Positief.

Iedereen ziet wanneer zijn werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

Support was prima (direct bel-contact)

Support was prima, oorzaak probleem (foto's niet zichtbaar) echter nog niet geheel achterhaald. Probleem lijkt wel gedeeltelijk opgelost, dus er is aan gewerkt. Mogelijk zit probleem in onze eigen ict-omgeving.

ik kreeg snel een antwoord

mijn vraag om een reporter rol toe te voegen in een projekt was heel snel geregeld,top

snel en goed antwoord op de vraag

heel prettig

Ik had zelf niet goed gezocht.

Alle licenties waren bezet, moest gewoon even wachten. En dit antwoord kwam ook snel. Prima dus!

fijn geholpen tot het probleem was opgelost.

fijn geholpen tot het probleem was opgelost.

Goed bereikbaar, geduldig, vriendelijk, problemen worden opgelost.

Ik werd heel goed, geduldig en duidelijk geholpen.

Erg prettig om een helpdesk op deze manier aan de lijn te hebben

Snel en adequaat

Vraag werd snel beantwoord en geboden oplossing adequaat uitgevoerd.

Fijn en doeltreffend

Met Magda, het een en ander onderzocht en opgelost. Bedankt Magda!

heelgoed geholpen

zeer behulpzaam en snel probleem opgelost

Vriendelijk

Na veel overleg hebben we de hik toch gevonden

Altijd goed.

Als er problemen zijn, wordt dit snel opgelost. Ik heb vaker contact en wij zijn er altijd uitgekomen.

snelle en goede hulp

Ik word altijd goed en snel geholpen vriendelijke mensen aan de telefoon.

Correct

Correcte en heldere uiteenzetting.

netjes en goed geregeld

perfect

Fijn contact, snelle terugkoppeling

Fijn contact, snelle terugkoppeling.

mijn vraag is naar tevredenheid uitgelegd

mijn ervaring met support is zeer goed omdat de vraag snel en naar tevredenheid is uitgelegd.

snel geholpen

Intern bij ed controls mis communicatie had ik het idee

Rechten zijn niet zelf aan te passen

Individuele rechten van gebruikers zijn niet zelf te beheren of door team EDC aan te passen naar de wensen van de klant.

Snelle reactie en afhandeling

Ik heb regelmatig contact met Magda, waar ik altijd erg tevreden over ben. Magda reageert altijd super snel, is heel behulpzaam en weet waar ze het over heeft. Erg fijn!!

super support team!

goed gesprek, vlot geholpen.

vragen over toevoegen namen bij geïnformeerd, verwijderen van niet gebruikte projecten. Vlotte afhandeling en geduld met beantwoorden van mijn vragen.

Prima en snel antwoord

Helaas kon de werkwijze zoals ik gedacht had niet geexporteerd worden maar het antwoord was prima en snel.

positief

reden is dat ik een probleem had, dat het systeem niet opstartte. Men kon er op dat moment niets mee. maar enkele dagen kreeg ik een mailtje met de eventuele oplossing. Het was een probleem in Edge. Dus wel leuk om te zien dat men toch achter de scherm bezig blijft om te kijken waar het probleem zich vindt.

Leeuwenbrug 97

7411 TH Deventer