Zij heeft mij uitstekend te woord gestaan

heel vriendelijk en verder , zie bovenstaande

Prettig.

Snel geholpen.

te veel negatief ervarings

op tijd opzeggingvan abonnement in december en toch laat ons betalen??????? in meer dan 30 jaren lid geweest, NOOIT its gedaan, alleen betalen !!!!! zal aan niemand aanraden om lid te worden van anbo.

weet ik nu nog niet

meer doen voor auderen hoekvanholland niet meer 25jaar gebauw

Geholpen met belasting aangifte

Duidelijk

Erg fijn om serieus geholpen te worden door vriendelijke, ervaren mensen. Ze denken met je mee en helpen om de vragen zo goed mogelijk beantwoord te krijgen. Dank daarvoor!

Heel gemakkelijk lid geworden door een oud collega

Ik ben nu lid en al heel wat nuttige informatie gelezen. Al een paar dagen in een hotel met korting. En een diner met korting

Zeer positief duidelijk en er werd werd veel tijd besteed aan mijn vragen.

Duidelijke uitleg.

Werd uitermate vriendelijk te woord gestaan. Door verwezen naar betr. vrijwilliger, die mij ook snel- en adequaat te woord stond. Super !!

Er kan nog veel verbterd

Trefpunt is een plek waar ik regelmatig naartoe ga. Jammer is het dan dat niet direct naar die pagina kan. Ook als ik een bericht krijg dat er gepost is door mijn groepsleden, moet ik diverse keren door klikken voordat ik dat kan lezen. Wat zou het prettig zijn als de link in de mail mij direct op de beoogde pagina brengt

heel perfect

Mevr van RIJKENBERG HEEFT ME UITSTEKEND EN GEDULDIG GEHOLPEN.

No comments

No comments

uitstekende service

vandaag lid geworden en uitstekend en duidelijk geholpen door eenaardige medewerkster, super!! bedankt.

Geweldige hulp

Ik ben zeer blij verrast. Zo vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij dat ik ANBO heb ontdekt

Heel positief.

Ik lees het blad steeds met veel interesse en maak gebruik van de aanbiedingen en raad waarmee ANBO zijn leden bijstaat.

Positief, men is bereid je uitgebreid te informeren binnen jullie mogelijkheden

Wilde graag geinformeerd worden over erfbelasting. Zijn zaken waar je plotseling mee wordt geconfronteerd na het overlijden van je vrouw. Binnen de mogelijkheden die jullie hebben ben ik zo breed mogelijk geinformeerd. Bij deze mijn dank daarvoor.

Actueel, dienstbaar en vriendelijk!

Gewoon lid blijven

In het verleden opgezegd per 1-jan 2023, maar ik heb me bedacht en wens te blijven. Reden: Eendracht maakt macht!

Duidelijk, maar nog niet niet duidelijk genoeg.....

Ik heb contact opgenomen om duidelijk te krijgen waar mijn verzekering aangepast, lees goedkoper, kon worden. Na het opnoemen van veel Unive, dat is mijn verzekeraar, mogelijkheden zijn we eruit gekomen. Maar...ik heb zelf veel mogelijkheden met Unive moeten bepraten, en nog niet alle mogelijkheden zijn gevonden. Na de Kerstdagen hebben wij opnieuw een gesprek met Unive waarin we de rest van de mogelijkheden gaan bepraten. Al met al een nuttig gesprek met de ANBO medewerkster wat weer nieuwe mogelijkheden heeft laten zien.

Goed contact en zeer goede uitleg op mijn vragen en doorverwijzingen. Dank.

Is goed voldoende geholpen

Heb inmiddels de factuur betaald zou u mij nu het nummer toe kunnen sturen zodat ik met cz kan bellen

Vijzelmolenlaan 20-22

3447 GX Woerden

Over ANBO-PCOB

ANBO-PCOB is een vereniging van, voor en door leden. Leden helpen elkaar, delen informatie en ervaringen. Sinds de oprichting in 1900 behartigen we de belangen van ouderen. Anno 2023 doen we dat op het gebied van inkomen, pensioen, de digitale samenleving, wonen, veiligheid en gezondheid. ANBO-PCOB biedt leden op deze onderwerpen informatie, advies en ondersteuning. We brengen mensen bij elkaar door ons ontmoetingstrefpunt. En we werken nauw samen met de andere (ouderen) organisaties als dat nodig is. ANBO-PCOB | Samen Sterk