Ik wist het bestaan wel maar denk toch hierover na.

Nog geen ervaring.

ANBO lijkt mij een goede club

We zijn al een paar jaar lid van ANBO. We zijn eigenlijk lid geworden voor de dag dat we ANBO echt nodig zullen hebben. Gelukkig zijn we nu nog aardig fit. Goed om te weten dat we als we hulp nodig zouden hebben altijd op ANBO kunnen rekenen

Wat een rijkdom aan informatie, alweer!

Wat is het heerlijk om met dit zwoele weer nog lang buiten te zitten. Maar nu september alweer wat dagen oud is, maakt het afgenomen licht het aantrekkelijk om naar binnen te gaan en wat 'leesvoer'ter hand te nemen. Het laatst verschenen ANBO Magazine is als eerste aan de beurt. Wat een rijkdom aan informatie, alweer! Ik ga kijken of de bibliotheek in Assen het boek van Esther Bertholet 'Vitaal ouder worden is zo gek nog niet' heeft, en anders stap ik een boekwinkel binnen. Een boek in de hand is voor mij meer waard dan een digitale weergave. Hartelijk dank voor de samenstelling van dit zeer nuttige tijdschrift. Met vriendelijke groeten, een ANBO-lid.

Goed geinformeerd

Voor het eerst contact gezocht en wacht verder hoe dit zich ontwikkeld

Zinvolle informatie

Lees veel en haal veel uit het aanbod blad , veel nuttige informatie

ik jaren lid pocb

Deskundig.

Hele goede raad gekregen,hoe ik het probleem met Delta energiebedrijf moet oplossen,ik ga a.s.Donderdag met mijn begeleidster van het Gors, per telefoon met Delta in contact. Als we er niet uitkomen,laat ik het u weten.Hartelijke groetjes van Johanna Smits,Verdistraat 1,4536 CV in Terneuzen.ANBO_lid 4452554.Nog even een vraagje,vanaf wanneer ben ik ANBO lid bij jullie?

De ANBO heef een incassoburo op mijn dak gestuurd.

Ik voelde mij een tijd niet goed en heb mijn emails niet beantwoord. Mijn vader is lid van de ANBO en in een opwelling met ik ook lid geworden per email, maar ik heb niet betaald. De Anbo begon al tijdschriften op te sturen, terwijl ik niet betaald heb. Een gegeven moment werd ik gebeld, en heb ik gezegd dat ik geen lid wil zijn, maar toen was het al te laat. Dus ze gingen pas bellen toen het te laat was. Een incassoburo, Cannock, is toen op mijn dak gestuurd. Ipv 29 euro moest ik 78,71 betalen. Mijn vader, lid van de anbo, zei toe: doe maar. Mijn vader heeft zijn lidmaatschap onmiddellijk opgezegd. Alleen wat hij afnam was de service van de belastingaangifte, verder heeft hij nooit iets anders bij de ANBO afgenomen. Uiteraard ..... kan de ANBO zeer goed uitleggen dat het wettelijk mag wat ze doen. Maar ja .......... een BOND voor Ouderen, ik ben 67 jaar, en ik voelde mij niet goed, en dan mij zo behandelen. Sorry dit is niet rechtvaardig en is totaal niet goed te praten. Jammergenoeg kan ik geen 0 sterren aanvinken, een halve ster is nog teveel. De ANBO heeft mij 78,71 euro afgenomen.

Anbo is mijn favoriet

Ik word al enige jaren geholpen met de belastingen van Anbo, en dat gaat heel goed.

ging goed,kleine foutjes van mijn kantt uit,goed gecorrigeerd

goed gecorrigeerd

Geen wachttijden langer dan u van ons gewend bent, en een uitstekende advisering

Geweldig!!!

Al jaren worden wij tot volle tevredenheid geholpen met onze belastingformulieren Eerst door de heer Tijssen en door omstandigheden, daarna door de heer Couturier De heer Couturier heeft zoveel tijd, mail en telefoontjes aan onze zaak besteed, hij wilde niet opgeven. Fantastisch wij zijn hem dankbaar Theo & Ria

Veel goede informatie en duidelijk te volgen

Zoals ik bovenstaande heb omschreven Wim

anbo steekt er niet noemenswaardig met kop en schouders bovenuit

Ik ben misschien al 15 jaar lid en dan heb ik één keer u nodig en wordt ik met een kluitje in het riet gestuurd, terwijl het magazine halleluja predikt

Kundig en goed geinformeert

Wij zijn geweldig geholpen door roel vd bosch een van jullie adviseurs wat deze man doet voor de leden is geweldig daar mag de anbo trots op zijn hij is drie maal bij ons aan huis geweest en nog driemaal vanaf z.nhuis geprobeert de aanvraag voor het noodfonds te regelen hij had hier echt tijd en moeite in gestopt shapo ook omdat hij zo veel heeft moeten bellen met het noodfonds nogmaals een 10 voor zulk een man met vrg chris ugen

Goede informatie

İk vind het fijn om op de hoogte te blijven van regelingen, informatie tav ouder worden Ook de kortingen die aangeboden worden zijn fijn

Een verrassing, mooi verzorgd, maakt me blij!

