Is goed voldoende geholpen

Heb inmiddels de factuur betaald zou u mij nu het nummer toe kunnen sturen zodat ik met cz kan bellen

Is goed voldoende geholpen

Ik voelde mij gelijk thuis met degene die ik aan telefoon had

Ik ben pas lid geworden ANBO. Ik had een paar vragen over terug gave zorgtoeslag Ilse wie aan de telefoon had lag alles goed uit en ben gelijk een stuk wijzer geworden ik ben blij dat ik de goede keuze heb gemaakt om lid te worden.

Ik voelde mij gelijk thuis met degene die ik aan telefoon had

gewoon goed

Geen lange wachttijd aan de telefoon, vraag gesteld over zorgtoeslag en direct duidelijke uitleg en antwoord. Ik kon er verder mee, inmiddels formulier digitaal ingevuld en verstuurd Bevestiging nu al ontvangen.

Fijn dat ik lid van de ANBO ben

Ik had een vraag over mijn aangifte inkomstenbelasting en heb een korte maar duidelijk antwoord gekregen.

Fijn te woord gestaan

Ik heb het gesprek als goed en begripvol ervaren. Verder kan ik nog niet veel zeggen ,ik moet eerst contact hebben met een medewerker om te zeggen of ik goed geholpen ben

Niet mens vriendelijk.

We willen ons aanmelden. Alles ingevuld, mail adres niet goed. Al jaren mee gemaild, niets áán de hand. Zouden terug worden gebeld. Niet gebeurd. Hoe kúnnen we wél lid worden. Fam Weerman.

Ben erg blij met de ambo

Zéér vriendelijk en met prima uitleg zonder moeilijke woorden geholpen.

Ik wilde na positieve berichten van een kennis informatie over ANBO. Na prima te zijn geholpen door een medewerkster die zeer goede uitleg gaf wat de ANBO eventueel voor mij en mijn partner zou kunnen betekenen heb ik besloten mij aan te melden als nieuw lid. Het begon al meteen goed omdat het eerste jaar van het lidmaatschap met korting bleek te zijn. En dat is altijd fijn toch? Haar uitleg was erg goed en te begrijpen waarvoor dank. Ik wacht met belangstelling op de welkoms informatie. Met vriendelijk groet Frans van Gestel

Ik werd netjes geholpen.

-----

Prima en duidelijk geholpen

Geweldig, had ik echt nidig.

Mevrouw nam de tijd, luisterde en handelde direkt. Dit gaf mij weer moed.

Goede informatie ontvangen.

Prettige medewerkster gesproken, die goede informatie gaf over belastingaangifte 2022 waarbij ook F1 formulier ingevuld moet worden..

Heel plzierig

Plezierig,snel en vakkundig!

Goede organisatie

Ik heb nog niet zoveel ervaring met AMBO. Ik heb eenmaal korting op de arts voor rijbewijzen gekregen, prima.

T O P !

De dame van de klantenservice ( ene LENIE ) heeft mij zo verschrikkelijk goed geholpen. Wat een schat is ze zeg !!

Supervrouw

Doortastend, snapt waar het over gaat.

op mijn vragen kwam zeer snel en duidelijk antwoord

Ik wist niet of ik een energietoeslag moest aanvragen .. Anbo kwam snel met een advies wat ik kon doen in mijn gemeente

Goede uitlig gegeven.

Netjes geholpen met uitleg over de inkomstenbelasting en verdere stappen, Klasse Bedankt.

prima niets op aan te merken

Mijn verzoek is zeer snel geëffectueerd. Verder geen opmerkingen

Woorden schieten te kort omdat ik geweldig ben geholpen!

De dame aan de telefoon heeft met mij enorm geduld gehad!

Ook ANBO maakt weinig tot niets klaar in Den Haag.

Als ( reeds vele jaren) lid van de ANBO zijnde heb ik in al de jaren dat ik lid ben eigenlijk niets anders kunnen concluderen dat er qua plannen en voorstellen door de ANBO een hoop tamtam wordt gemaakt. Als het puntje bij het paaltje komt doen de politieke partijen en het kabinet toch precies wat ZIJ willen. Dan heeft Een Haag lak aan ouderen bonden en ouderen organisaties, zoals de ANBO. Per saldo schieten wij er niets mee op.

Vertrouwde organisatie

Doet veel voor ouderen enzijn bereid om te luisteren

Telefonisch bereikbaar voor een vraag goed gesprek

Waardevol menselijke maat. Fijn contact met de medewerkers begripvol begrepen voelen.

Vijzelmolenlaan 20-22

3447 GX Woerden

Over ANBO-PCOB

ANBO-PCOB is een vereniging van, voor en door leden. Leden helpen elkaar, delen informatie en ervaringen. Sinds de oprichting in 1900 behartigen we de belangen van ouderen. Anno 2023 doen we dat op het gebied van inkomen, pensioen, de digitale samenleving, wonen, veiligheid en gezondheid. ANBO-PCOB biedt leden op deze onderwerpen informatie, advies en ondersteuning. We brengen mensen bij elkaar door ons ontmoetingstrefpunt. En we werken nauw samen met de andere (ouderen) organisaties als dat nodig is. ANBO-PCOB | Samen Sterk