Niet bellen tijdens het eten

Waarom bellen jullie tijdens etenstijd voor een lidmaatschap? Op mijn leeftijd is dit een moment met de familie. Geen goede start en reclame voor het Anbo.

vriendelijke dame aan telefoon

Zij heeft mij snel geholpen met voor eerste keer inloggen

Redelijk

Niet geheel correct, wat nalatige informatie in mijn bel.dnst aangifte

Zeer aardige, deskundige mevrouw gesproken, voelde meteen vertrouwd

Dat was erg moeilijk

Ik heb op de verkeerde site mijn ongenoegen uit gesproken dat De ANBO weinig doet voor alleen staande Fletcherhotel wilde graag naar Doorweth logeren voor een begravenis in Arnhem! Van af Amsterdam in een dag is veel als 82 jaar bent Voor twee nachten onbetaalbaar voor alleen staande! Daarom denk ik dat er wel heel veel werk te doen is voor ANBO! Andere dingen zijn ook belangrijk maar dat doen zo veel instellingen daar hoef je geen lid bij ANBO te zin ik heb in al die jaren nog nooit een beroep ergens op gedaan . Alleen het ouderwetse idee van een bond lid te zijn. Maar de Mevr die te vertegen deed in de kamer was ook een mislukking al ruzie voor ze begon had ik al mijn bedenkingen nog lid blijven! Alles wat je van jullie leest wordt lid maar niet voor alleen staande!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super vriendelijke vrouw.

Had een vraag over belastinghulp. Deze mevrouw heeft mijn vraag en ongenoegen volkomen weggenomen. Fantastisch mens, koester haar.

Telefonisch contact

Ik wilde alleen mijn contactgegevens doorgeven, maar kreeg veel meer dan gevraagd. Nl. naam en telefoonnummer van onze vaste contactpersoon bij aangiftehulp

hulpvaardig en deskundig

Vriendelijk te woord gestaan

Goede onderwerpen

De raad en daad opgevolgd met succes

Ik heb het zelf ervaren wat julie voor diensten aanbieden dank U wel met vriendelijke groet Wim

Waar overige instanties te kort schieten, helpt ANBO

Nog geen pers ervaring maar de infomap is er duiduidelijk over

Na aanmelding als lid gelijk een uitstekend belasting advies.

Nadat ik me telefonisch had aangemeld als lid kon de desbetreffende medewerkster mij daarna prima uitleggen hoe ik een bepaald fiscaal probleem kon aanpakken. Zeer klantgericht. Ook kon ik aanvankelijk mij niet via de website aanmelden op mijn tablet. Ik kreeg een melding dat onderhoud aan de website plaats vond. De medewerkster checkte tijdens het telefoon gesprek gelijk of de website toegankelijk was. Dat was het geval en waarschijnlijk lag het probleem bij mijn tablet

Fijn advies

Ik ben lid geworden.. goede uitleg van Ilse van de ledenadministratie.

Zeer "goed" geholpen, vriendelijke mevrouw, nam ALLE tijd voor mij.

100 procent perfekt. Deze mevrouw luisterde goed en is zeer geduldig en van alles op de hoogte. Wordt lid van de ANBO! Bravo!

Samen zijn we STERK

Aalsmeer/Kudelstaart nog steeds zonder afdeling/

Anbo helpt je overal mee,ga zo door geweldig, en op naar 2024

Ik wordt sl jaren geholpen met de belasting aangifte. Prima Gefeliciteerd

Geen betekenis.

2 jaar geleden via een advertentie in het ANBO magaziene 2 matrassen gekocht van Gildeslapen. Deze bleken niet conform de advertentie. Gildeslapen bleek een niet bestaande firma. Melding gemaakt bij ANBO dat er iets niet klopte. Zoals bleek uit een uitzending van MAX MELDPUNT zijn er meerdere mensen vooral ouderen door deze firma benadeeld voor veel geld. Het enige wat de ANBO heeft gedaan is mij een mailtje sturen dat ze geen advertentie meer opnemen in hun blad. ANBO fuseert met PBNO en nu blijkt dat deze firma onder een andere naam gewoon verder gaat en dat ook weer gemeld word door MELDPUNT. Hoe is het mogelijk?? ANBO heeft niets betekend en opgelost voor deze ouderen.