De film ga ik natuurlijk nog zien, vandaag een zwarte tas gekregen, met de kaartjes en een film schrift. Ik ga genieten! Groet Mariet.

ANBO Komt op voor senioren.

Het ANBOblad is een blad op niveau .met actuele onderwerpen over veranderingen in de maatschappij, het brengt mensen op de hoogte van zaken waar senioren recht op hebben. Steunt ze daarbij met RAAD EN DAAD, bij invullen van belastingaangifte en regelt kortingen. Ook diverse mensen komen aan het woord in het blad en via ANBO Trefpunt kunnen senioren op een veilige manier contact maken met andere senioren. Ik heb zo iemand leren kennen met een voor mij onbekende hobby: wolvilten.

Hallo Wij zijn al een aantal jaren lid van de Anbo . Ze doen voor ons, de belasting aangifte , waar we heel tevreden over zijn . En als wij ergens niet uitkomen bellen wij de ARBO .?e hebben vaak goede suggesties. Met vriendelijke groet Gellie Cruining.

prima geholpen

Ik had zelf een fout gemaakt met mijn aanmelding bij ANBO. Dit is op een vriendelijke en goede manier rechtgezet

Samen zijn we sterk!

Goed om samen een vuist te maken waar dat nodig is . Ik heb meerdere malen nuttige tips opgedaan via magazine en website. Door een oproep in het magazine heb ik meegewerkt aan de totstandkoming van het boek 'Vitaal ouder is nog zo gek nog niet'. Was erg leuk én leerzaam om mee te werken

ANBO zorgt voor ondersteuning

Tot nu toe heb ik nog niet veel gebruik hoeven maken van alle diensten die ANBO biedt. Gelukkig lukt het allemaal nog zelfstandig en met behulp van mijn partner. Maar er zullen zeker andere tijden komen. En de ANBO kan op zoveel gebied ondersteuning bieden. Zelfs hulp aan huis, of een persoonlijk telefoongesprek. "Daad"werkelijk: "met raad en daad. Dat de ANBO zich ook in de politiek laat horen om voor haar leden, ja voor alle ouderen in Nederland, is zeer welkom. Het is zo'n veilige gedachte, dat ANBO achter me staat. Groet, Tryntsje van Vessem

leuk voor oudere senioren

Er is mijn gevraagd om een beoordeling te schrijven over de ANBO. Deze zou ik altijd aanraden indien je met pensioen of functioneel leeftijdsontslag gaat, echter zoals ik altijd al aangeef in me beoordeling van hun magazine, vind ik dat het voornamelijk gaat over de zogenaamde oudere senior die afhankelijk zijn van bepaalde organisaties ed. Maar weinig tot geen aandacht voor de zogenaamde jongere senior, degene die nog volop deelnemen aan de maatschappij! Ik hoop dat er ooit iets aan gedaan kan worden

Niet voldoende geholpen

Ik werd geholpen met het invullen van mijn belastingaangifte , er is vindt ik niet aan geven wat ik nog meer kon aanvragen. Elk jaar vraag ik alleen gift aan Ik lees dat er ook nog dingen zijn om aan te vragen, het is om te proberen ,zoals huurtoeslag enz Ik vraag mij zelf af of ik dat nog kan aanvragen .

Komen niet hun beloftes na

Ik ben lid geworden omdat ik hulp zocht voor mijn energie toeslag. Tot 2 keer aan toe, heb ik contact gezocht. Maar ik heb geen telefoon gehad om mij te helpen, zoals ze dat vermelden. Daarom zeg ik mijn lidmaatschap op.

Vijzelmolenlaan 20-22

3447 GX Woerden

Over ANBO-PCOB

ANBO-PCOB is een vereniging van, voor en door leden. Leden helpen elkaar, delen informatie en ervaringen. Sinds de oprichting in 1900 behartigen we de belangen van ouderen. Anno 2023 doen we dat op het gebied van inkomen, pensioen, de digitale samenleving, wonen, veiligheid en gezondheid. ANBO-PCOB biedt leden op deze onderwerpen informatie, advies en ondersteuning. We brengen mensen bij elkaar door ons ontmoetingstrefpunt. En we werken nauw samen met de andere (ouderen) organisaties als dat nodig is. ANBO-PCOB | Samen Sterk