoppeld ook de AOW.

Ik raad alle ouderen aan om lid te worden van de ANBO

Goede informatie op elk gebied.

Goed magazine.

GOED MAGAZINE.

Een enthousiaste, actieve vereniging

Leuk om via het tijdschrift op de hoogte te worden gehouden van alle mooie initiatieven. Je wordt ook op ideeën gebracht om leuke dingen te gaan ondernemen. Er is op allerlei gebied veel hulp beschikbaar.

Een vereniging waar een groot deel van de leden veel aan hebben.

Wat ik erg jammer vind, is dat de plaatselijke afdelingen zijn op geheven. Wanneer ik bij de maandelijkse bijeenkomst kwam, zag ik veel ouderen. Zij kwamen naar een lezing, hadden een uitje en veel vrijwilligers voor het uitdelen van koffie en thee enz. Verder een prima vereniging met een overzichtelijk tijdschrift, waarbij ik de thema behandelingen heel goed vind.

Uitgebreid en verantwoord

De informatie in het magazine van de ANBO is zeer informatief en lezenswaardig. . De aanbiedingen zijn ook de moeite waard.

ik lees altijd het magazine en vind het interresant

dat vind ik een beetje moeilijk te omschrijven, lees wel altijd het magazine maar ervaring nog niet gehad.

suppper geholpen

goed en helder uit gelegd

Top en direct afhandeling veaag

Gewoon goed en vriendelijk/attent

Goede organisatie

Mocht je problemen hebben met een instantie kun je altijd een beroep op hun doen en dat is een fijn gevoel. Verder een heel goed blad met veel informatie.

Ik heb nog niet zoveel ervaring met ANBO. Maar ik vind het heel leuk dat ik een boek heb gewonnen. Ook ben ik blij met de mij toegezonden Tipgidsen, al moet ik hierbij wel vermelden dat de dame aan de telefoon de laatste keer dat ik belde niet zo vriendelijk was. Dit kan gebeuren, een vorige keer werd ik heel correct te woord gestaan. Mijn vriendelijke dank alvast voor het boek en de gidsjes, Groeten, Mevr.I.G. v.d.Berg De Wieken 121 1622gt Hoorn

schat aan informatie

Het ANBOblad is een blad op niveau, met actuele onderwerpen over veranderingen in de maatschappij. ANBO informeert over zaken waar senioren recht op hebben. Steunt daarbij met invullen van belastingaangifte en regelt kortingen. Diverse personen komen aan het woord in het blad en via ANBO Trefpunt kunnen senioren op een veilige manier contact maken met anderen. Tot nu toe hebben wij nog niet veel gebruik hoeven maken van alle diensten die ANBO biedt. Gelukkig lukt het ons nog zelfstandig en met behulp van familie. Maar er zullen zeker andere tijden aanbreken. ANBO verleent op veel gebied ondersteuning. Hulp aan huis of een persoonlijk telefoongesprek. Daadwerkelijk met raad en daad. Dat de ANBO zich ook in de politiek laat horen voor haar leden en voor alle ouderen in Nederland is zeer welkom. Het is zo'n veilige gedachte dat ANBO achter de ouderen staat.

Heel blij met de AMBO

Ik ben vorig jaar lid geworden en heb naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de belastinghulp. Ook vind ik het blad heel informatief en ook gezellig om te lezen. Kortom heel blij met de AMBO Thea Zitman

Ik belde voor een vriendin die ook lid wilde worden. Ik had al haar gegevens al maar dacht even persoonlijk contact is voor haar beter. Niet te weten dat na al even in de wacht te hebben gestaan al tegen 5 uur. De dame die opnam nam de tijd voor ons en hielp naar alle tevredenheid. Dat zie en hoor je tegenwoordig niet zovaak meer. Dus geweldig bedankt.

Duidelijk verhaal

Kundig en duidelijke uitleg. Vriendelijke benadering.

Vijzelmolenlaan 20-22

3447 GX Woerden

Over ANBO-PCOB

ANBO-PCOB is een vereniging van, voor en door leden. Leden helpen elkaar, delen informatie en ervaringen. Sinds de oprichting in 1900 behartigen we de belangen van ouderen. Anno 2023 doen we dat op het gebied van inkomen, pensioen, de digitale samenleving, wonen, veiligheid en gezondheid. ANBO-PCOB biedt leden op deze onderwerpen informatie, advies en ondersteuning. We brengen mensen bij elkaar door ons ontmoetingstrefpunt. En we werken nauw samen met de andere (ouderen) organisaties als dat nodig is. ANBO-PCOB | Samen Sterk