Uitstekend geholpen

Had een belastingvraag voor 2024; werkwijze, mogelijkheden e.d. zijn goed uitgelegd, hier kan ik goed mee uit de voeten.

Waar zijn de lokale ANBO afdelingen gebleven?

Door het verdwijnen van onze lokale ANBO afdeling zie ik veel "eenzaamheid" onder senioren in mijn regio..

Zinvol??

Ik ben vooral lid geworden van de ANBO vanwege het fietsvoordeel van 15% korting. Helaas blijkt dat in de praktijk gebakken lucht te zijn. De fietsen die je rechtstreeks buiten de ANBO om koopt zijn bijna even duur. De fiets die ik wilde hebben is via de ANBO slechts 10 euro voordeliger. Dus daar hoef je geen lid voor te worden. Inclusief je lidmaatschap van 48 euro, ben je altijd nog 38 euro duurder uit. Desondanks zal ik het lidmaatschap een jaar aanzien, maar ik denk dat mijn lidmaatschap geen langdurige zaak wordt.

Uitstekend mijn belastinghulp

Wegens belastingaangifte ben ik ANBO-lid geworden. Keurige heer ( met toevallig een zeer toepasselijke 8ternaam heeft mij uitstekend geholpen. Nu wil ik ook hulp zorgverzekering gaan inschakelen.

Ik vind dat de anbo veel kan betekenen voor ouderen.

Zelf zijn er niet veel punten meer die mij evt. voordeel op kunnen leveren. Ik ben 87 jaar rolstoelafhankelijk, woon in een ve lokaties van Domus Magnus. Heb dus geen eigen huis meer en dus ook geen energiekosten meer, Ik rijd ook geen auto meer. En ik kan nog redelijk goed met miin iPad overweg en heb een vaste belastingman. Maar voor degenen die dit allemaal,nog wel hebben is Anbo een goede instelling.

Zinvol en leuk om er lid van te zijn als oudere

ANBO biedt allerlei zinvolle diensten voor ouderen tegen lage kosten. Dat betreft vooral de hulp door vrijwilligers, zoals hulp bij het invullen van een belastingaangifte. Ook ontvang je een leuk maandblad met allerlei handige informatie en tips. Tot slot biedt ANBO allerlei nuttige informatiepakketten, zoals informatie over ziekteverzekeringen, hoe als oudere een goede keus te maken.

ANBO poifileert zich niet genoeg in het zuiden,

Ouderenbonden in het zuiden zijn maar al te bekend om hun oubolligheid. Kritiekloosheid ten opzichte van politiek is standaard. Daarom heb ik voor ANBO gekozen. Als oudere kies ik voor een sociaal aanvaardbaar Nederland. Ik heb lang genoeg gewerkt voor dit land, in militaire dienst, en ook in het bedrijfsleven. Toch voel ik weinig waardering voor wat wij ouderen voor Nederland gedaan hebben. Het doet me zeer.

goeg

ik was lid van poc en nuu onbo nsc ?pcob

Vijzelmolenlaan 20-22

3447 GX Woerden

Over ANBO-PCOB

ANBO-PCOB is een vereniging van, voor en door leden. Leden helpen elkaar, delen informatie en ervaringen. Sinds de oprichting in 1900 behartigen we de belangen van ouderen. Anno 2023 doen we dat op het gebied van inkomen, pensioen, de digitale samenleving, wonen, veiligheid en gezondheid. ANBO-PCOB biedt leden op deze onderwerpen informatie, advies en ondersteuning. We brengen mensen bij elkaar door ons ontmoetingstrefpunt. En we werken nauw samen met de andere (ouderen) organisaties als dat nodig is. ANBO-PCOB | Samen Sterk