Zogenaamd meer chatminuten dan in werkelijkheid

Voegt voor ons niets toe, en geven meer chatminuten op dan werkelijkheid. En ook bij opzeggen nog paar factuurtjes erachter aan en zogenaamd de opzegging niet ontvangen. Niet te vertrouwen.

Voegt voor ons bedrijf niks toe.

Voegt voor ons bedrijf niks toe.

Tevreden

Met MisterChat vergroot je de mogelijkheden om leads binnen te halen. Zelf al diverse afspraken gehad. Bij een aantal ook concreet werk gegenereerd. Daarnaast hanteert MisterChat ook aantrekkelijke tarieven, zowel voor starters als grotere ondernemingen.

heel goede service

goed!

super

TOP

Snelle en accurate service

De chatfunctie op onze website KamerlingElektrotechniek.nl word door MisterChat al ruim 3 jaar op een juiste en snelle wijze verzorgd, wat belangrijk is voor de bereikbaarheid van ons én voor onze klanten.

Het werkt zoals het hoort!

Werkt top. medewerkers reageren zoals het hoort en geven dit dan direct door. Ik kan dit verwerken wanneer ik hiervoor de gelegenheid heb, fijn bedrijf!

Tevreden

Heel erg tevreden met Mr Chat. Naast onze webshop hebben we ook nog een drukke winkel. Het is dan niet altijd mogelijk om direct te antwoorden op vragen van de webstore die via onze chat binnenkomt. Een extra personeel lid in dienst nemen om deze taak op zich te nemen zou te duur zijn. Daarom dat Mr chat een professionele aanvulling is voor ons bedrijf die niet al te duur is. Wat we ook merken is dat klanten die zijn opgevangen door de chat ook effectief kopers worden.

Goede samenwerking en af en toe extra verkoop

Ik ben erg tevreden. Productkennis die nodig is om de meest gestelde vragen te beantwoorden werd in goed overleg in de kennisbank opgenomen en direct gebruikt. Medewerkers weten goed wat hun skills zijn en het is nog niet gebeurd dat zij onjuiste informatie aan klanten gaven. Op deze manier is zijn de webshops buiten de normale werktijden extra uren bemenst. Dit biedt een meerwaarde biedt in service en het resulteert regelmatig extra leads, die ik in de ochtend af en toe kan gebruiken voor extra sales. Ik was in het begin sceptisch, want ik erger me vaak aan chatbots waar je niets aan hebt en ik heb een paar jaar zelf Smartsupp gebruikt, wat veel tijd kostte en waar weinig leads uit kwamen.