Controleer wat je doet en laat
Daar ik , een APK - keuring plus een jaarlijkse beurt heb laten uitvoeren , werd ik er onderweg op geattendeerd dat m’n linker achterlicht het niet deed , wat natuurlijk een grove nalatigheid genoemd kan worden , de volgende dag ben ik met frisse tegenzin terug gereden en heb het laten herstellen , van enige coulance , was alleen een “ kan gebeuren” en u kunt een kop koffie nemen ,het enige. ik heb zeker voor het vervangen van een lampje , minstens een half uur moeten wachten , dat ik er nog tussen door ben geholpen , vind ik niet meer dan logisch , ook het lampje vervangen was kosteloos , wat ik ook logisch vind . Wat schetst mijn verbazing dat er op de mail opnieuw een afspraak staat ingepland op 11 oktober , weer is er iets mis gegaan , word er na telefonisch contact doorgegeven.
Jammer , een gemiste kans om je klanten goed te bedienen ,
Mijn voorstel is dan ook controleer wat je doet , en laat de computer voor je afspraken na kijken,