Superieur service

Audi Q3 Sportback gebracht voor onderhoudsbeurt, balie medewerker keurig te woord gestaan wat er exact aan de auto is gedaan ,auto stond op de parkeerplaats en was keurig afgeleverd

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Fantastische serviceverlening en gezellig personeel

Altijd bereid mee te denken in wat kan en goed is voor de klant.

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Altijd een prima service. Duidelijk en een overzichtelijke terugkoppeling wat er allemaal gebeurd is met de service beurt. Vriendelijk personeel.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Rene, Bedankt voor het mooie compliment. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Altijd netjes en correct

Auto voor beurt weg alles netjes en correct afgehandeld. Enige min puntje dit keer was een vervangende auto waar in gerookt was.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Roy, Bedankt voor het mooie cijfer. Wat jammer dat je een auto hebt meegekregen waar in gerookt is, dat is niet de bedoeling. We gaan het doorgeven aan betreffende receptie. Desalniettemin wensen we je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goed contact en super service

Ik had mijn Audi weggebracht voor onderhoud en een storing. Alles netjes gerepareerd en onder garantie zonder gedoe. En niet alles verliep vlekkenloos maar daar werden netjes excuses voor gemaakt. Gewoon netjes aangeven sorry liep niet zoals gepland. Kan gebeuren!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Andre, Bedankt voor het begrip dat niet altijd alles loopt zoals we in eerste instantie verwachten. We zijn blij te horen dat alles toch naar wens is geweest en zien je graag de volgende keer weer. We wensen je voor nu nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede communicatie en service.

Vooraf een duidelijke prijsopgave gehad. Op de dag zelf contact gehad over aanvullende werkzaamheden. Duidelijke uitleg over de factuur gehad.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Hetty, Bedankt voor het mooie cijfer. We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Alles word altijd netjes gemaakt. Ze zijn vriendelijk. En voor kleine dingen kan je snel langs komen

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Roy, Dankjewel voor het mooie compliment. Die steken we in onze zak! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super.

Heel goed telefonisch overleg wat er moest gebeuren aan onze auto. Wij konden rustig met Jaco praten en hij gaf goed advies. Alles is netjes uitgevoerd door de Waalauto groep zelfs auto gewassen. Dankjewel namens Rein en Petra Eegdeman.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Petra en Rein, Wat fijn om te horen dat onze service naar wens is geweest voor jullie. We wensen jullie nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Auto is goed maar de info op de site niet

De Cupra Leon sportstourer is een fantastische auto. Echter stond op de site 245Pk terwijl het kenteken en de werkelijke auto zelf 204Pk heeft. Op de site staat met dakraam en vervolgens heeft de auto geen dakraam. Hoewel het mail contact in het begin nergens op leek is dit later netjes gecorrigeerd met een telefoongesprek. De aflevering was erg vlot en ging super de man was aardig en de auto zag er goed verzorgd uit.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Service met hoofdletters!

Je voelt je meteen welkom, gezien en behandeld met dat beetje extra aandacht.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Corné, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. We vinden het leuk te horen dat je zo tevreden bent met onze service. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Altijd soepel en perfect geregeld.

Eerlijke service en altijd netjes geregeld. De leaseauto kunnen we makkelijk afgeven, we worden op de hoogte gebracht van wat er wordt gedaan (wat tot nu toe nooit meer is dan regulier onderhoud) en de rekening wordt afgehandeld met de leasemaatschappij. Alles snel geregeld en duidelijk!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Leanne, Goed om te horen dat alles altijd zo soepel en naar wens verloopt. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Je wordt altijd keurig en netjes geholpen en de gemaakte afspraken worden nagekomen!

Als wij vragen hebben of er moet iets gedaan worden aan onze Seat arona of Volkswagen sportsvan verloopt het altijd 100 % goed. Wij komen altijd in Druten, omdat die zaak het dichtste bij is voor ons. Zeer vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers! Chapeau!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Monique, Wat leuk om te horen dat jullie altijd met volle tevredenheid worden geholpen door onze collega's in Druten. We zien jullie graag de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Altijd staat het personeel voor je klaar

Al jaren komen wij als klant bij de waal. Van multivan tot caddy. Van cupra tot tiguan. Vooral het team van de bedrijfswagens zo fijn contact . Persoonlijk maak ik liever zelf persoonlijk afspraak voor mijn auto. Dat is in kader menselijk contact erg belangrijk. Dus top ploeg.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Annemarie, Voor persoonlijk contact ben je bij ons aan het juiste adres! We zijn blij te horen dat je al die jaren met volle tevredenheid bent geholpen. We wensen je nog heel veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goed geregeld

Eind vd dag mijn bus in geleverd. Huur auto stond betjes klaar en de volgende dag was mijn bus zoals afgesproken optijd klaar

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Danny, Heel fijn om te horen dat alles soepel en naar wens is verlopen. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

15 augustus mijn bus op mogen halen bij Pieter van doorne in Druten, ik heb voor de Waal gekozen vanwege de verkoper, Pieter. Deze man heeft echt alles gedaan om mij in hun crafter te laten rijden. Can a tot z alles perfect geregeld, van afspraak 1 tot aan aflevering, en zelfs erna nog hoefde ik maar te vragen en Pieter regelde het. Ik heb zelf de bus op zondag kunnen afhalen zodat ik op maandag ochtend meteen aan het werk kon. Mijn volgende privé auto gaat ook hier gehaald worden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Daniel, Hier doen we het allemaal voor, de klant met een tevreden gevoel de weg op helpen. We helpen je graag de volgende keer met een nieuwe (privé) auto! We wensen je nog veel veilige kilometer toe in je nieuwe bedrijfswagen. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Hartstikke goed!

Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Alles tot in de puntjes verzorgd. Ook de showroom ziet er zeer verzorgd uit. Kom er graag met mijn auto.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Anita, Wat leuk om te horen dat je altijd je auto aan ons toevertrouwd. We zien je graag de volgende keer weer. Nog een heel fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Zeer betrouwbaar, en goed geholpen.

De aankoop en oplevering van een nieuwe showroom auto liep net goed als de kwaliteit van de auto. Het voelde vertrouwd en gastvrij om meerdere keren een proefrit te mogen maken. We zijn keurig geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Matthijs, We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service tijdens de aankoop van een nieuwe auto. We wensen je nog heel veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super goede service en communicatie

Goede communicatie, snelle onderhoudsbeurt, goede service

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste C Loeffen, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goede service en klantvriendelijk.

We hebben onze leaseauto voor de apk gebracht en al heel snel konden we hem weer ophalen. Fijn dat ze je meteen op de hoogte stellen met een berichtje. Zowel op de telefoon als in de mail.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Johan, We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Top service!

Oplaadkabel was stuk. Na een telefoontje konden we snel een nieuwe ophalen. Dank jullie wel!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Marry, Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze service. We wensen je nog een heel mooie dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Practice what you preach

Ik vat het samen met het volgende: De tent of de vent of de tent en de vent. Ik ga voor het laatste. De normen en waarden worden waargemaakt en zijn terug te vinden in de kwaliteitstandaarden

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste Johan, Wat een prachtig compliment! We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest. Nog een heel fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Auto snel weer klaar

De auto was vanwege een terugroepactie al een dag eerder klaar

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Jerry, Dat is mooi meegenomen! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Excellente service

Keurig ontvangen door de dealer, zelfs iets te laat maar mocht me alsnog melden. Gingen gelijk aan de slag en ontving binnen enkele uren al een bericht dat de auto na onderhoud klaar was om opgehaald te worden. Gewassen met een verse beurt kan ik er weer fijne kilometers mee rijden. Top!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Gerco, Fijn om te horen dat onze dienstverlening zo naar wens is geweest. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Een fijne ervaring met goede uitleg, faire onderhandeling en vriendelijke touch

Het hele proces van proefrit, onderhandeling, koop en inruil, en afhalen was gewoon erg fijn. Een fijn bedrijf met fijne mensen die overduidelijk verstand van auto’s en zaken hebben en zeker ook oog voor de mens. Een aanrader dus!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Niek, Dat vinden we erg leuk om te horen. We zijn blij dat je tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne haal en breng service

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Edward, Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.